Οι Εσθονοί Ott Tanak- Martin Jarveoja που βρίσκονταν στην 1η θέση στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα έμειναν από ημιαξόνιο και έχασαν αρκετό χρόνο μέχρι να το επισκευάσουν. Στην 1η θέση πέρασαν οι Βρετανοί Elfyn Evans- Scott Martin που πίεζαν τους πρωτοπόρους χωρίς να κάνουν λάθη στις δύσκολες λασπωμένες ειδικές διαδρομές.
Η σημερινή ημέρα ήταν καταστροφική για την ομάδα της Hyundai. Οι παγκόσμιοι πρωταθλητές Neuville-Wydaeghe άλλαξαν κιβώτιο και σύστημα μετάδοσης. Στην ειδική διαδρομή έφθασαν 6 λεπτά καθυστερημένοι και τιμωρήθηκαν με 1 λεπτό ποινής.
Οι Fourmaux-Coria αρχικά αντιμετώπιζαν προβλήματα με τα ηλεκτρικά. Στη συνέχεια το πρόβλημα δεν μπορούσε να λυθεί. Έσπασαν τη μπροστινή δεξιά ανάρτηση στο Hyundai i20 Rally1 και εκεί τελείωσε το έργο για τον αγώνα στη Κένυα στην κατηγορία 1.
Το τρίτο HYUNDAI i20 N Rally 1 έμεινε από ημιαξόνιο. Το πρόβλημα με τον κεντρικό άξονα μετάδοσης χρειάσθηκε επισκευή γιατί η κίνηση στο i20 Rally1 γινόταν μόνο με τον πίσω άξονα. Οι Tanak- Jarveoja από την 1η θέση που βρίσκονταν δύο ειδικές πριν το κλείσιμο της σημερινής ημέρας βρέθηκαν στην 3η,. Ο Rovanpera βρίσκεται στη 2η θέση και έχει πίσω του τον Tanak με διαφορά 47.7’’.
Οι Andrien Fourmoux- Alefandre Coria από τα άλματα που έκαναν κατέστρεψαν την μπροστινή δεξιά ανάρτηση και έπεσαν αρκετά στη γενική κατάταξη.
Και οι οδηγοί της Toyota αντιμετώπισαν μικρά προβλήματα κυρίως με κλαταρισμένα λάστιχα και την αφρικανική σκόνη που γέμιζε τα φίλτρα και αναγκάζονταν να τα καθαρίζουν τα πληρώματα πριν φθάσουν στα σέρβις.
Οι Elfyn Evans- Scott Martin αν είναι τυχεροί αύριο θα μπορέσουν να κρατήσουν την πρωτοπορία.