Του Π.Χαλάτση

Οι παγκόσμιοι πρωταθλητές WRC 2023, Kallle Rovanpera – Jonne Halttunen με το άριστα προετοιμασμένο GR YARIS Rally 1 Hybrid, στο σημερινό σκέλος δεν άφησαν περιθώρια αμφισβήτησης από κανέναν. Δεν παρασύρθηκαν και δεν έκαναν λάθη στις δύσκολες ειδικές διαδρομές της Αφρικής. Σήμερα έγιναν 6 ειδικές διαδρομές (τρείς επαναλαμβανόμενες)  συνολικού μήκους 132,42 χλμ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι Φινλανδοί κέρδισαν και τις έξι ειδικές και προηγούνται με 56.9’’ από τους ομόσταυλούς τους Elfyn Evans- Scott Martin. Στην τρίτη θέση με διαφορά +1.00.8 βρίσκεται το τρίτο εργοστασιακό Yaris με τους  Takamoto Katsuta Japan – Aaron Johnston.

Η πρώτη ατυχία στην εργοστασιακή ομάδα της Hyundai σημειώθηκε στην αρχή της ημέρας όταν οι Thierry Neuville- Martijn Wydaeghe είχαν δύο κλαταρισμένα ελαστικά στην 3η Ειδική Διαδρομή ενώ κατέστρεψαν το πίσω φτερό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου έμπαινε σκόνη όμως οδηγός και συνοδηγός δεν ένοιωσαν δυσφορία αφού ο τημ μάνατζερ της ομάδας είχε προβλέψει τα πληρώματα της Hyundai να έχουν μάσκες για τη σκόνη. Οι Βέλγοι είχαν ακόμη ένα πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα που επισκευάσθηκε αμέσως.

Το άλλο πλήρωμα της Hyundai με τους Ott Tanak- Martin Jarveoja έσπασαν τη μπροστινή δεξιά ανάρτηση και υποχρεωτικά έκαναν στην άκρη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι νικητές του Ράλλυ στη Σουηδία, Esapekka Lppi – Janne Ferm  ενώ έκαναν ένα καλό αγώνα έμειναν από κιβώτιο. Έτσι ενώ πίσω από τον Ravanpera ακολουθούσαν τρία Hyundai, η σειρά άλλαξε και βρέθηκαν δυο Yaris. Το απόγευμα στο Park Ferme έφθασαν πρώτα τρία Yaris αλλάζοντας πλέον τη στρατηγική που θα ακολουθήσει στην αυριανή ημέρα η Toyota.

Στο έναν στρατόπεδο χαμόγελα και στο άλλο πρόσωπα σκυθρωπά. Οι Εσθονοί Ott Tanak- Martin Jarveoja δεν μπορούν να καταλάβουν πως μια πέτρα τους έβγαλε από τη γραμμή τους, χτύπησαν στο ανάχωμα και κατέστρεψαν την ανάρτηση.

Τα δέκα πρώτα πληρώματα

Το ερώτημα είναι τι θα γίνει αύριο που η ημέρα είναι αρκετά δύσκολη με «πονηρές» ειδικές. Θα επιτεθούν τα πληρώματα της Hyundai η θα περιμένουν να γίνει κάποιο λαθος από τα αντίπαλα πληρώματα που προηγούνται.

Οι Βέλγοι Thierry Neuville- Martijn Wydaeghe  που ακολουθούν στην 4η θέση είναι σίγουρο ότι θα επιτεθούν με σκοπό να μπουν στην τριάδα. Θα προσπαθήσουν για μια 3η η 2η θέση μιας και οι Φινλανδοί που προηγούνται δείχνουν ανίκητοι.

Πίσω από τους Βέλγους ακολουθούν oi Andrien Fourmoux- Alefandre Coria και Gregoire Munster – Louis Louka με τα δύο Ford Puma Rally 1 Hybrid.

Στην 7η θέση βρίσκονται οι Gus Greensmith- Jonas Andersson με Skoda Fabia RS και στην 8η θέση ακολουθεί ο δικός μας Ιορδάνης Σερδερίδης.

Τη δεκάδα κλείνουν οι Kajetan Kajetanowicz-Maciej Szczeraniak με Skoda Fabia RS Rally2 και οι Oliver SOLBERG- Elliott EDMONDSON με το τρίτο Skoda Fabia RS Rally2.

Ο Γιώργος Βασιλάκης με το Ford Fiesta Rally2 εγκατέλειψε λόγω προβλήματος στο σύστημα ψύξης.

Στην όγδοη θέση της γενικής κατάταξης ο Σερδερίδης

Μετά από εξαιρετική παρουσία στις ειδικές του πρώτου σκέλους του Ράλλυ Σαφάρι ο Ιορδάνης Σερδερίδης έφτασε στην ανασυγκρότηση στην όγδοη θέση της γενικής. Σε έναν αγώνα που για ακόμα μια χρονιά δείχνει τα δόντια του στους αγωνιζομένους επιβεβαιώνοντας τον χαρακτηρισμό του ως ο σκληρότερος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, ο Έλληνας οδηγός οδηγώντας με ψυχραιμία και σοβαρότητα κατάφερε να ολοκληρώσει το σκέλος χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.

«Μετά από 3 συμμετοχές σε αγώνες στην Κένυα θεωρώ πως έχω πλέον την εμπειρία να αντιμετωπίσω αυτές τις ακραίες καταστάσεις των ειδικών του Ράλλυ Σαφάρι. Με την πολύτιμη καθοδήγηση του συνοδηγού μου, Fred Miclotte, καταφέραμε να ολοκληρώσουμε το πρώτο σκέλος διασκεδάζοντας αφάνταστα. Ένα κλατάρισμα στην τέταρτη ειδική μας καθυστέρησε αρκετά, αλλά κάτι τέτοιο είναι πάντα στο πρόγραμμα στις γεμάτες πέτρες και χαντάκια διαδρομές», δήλωσε ο Σερδερίδης που θα προσπαθήσει να ακολουθήσει την ίδια τακτική έως τον τερματισμό για να ανταμειφθούν οι προσπάθειες του.

«Γνωρίζουμε ότι μπορούμε να πάμε ταχύτερα στις ειδικές, όμως αυτές τις συνθήκες δεν είναι φρόνιμο αφού οι πέτρες και οι βράχοι μπορούν να προκαλέσουν τεράστια ζημιά. Το Ράλλυ Σαφάρι είναι μια μεγάλη περιπέτεια και για αυτό είμαστε εδώ!» ολοκλήρωσε ο Καβαλιώτης οδηγός που πρέπει να παραμείνει συγκεντρωμένος μέχρι τον τερματισμό.

Οι αυριανές 6 ειδικές διαδρομές είναι συνολικού μήκους 160.96 χλμ με μεγαλύτερη αυτή που είναι 32,08 χλμ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης