Ένα ακόμα ισχυρό κίνητρο για να διεκδικήσουν με ζήλο, τη νίκη, στο φετινό αγώνα των 24 Ωρών του Le Mans, έχουν οι οδηγοί, καθώς η Michelin θα δώσει ως έπαθλο, το ποσό του 1.000.000 ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη φετινή διοργάνωση του «24 Hours of Le Mans», εισάγεται το βραβείο MICHELIN Total Performance Award, το οποίο θα δοθεί στον πρώτο αγωνιζόμενο που θα επιτύχει, κατά τη διάρκεια της κούρσας, να συγκεντρώσει πέντε κριτήρια όπου συνδυάζονται επιδόσεις, χιλιομετρική απόδοση και ενεργειακή αποτελεσματικότητα. Εάν δεν υπάρξει τέτοια περίπτωση, αυτό το ποσό θα καταβληθεί σε ένα ανεξάρτητο ακαδημαϊκό ινστιτούτο, για την χρηματοδότηση ερευνητικών προγραμμάτων σχετικά με την βιώσιμη κινητικότητα.

Τα πέντε κριτήρια που ισχύουν για την απονομή του βραβείου, τα εξής:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρώτον η νίκη. Μόνο ο αγωνιζόμενος που θα νικήσει στη γενική κατάταξη των 24 Ωρών του Le Mans θα μπορεί να διεκδικήσει το βραβείο.

Δεύτερον η επίδοση σε ένα γύρο. Το αυτοκίνητο που θα κερδίσει θα πρέπει να έχει κάνει τον καλύτερο γύρο στον αγώνα.

Τρίτον η απόσταση ρεκόρ. Το πλήρωμα που θα νικήσει θα πρέπει να έχει διανύσει απόσταση μεγαλύτερη από το ρεκόρ του αγωνίσματος. Αυτό το ρεκόρ αναφοράς καθιερώθηκε το 2011, και σήμερα αντιστοιχεί σε κάλυψη 5.410 χλμ. μέσα σε 24 ώρες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τέταρτον η μείωση της κατανάλωσης ενέργειας. Ο νικητής θα πρέπει να καταγράψει κατανάλωση ενέργειας μικρότερη κατά 15% σε σύγκριση με τον μέσο όρο των ενεργειακών καταναλώσεων του συνόλου των LM P1 που μπήκαν στην κατάταξη των 24h του Le Mans 2013.

Πέμπτον η μειωμένη κατανάλωση ελαστικών. Ο αριθμός των σετ ελαστικών που θα χρησιμοποιήσει κατά την διάρκεια του αγώνα το πλήρωμα που θα νικήσει, θα πρέπει να είναι μικρότερος ή ίσος με 9 σετ.

Το βραβείο MICHELIN Total Performance Award θα ανταμείψει τον πιο αποτελεσματικό αγωνιζόμενο, όποια μάρκα ελαστικών κι αν έχει χρησιμοποιήσει. Αυτό το βραβείο ακολουθεί μια μακρά παράδοση της εταιρείας. Το 1908 η Michelin είχε αθλοθετήσει ένα μεγάλο έπαθλο, ποσού 100.000 φράγκων, για να ανταμείψει τον πρώτο αεροπόρο που θα κατάφερνε να απογειωθεί από το Παρίσι και να προσγειωθεί στην κορυφή του όρους Puy de Dôme, στην Ωβέρνη.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης