Του Περικλή Χαλάτση

Μέχρι και το τέλος της 3ης ειδικής διαδρομής οι Kallle Rovanpera – Jonne Halttunen πήγαιναν «αέρα» στις χιονισμένες ειδικές στο Rally Sweden. Όμως η χαρά και ο ενθουσιασμός του φινλανδικού πληρώματος σταμάτησαν στη μεγαλύτερη ειδική διαδρομή της σημερινής ημέρας, μήκους 28.25 χλμ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα κλατάρισμα με πολλά χιλιόμετρα και ένα τετ-α-κε έφθαναν για να καταστρέψουν το ψυγείο στο Toyota Yaris Rally1. Οι πρωταθλητές έκαναν στην άκρη και περίμεναν να φθάσουν οι μηχανικοί της Toyota Gazoo.

Στην ίδια ειδική διαδρομή οι Ott Tanak- Martin Jarveoja και ενώ βρίσκονταν στην 3η θέση με 6.2 δευτερόλεπτα διαφορά από τους Φινλανδούς, είχαν τη στιγμή τους. Έκαναν ένα τετ α κε και κατέστρεψαν το μπροστινό μέρος του i20. Από το χτύπημα στο χιόνι κατέστρεψαν το  ψυγείο του Hyundai i20 Rally1. Ο κινητήρας σταμάτησε να δουλεύει. Προσπάθησαν να κινηθούν μόνο με τον ηλεκτρικό κινητήρα αλλά μετά λίγα χιλιόμετρα εγκατέλειψαν.

Ένα ακόμη πλήρωμα, οι Gregoire Munster – Louis Louka είχαν ένα κλατάρισμα. Μπορεί να μην εγκατέλειψαν όμως μέχρι να αλλάξουν το λάστιχο έχασαν χρόνο και έπεσαν αρκετά στη σειρά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά από αυτή την εξέλιξη επικεφαλής στο πρώτο σκέλος βρέθηκαν οι Takamoto Katsuta- Aaron Johnston. Ο Γιαπωνέζος ήταν φέτος σαφέστατα βελτιωμένος στο χιόνι. Όμως οι Φινλανδοί Esapekka Lappi – Janne Ferm, πιο εξοικειωμένοι στα χιονισμένα βουνά κατάφεραν στο τέλος του σημερινού σκέλους να τεθούν επικεφαλής του αγώνα.

Ποια είναι τα δέκα πρώτα πληρώματα στο β σκέλος του ράλλυ στη Σουηδία

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης