Του Περικλή Χαλάτση

Το πρωί, στο shakedown (Cimdenieki μήκους 3,58 χιλιομέτρων), αγώνας που βαθμολογικά δεν μετράει, πιο γρήγοροι ήταν οι Εσθονοί Ott Tanak- Martin Jarveoja (HYUNDAI i20 N Rally 1 Hybrid) ενώ οι ομόσταυλοί τους Thierry Neuville- Martijn Wydaeghe είχαν μια μικρή έξοδο και έκαναν το 2ο καλύτερο χρόνο. Η διαφορά ανάμεσα στους Εσθονούς και τους Βέλγους ήταν τρία δέκατα του δευτερολέπτου.

Σήμερα το απόγευμα θα γίνει η 1η Ε.Δ του αγωνιστικού 4ημερού μήκους 11.13 χλμ και από αύριο 19 Ιουλίου και έως την Κυριακή 20 Ιουλίου ξεκινάει ο αγώνας. Συνολικά, μέχρι και την Super Stage θα γίνουν 20 Ειδικές Διαδρομές – όλες χωμάτινες- συνολικού μήκους 300 χλμ.

 

Στον αγώνα επιστρέφουν οι Γάλλοι Sebastien Ogier- Vincent Landais. Στον τελευταίο αγώνα στο Ράλλυ της Πολωνίας δεν συμμετείχαν μετά από ένα ατύχημα που είχαν στα δοκιμαστικά (είχαν μετωπική σύγκρουση με ιδιωτικό αυτοκίνητο που κινούνταν αντίθετα).

Η Toyota έχει τέσσερα Yaris Rally1 με τους Sebastien Ogier- Vincent Landais, Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen, Elfyn Evans- Scott Martin και Takamoto Katsuta – Aaron Johnston.

Η Hyundai έχει τρία αυτοκίνητα i20 N Rally 1 Hybrid, με τους Thierry Neuville- Martijn Wydaeghe, Ott Tanak- Martin Jarveoja και Esapekka Lppi – Janne Ferm. Το τελευταίο πλήρωμα επιστρέφει μετά από τρείς μήνες απουσίας. Τελευταία φορά που έτρεξαν ήταν στο ράλι Σαφάρι.

 

Η Ford M-Sport έχει τρία Puma Rally1 με υβριδικό σύστημα. Τα οδηγούν  οι Andrien Fourmoux- Alefandre Coria, Gregoire Munster – Louis Louka και εκπληκτικοί Martin Seks- Renars Francis. Οι τελευταίοι στον προηγούμενο αγώνα είχαν ένα Puma Rally1, χωρίς υβριδικό σύστημα και τώρα θα οδηγήσουν για πρώτη φορά το Puma Rally1 Hybrid.

Το λάθος του Neuville

Στην κατηγορία με τα Rally2, οι συμμετοχές είναι 24, με γνωστότερα πληρώματα τους Sami Pajari- Enni Malkonen ((TOYOTA GR Yaris RC2), Oliver Solberg  Elliott Edmondson ( Skoda Fabia RS), Emil Linholm-Reeta Hamalainen (HYUNDAI i20 N) και Teemu Suninen- Mikko Markkula (HYUNDAI i20 N)

latvia-entryl list