Του Περικλή Χαλάτση
Οι Βέλγοι χαμογέλασαν. Δικαιολογημένα γιατί κέρδισαν έναν εξαιρετικά δύσκολο αγώνα που είχε αρκετές εναλλαγές για την 1η θέση και φυσικά αρκετές εκπλήξεις.
Ο Sebastien Ogier είχε το δικό του αγώνα με τον Esapekka Lappi. Άλλοτε ήταν ο ένας και άλλοτε ο άλλος μπροστά.
Οι Kalle Rovanpera- Jonne Halttunen που «άνοιγαν» το δρόμο έκαναν περισσότερο αγώνα τακτικής για να διατηρήσουν μια θέση μέσα στην πεντάδα.
Μια ειδική πριν το τέλος του χθεσινού σκέλους οι Sebastien Ogier- Vincent Landais είχαν μια έξοδο και αυτή ήταν αρκετή για να μείνουν εκτός συναγωνισμού. Από νωρίς εκτός συναγωνισμού τέθηκαν οι Εσθονοί Ott Tanak- Martin Jarveoja όταν το Ford Puma Rally Hybrid περνώντας μια λίμνη έμεινε από ηλεκτρικά ενώ το ίδιο λάθος έκαναν και οι Takamoto Katsuta- Aaron Johnston.
Μπήκαν με πολλά χιλιόμετρα μέσα στη λίμνη που είχε σχηματισθεί στην ειδική διαδρομή από τις καταρρακτώδεις βροχές και προξένησαν ζημιά στο Toyota GR Yaris Rally Hybrid.
Μετά την εγκατάλειψη των Sebastien Ogier- Vincent Landais και το κόψιμο στο ρυθμό που είχαν οι Esapekka Lappi- Janne Ferm , ο έμπειρος Neuville πέρασε μπροστά. Σήμερα μετά από τις τέσσερις τελευταίες ειδικές οι Βέλγοι Thierry Neuville- Martin Wydaeghe κράτησαν το ρυθμό τους και χωρί να απειληθούν τερμάτισαν στην πρώτη θέση.
Μετά από τέσσερις ημέρες αγωνιστικής δράσης , 19 ειδικές διαδρομές και 320.88 εξαιρετικά δύσκολα αγωνιστικά χιλιόμετρα, οι Βέλγοι με το Hyundai i20N Rally Hybrid ανέβηκαν στο πρώτο σκαλί του βάθρου.
Ήταν η πρώτη νίκη των Βέλγων μετά από έξι μήνες αγώνες. Επιτέλους χαμογέλασαν στο Ράλλυ Σαρδηνίας που οδήγησαν άψογα χωρίς λάθη αλλά και χωρίς προβλήματα στο αυτοκίνητο.
Δεύτεροι τερμάτισαν οι Esapekka Lappi- Janne Ferm (Hyundai i20N Rally Hybrid) και τρίτοι οι παγκόσμιοι πρωταθλητές Kalle Rovanpera- Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally Hybrid).
Αποτελέσματα
Ο Esapekka Lappi θα μπορούσε να είχε κερδίσει τον αγώνα αν είχε κάνει καλύτερη διαχείριση στα ελαστικά. Ο Kalle Rovanpera που είχε κρατήσει καλά ελαστικά για τη βροχή στο δεύτερο πέρασμα των ειδικών και την PowerStage. Στην PowerStage ο Kalle Rovanpera είχε τα καλύτερα ελαστικά και πέτυχε με διαφορά τον ταχύτερο χρόνο, κερδίζοντας τους 5 επιπλέον βαθμούς.
Ο Elfyn Evans είχε μια μικρή έξοδο και έχασε χρόνο ενώ ο Dani Sordo αντιμετώπισε πρόβλημα όταν έπιασε φωτιά η εξάτμισή του.
Δραματική ήταν η PowerStage για τον Adrien Fourmaux. Ο Γάλλος είχε έξοδο που προκάλεσε και τη διακοπή του αγώνα για 15 λεπτά μέχρι να απομακρυνθεί το αυτοκίνητο.
.
.