Του Π. Χαλάτση
Μια ανάσα πριν από την κατάκτηση του πρώτου τους Παγκόσμιου Πρωταθλήματος βρίσκονται οι Thierry Neuville- Martijn Wydaeghe με το HYUNDAI i20 N Rally 1 Hybrid. Μέχρι και την 4η Ε.Δ χθες στην πρώτη θέση βρίσκονταν οι Γάλλοι Sebastien Ogier- Vincent Landais με TOYOTA GR YARIS Rally 1 Hybrid.
Και ενώ η λογική λέει ότι από τη στιγμή που βρίσκεσαι μέσα στην τριάδα θα πρέπει να κάνεις αγώνα τακτικής για να κερδίσεις στα σίγουρα τους βαθμούς που χρειάζεσαι, ο Neuville ξεκίνησε την αντεπίθεση.
Από την 5η Ε.Δ και μέχρι την 8η όπου ήταν και η τελευταία της χθεσινής ημέρας οι Βέλγοι άνοιγαν από ειδική σε ειδική ακόμη περισσότερο τη διαφορά από τους Γάλλους. Στο service park στο Bad Griesbach στη Γερμανία, η διαφορά των δύο πρώτων πληρωμάτων ήταν 6.4’’.
Πίσω από τους Γάλλους Ogier- Landais ακολουθούν οι Εσθονοί Ott Tanak- Martin Jarveoja με διαφορά +7.8’’.
Οι διαφορές στα τρία πρώτα πληρώματα δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι ακόμη ασφαλείς. Ένα κλατάρισμα αρκεί για να ανατραπούν όλα.
Στην 4η θέση με διαφορά +7.8’’ βρίσκεται το πλήρωμα από την Ουαλία, Elfyn Evans- Scott Martin και την πεντάδα κλείνουν οι Takamoto Katsuta – Aaron Johnston με διαφορά από τους πρώτους + 38.6’’
Οι χρόνοι στα δέκα πρώτα πληρώματα μετά και την 8η Ε.Δ
Στο WRC2 κυριάρχησαν οι Nikolay Gryazin -Konstantin Aleksandrov με Citroen C3 Rally2.
Οι αντίπαλοί τους, Yohan Rossel – Florian Barral (Citroen C3) είχαν μια άτυχη στιγμή. Τους έφυγε ο τροχός, έχασαν χρόνο και δεν δείχνουν τώρα ότι μπορούν να ελπίζουν σε νίκη.
Από τις εγκαταλείψεις αυτή των Μikkelsen-Eriksen με Hyundai i20 Rally1 από έξοδο.
Σήμερα ξεκινούν το προτελευταίο σκέλος του αγώνα που είναι αρκετά δύσκολο και χρειάζεται προσοχή στα σημεία που η άσφαλτος γλιστράει από την υγρασία. Μπορεί οι Ε.Δ να είναι και πάλι έξι ( 3 επαναλαμβανόμενες), συνολικού μήκους 123.46 χλμ.
Τα πληρώματα θα κάνουν σε σύνολο 567.77 χλμ. Από αυτά τα 386.48 είναι απλές διαδρομές και τα 123.46 είναι καθαρά αγωνιστικά.