Του Περικλή Χαλάτση
Οι Βέλγοι χαμογέλασαν. Δικαιολογημένα γιατί κέρδισαν έναν εξαιρετικά δύσκολο αγώνα που είχε αρκετές εναλλαγές για την 1η θέση και φυσικά αρκετές εκπλήξεις.
Ο Sebastien Ogier είχε το δικό του αγώνα με τον Esapekka Lappi. Άλλοτε ήταν ο ένας και άλλοτε ο άλλος μπροστά.
Μια ειδική πριν το τέλος του χθεσινού σκέλους οι Sebastien Ogier- Vincent Landais είχαν μια έξοδο και αυτή ήταν αρκετή για να μείνουν εκτός συναγωνισμού. Από νωρίς εκτός συναγωνισμού τέθηκαν οι Εσθονοί Ott Tanak- Martin Jarveoja όταν το Ford Puma Rally Hybrid περνώντας μια λίμνη έμεινε από ηλεκτρικά ενώ το ίδιο λάθος έκαναν και οι Takamoto Katsuta- Aaron Johnston.
Μετά την εγκατάλειψη των Sebastien Ogier- Vincent Landais και το κόψιμο στο ρυθμό που είχαν οι Esapekka Lappi- Janne Ferm , ο έμπειρος Neuville πέρασε μπροστά. Σήμερα μετά από τις τέσσερις τελευταίες ειδικές οι Βέλγοι Thierry Neuville- Martin Wydaeghe κράτησαν το ρυθμό τους και χωρί να απειληθούν τερμάτισαν στην πρώτη θέση.
Μετά από τέσσερις ημέρες αγωνιστικής δράσης , 19 ειδικές διαδρομές και 320.88 εξαιρετικά δύσκολα αγωνιστικά χιλιόμετρα, οι Βέλγοι με το Hyundai i20N Rally Hybrid ανέβηκαν στο πρώτο σκαλί του βάθρου.
Ήταν η πρώτη νίκη των Βέλγων μετά από έξι μήνες αγώνες. Επιτέλους χαμογέλασαν στο Ράλλυ Σαρδηνίας που οδήγησαν άψογα χωρίς λάθη αλλά και χωρίς προβλήματα στο αυτοκίνητο.
Αποτελέσματα
Ο Esapekka Lappi θα μπορούσε να είχε κερδίσει τον αγώνα αν είχε κάνει καλύτερη διαχείριση στα ελαστικά. Ο Kalle Rovanpera που είχε κρατήσει καλά ελαστικά για τη βροχή στο δεύτερο πέρασμα των ειδικών και την PowerStage. Στην PowerStage ο Kalle Rovanpera είχε τα καλύτερα ελαστικά και πέτυχε με διαφορά τον ταχύτερο χρόνο, κερδίζοντας τους 5 επιπλέον βαθμούς.
Δραματική ήταν η PowerStage για τον Adrien Fourmaux. Ο Γάλλος είχε έξοδο που προκάλεσε και τη διακοπή του αγώνα για 15 λεπτά μέχρι να απομακρυνθεί το αυτοκίνητο.
.
.