Του Π. Χαλάτση

Μοιάζει με κινηματογραφική ταινία ο αγώνας στη Φινλανδία. Ένας αγώνας που γίνεται άλλοτε με ήλιο αλλά με βρεγμένους δρόμους και άλλοτε με αρκετή βροχή με τους υαλοκαθαριστήρες να δουλεύουν στη γρήγορη σκάλα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο νεαρός Kalle Rovanpera, δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής που φέτος τρέχει επιλεκτικά και δεν ακολουθεί το πρωτάθλημα δείχνει να απολαμβάνει περισσότερο από κάθε άλλο οδηγό τον αγώνα στην πατρίδα του. Στην 14η Ε.Δ τα πληρώματα που ξεκίνησαν πριν από τους Rovanpera – Halttunen έκαναν ιδανικούς χρόνους χωρίς βροχή. Όταν ξεκίνησαν οι Φινλανδοί έβρεχε ασταμάτητα και η ειδική γλιστρούσε υπερβολικά. Ωστόσο έκαναν 6.7’’ καλύτερο χρόνο από τους ομόσταυλούς τους Sebastien Ogier- Vincent Landais  (TOYOTA GR YARIS Rally 1 Hybrid).

Ο Rovanpera οδηγεί λες και πάει βόλτα με απλές και σίγουρες κινήσεις χωρίς καμιά ένταση στο πρόσωπό του. ‘Όταν βγήκε από την ειδική διαδρομή ρωτήθηκε πως και έκανε αυτόν τον εκπληκτικό χρόνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Rovanpera που πάντα είναι ήρεμος και χαμογελαστός απάντησε:

« Ήμουν τυχερός. Όταν ξεκινήσαμε άρχισε να βρέχει…»

Ο Ogier βρίσκεται στην  2η θέση με +44.2’’ πίσω από τον Rovanpera και μόνο αν έχουν κάποιο κλατάρισμα αύριο οι Φινλανδοί θα μπορέσει να ελπίζει να κερδίσει την 1η θέση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι Βέλγοι,Thierry Neuville- Martijn Wydaeghe  ( HYUNDAI i20 N Rally 1 Hybrid) βρίσκονται στην 3η θέση με +39.6’’ πίσω από τους Γάλλους και 1.23.8 πίσω από τους Φινλανδούς.

Οι δέκα πρώτοι

Ο Neuville δήλωσε ότι οδηγεί προσεκτικά, δεν παίρνει ρίσκα. Σωστά κάνει αφού τόσο ο Ogier όσο και ο Rovanpera, που δεν τρέχουν σε όλο το πρωτάθλημα βρίσκονται πίσω στη βαθμολογία.  Μετά από 8 αγώνες που έγιναν το 2024 ο Neuville βρίσκεται επικεφαλής στη βαθμολογία. Αποφεύγει την οριακή οδήγηση για να μην έχει κάποια έξοδο όπως αυτή που είχαν χθες οι Εσθονοί Ott Tanak- Martin Jarveoja και έμειναν θεατές.

Τα άλλο δύο πληρώματα της Toyota, οι Elfyn Evans- Scott Martin και Takamoto Katsuta  – Aaron Johnston, κάνουν το δικό τους αγώνα και ελπίζουν… Ο Takamoto Katsuta έχασε χρόνο όταν χθες  έσπασε η πίσω δεξιά ανάρτηση ενώ ο Elfyn Evans σήμερα είχε μηχανικό πρόβλημα.  Έσπασε ο μπροστινός δεξιός άξονας μετάδοσης κίνησης και για 40 χιλιόμετρα πήγαινε με τρείς ρόδες. Μέχρι να του επισκευάσουν οι μηχανικοί το αυτοκίνητο έφαγε «καπέλο» 2. 40 (δύο λεπτά και 40 δευτερόλεπτα).

Οι Andrien Fourmoux- Alefandre Coria με το Ford Puma Rally1 είναι σταθερά στην 4η θέση.

Στη μάχη για το WRC2 προηγούνται οι Oliver Solberg  Elliott Edmondson ( Skoda Fabia RS) ενώ οι βασικοί τους αντίπαλοι Nikolay Gryazin -Konstantin Aleksandrov (Citroen C3) είχαν έξοδο και βγήκαν εκτός συναγωνισμού.

Αύριο απομένουν τέσσερις ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 41.66 χλμ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης