Του Περικλή Χαλάτση

Στην Υπερειδική των 3.48 χλμ που έγινε χθες το απόγευμα πιο γρήγοροι ήταν οι Βέλγοι Thierry Neuville- Martijn Wydaeghe. Η χαρά τους όμως δεν κράτησε πολύ. Οι Ειδικές Διαδρομές γλιστρούσαν και τα απρόοπτα δεν έλλειψαν. Οι Εσθονοί Ott Tanak- Martin Jarveoja στην 3η Ειδική Διαδρομή είχαν μια άτυχη στιγμή. Το Hyundai i20 Rally1 άρχισε να πλαγιολισθαίνει, ακολούθησαν μερικές τούμπες και στο τέλος σταμάτησε πάνω σε ένα δένδρο. Οδηγός και συνοδηγός βγήκαν από το αυτοκίνητο χωρίς εξωτερική βοήθεια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Η οργάνωση διέκοψε τον αγώνα για να πάνε στο σημείο του ατυχήματος  οι ιατρικές υπηρεσίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οδηγός και συνοδηγός μεταφέρθηκαν με ελικόπτερο στο νοσοκομείο. Οι γιατροί ζήτησαν ο Jarveoja να παραμείνει προληπτικά στο νοσοκομείο ενώ ο Tanak αποχώρησε.

Τα δύσκολα της 2ης αγωνιστικής ημέρας τελειώνουν και αύριο ακολουθεί μια ακόμη δύσκολη ημέρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σήμερα μετά το τέλος της τελευταίας ειδικής θα έχουν καλύψει στο σύνολο 116.33 km Ε.Δ ενώ αύριο  Σάββατο θα ακολουθήσουν άλλα 144.22 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Την Κυριακή θα είναι πιο εύκολη για όλους αφού οι αγωνιζόμενοι θα κάνουν τα τελευταία 41.66 km Ε.Δ.

Για το Ράλλυ της Φινλανδίας οι οδηγοί της Α κατηγορίας έχουν στη διάθεσή τους το μαλακό μείγμα της νέας γενιάς Scorpion KX WRC SB, με αναθεωρημένη κατασκευή που εξασφαλίζει μεγαλύτερη αντοχή σε σύγκριση με τον προκάτοχό του.

Όσον αφορά τις άλλες κατηγορίες, δηλαδή τα αυτοκίνητα Rally2 έχουν διαθέσιμα το Scorpion K6B (μαλακό) και το νέο K4C (σκληρό), ενώ τα αυτοκίνητα Rally3 θα τρέχουν με το K6A (μαλακό) και το K4A (σκληρό).

Οι οδηγοί που τρέχουν στο WRC (Α Κατηγορία) επέλεξαν 28 ελαστικά που είναι ο μέγιστος αριθμός. Τα ελαστικά που χρησιμοποιούν στις γλιστερές ειδικές είναι τα μαλακά Scorpion SB που επιτρέπουν στους οδηγούς να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα επίπεδα πρόσφυσης στο τυπικό φινλανδικό χαλίκι.

Η πρώτη δεκάδα

Αύριο Σάββατο, το οδόστρωμα αναμένεται να είναι υγρό, ειδικά τα πρωινά, λόγω της περιστασιακής βροχής που ναι μεν δεν ήταν έντονη όμως το κακό το έκανε.

Αύριο η μεγαλύτερη και πιο θεαματική Ειδική Διαδρομή είναι αυτή της Ουνιπόγια που έχει μήκος 32,98 χλμ και πολλά άλματα, Αυτή η ειδική θα είναι η 13η και θα επαναληφθεί μερικές ώρες αργότερα ως 16η Ε.Δ.

Στη σημερινή ημέρα άτυχοι ήταν οι Takamoto Katsuta– Aaron Johnston που είχαν καλό ρυθμό αλλά σε μια έξοδο η πίσω δεξιά ανάρτηση του Toyota Yaris Rally1 καταστράφηκε. Μέχρι αυτή την ώρα τις τρείς πρώτες θέσεις στο ράλλυ της Φινλανδίας  έχουν τα Toyota Yaris Rally1 .

Ακολουθούν οι Βέλγοι Neuville-  Wydaeghe με το i20 Rally1 που είχαν και μια έξοδο σε μια γρήγορα αριστερή. Πήγαν ευθεία χωρίς απώλειες. Το μοτέρ έσβησε αλλά πήρε αμέσως μπροστά.

 

Ο Neuville έβαλε την όπισθεν και συνέχισε τον αγώνα αλλά είχε χάσει αρκετά δευτερόλεπτα

Οι Andrien Fourmoux- Alefandre Coria με το Ford Puma Rally1 πηγαίνουν γρήγορα αλλά προσεκτικά και βρίσκονται στην 6η θέση .

Στα Rally2 προηγούνται οι Oliver Solberg  Elliott Edmondson ( Skoda Fabia RS) και ακολουθούν με το GR Yaris οι Jari-Matti Latvala και Juho Hanninen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης