Ο Λεωνίδας Κύρκος, με την πολυετή εμπειρία του και τους αμέτρητους τίτλους από τον χώρο των αγώνων, έστειλε τις προτάσεις του για το 2014 προκειμένου τα πρωταθλήματα να γίνουν πιο ανταγωνιστικά:
Το 2013, παρά τις αντίξοες συνθήκες, κυρίως οικονομικές, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε με επιτυχία, θέαμα και συναγωνισμό. Για το 2014 και εν όψει της προκήρυξης των νέων πρωταθλημάτων, προτείνω, και πιστεύω ότι θα έχει καθολική αποδοχή από τους συναθλητές, οι κατηγορίες Ν και Α να διατηρηθούν και να παραμείνουν ως έχουν.
Για την κατηγορία Ε, που φιλοξενεί ήδη αρκετά δυνατά αυτοκίνητα, να μεταβληθεί και να ενταχθούν σε αυτήν και τα αυτοκίνητα προδιαγραφών BTCC, τα όποια θα τρέχουν με βάση την ομολογκασιόν τους. Να γίνει η συγκεκριμένη κατηγορία Ε-ΟΡΕΝ (όπως στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας του 2012) πολυπληθέστερη και με έντονο συναγωνισμό. Τα τετρακίνητα αυτοκίνητα να έχουν περιορισμό ως προς τον κυβισμό (μέχρι 2 λίτρα) με τούρμπο και στόμιο 40 χιλ. και τα δικίνητα να είναι ελεύθερα. Να τονίσω εδώ ότι οι κλάσεις θα πρέπει να διατηρηθούν ως έχουν σήμερα.
Εάν κάποιος συμμετέχει σε άλλη κατηγορία (π.χ. Ν) να μπορεί να λάβει μέρος ακολουθώντας όμως τον κανονισμό της Ε-ΟΡΕΝ.
Αποτέλεσμα αυτού θα είναι μια κατηγορία με πλήθος ισχυρών αυτοκίνητων που θα καθηλώνει τους θεατές, και γιατί όχι, να δοθεί σε κάποιον προμότερ, ώστε να προβληθεί περισσότερο μέσα από τα Μ.Μ.Ε.
Για την κατηγορία Formula Saloon o κανονισμός να διατηρηθεί με τη φιλοσοφία που είχε όπως προκηρύχθηκε, να φέρουμε δηλαδή μ’ αυτόν τον τρόπο κοντά μας αυτοκίνητα και οδηγούς που κάνουν κόντρες σε δημοσίους δρόμους (βούτα, λιμανάκια κ.λπ.) και να εμπλουτιστεί με ακόμη τρεις παραγράφους.
Α. Να μη γίνονται δεκτοί οδηγοί που τα τελευταία 10 χρόνια έχουν κατακτήσει θέση στην πεντάδα οποιασδήποτε κατηγορίας – κλάσης.
Β. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα να τηρούν αυστηρά τους κανονισμούς ασφαλείας και να έχουν έναν μόνο περιορισμό στα ελαστικά. Να συμμετέχουν με ελαστικά semi-slick που χρησιμοποιούνται σε Time – attack.
Γ. Να ξεκινούν μπροστά από τις άλλες κατηγορίες, ώστε το θέαμα να ισορροπεί και να μην «κάνει κοιλιά». Έτσι οι θεατές θα μένουν στις θέσεις τους καθ’ όλη τη διάρκεια της ανάβασης και δεν θα παρατηρούνται φαινόμενα φυγής με τη λήξη του πρώτου σκέλους.
Οι προτάσεις μου να χρησιμοποιηθούν αυτούσιες και στο πρωτάθλημα ταχύτητας του 2014.
Ο κανονισμός είναι ένας και ισχύει για όλους τους αγωνιζόμενους. Εάν κάποιοι θίγονται από τις προτάσεις μου, στο τέλος είμαι βέβαιος θα συμφωνήσουν. Με βάση λοιπόν τις προτάσεις μου, περιμένω να ανοίξει ένας διάλογος, ώστε αυτές να εμπλουτιστούν και να μεταβληθούν, με βασικό γνώμονα πάντα την προσέλκυση στο πολύπαθο άθλημά μας νέων οδηγών, θεατών και χορηγών.
Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης