Επιμέλεια Αλέξης Σφαέλος:

Το νέο Plug-in Hybrid Jeep Wrangler 4xe κατέκτησε την πρώτη θέση στο Rebelle Rally, με πλήρωμα τη Nena Barlow και την Teralin Petereit. Είναι η πρώτη φόρα που κερδίζει έναν δύσκολο αγώνα ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην ιστορία του θεσμού. Οι αγωνιζόμενοι κάλυψαν σχεδόν 2.250 χλμ. σε εκτός δρόμου διαδρομές στην Καλιφόρνια και τη Νεβάδα. Το καινούργιο Jeep Wrangler 4xe αποδίδει 380 ίππους και 637 Nm ροπής, με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση.

«Η μάρκα Jeep συνεχίζει να κυριαρχεί για έναν λόγο», ανέφερε η κα Emily Miller, η οποία είναι η ιδρύτρια του Rebelle Rally. «Ένα τετρακίνητο Jeep, ακόμα και χωρίς καμία μετατροπή, είναι ένα εξαιρετικά ικανό εκτός δρόμου όχημα και το Wrangler 4xe το απέδειξε με τον πλέον εμφατικό τρόπο, κατακτώντας τις δύο πρώτες θέσεις». Και προσέθεσε: «Η φετινή διαδρομή ήταν η δυσκολότερη που έχουμε αντιμετωπίσει ποτέ στην ιστορία του αγώνα, αλλά το Wrangler 4xe έκανε τα πράγματα εύκολα για εμάς». «Ανεβήκαμε τους αμμόλοφους και περάσαμε μέσα από κακοτράχαλα μονοπάτια με ιδιαίτερη ευκολία, ενώ είχαμε άπλετη δύναμη κάθε στιγμή», δήλωσε.  

Η Jeep ήταν η πρωταγωνίστρια του Rebelle Rally, καθώς στην πρώτη 10αδα τερμάτισαν πέντε Jeep. Τα δύο πρώτα ήταν αμιγώς ηλεκτρικά

Το εντυπωσιακό για τους δεύτερους νικητές ήταν η οικογενειακή υπόθεση: Μητέρα και κόρη ανέβηκαν αγκαλιασμένες στο βάθρο. Η Christine Benzie ήταν συνέχεια με το χαμόγελο στα χείλη, ενώ η κόρη της, Emily, έλαμπε από χαρά, τερματίζοντας έναν πολύ δύσκολο αγώνα με το ίδιο ακριβώς μοντέλο της πρώτης θέσης. Την τρίτη θέση κατακτά ένα συμβατικό Wrangler.

«Ήταν πραγματική απόλαυση να οδηγείς το Rubicon 4xe στο ράλι», ανέφερε η κα Emily Benzie. «Η ανάρτηση απορροφούσε τους κραδασμούς ακόμα και από τις πιο δύσκολες επιφάνειες που αντιμετωπίσαμε. Την τρίτη μέρα μάλιστα, για να απολαύσουμε τη θέα στο Titus Canyon της Death Valley, ανοίξαμε την υφασμάτινη οροφή. Ευτυχώς, ο ηλεκτρικός μηχανισμός της λειτουργεί και εν κινήσει και έτσι δεν χάσαμε καθόλου χρόνο. Την τελευταία ημέρα, η ροπή του υβριδικού συστήματος, σε συνδυασμό με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο, μας επέτρεψε να περάσουμε με άνεση του αμμόλοφους του Glamis».

Το Rebelle Rally είναι άκρως απαιτητικό, αρκετές ιδιαιτερότητες. Αρχικά η συμμετοχή μπορεί να γίνει μόνο από γυναικεία πληρώματα. Εκτός αυτού, δεν επιτρέπεται η οποιαδήποτε μηχανική παρέμβαση σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής. Από την περσινή χρονιά, ο αγώνας υποδέχθηκε και εξηλεκτρισμένα οχήματα (αμιγώς ηλεκτρικά ή υβριδικά διάφορων τύπων), με το Plug-in Hybrid Jeep Wrangler 4xe να συμμετέχει φέτος για πρώτη φορά.  

«Η μάρκα Jeep υποστηρίζει το Rebelle Rally από την αρχή της δημιουργίας του και φέτος είμαστε ευτυχείς που είχαμε την ευκαιρία να δείξουμε τις δυνατότης του Wrangler 4xe στις πλέον δύσκολες διαδρομές», δήλωσε ο κ. Jim Morrison, αντιπρόεδρος της Jeep στη Βόρειο Αμερική. «Αποτελεί δικαίωση για τα πληρώματά μας αλλά και τους μηχανικούς μας το ότι το Wrangler 4xe κατέκτησε τις δύο πρώτες θέσεις και ανταποκρίθηκε σε αυτές τις ακραίες συνθήκες χωρίς το παραμικρό τεχνικό πρόβλημα».