Ο μηχανικός της BMW Ulrich Schulz, δήλωσε ότι ο λόγος που η ομάδα έβαλε ξανά το παλιό κινητήρα σε λειτουργία ήταν ο χρόνος και τα χρήματα: «Η επιστροφή στον πίνακα σχεδίασης για τον σχεδιασμό ενός εντελώς νέου κινητήρα και η κατασκευή του με μεγάλο κόστος δεν ήταν επιλογή».
Έτσι, η ομάδα εξέτασε ποιος κινητήρας BMW θα μπορούσε να επαναπροσδιοριστεί για την επόμενη χρονιά στο Πρωτάθλημα WeatherTech SportsCar. Όπως ήταν αναμενόμενο, θεώρησαν τον V8 twin-turbo 4,0 λίτρων που χρησιμοποιήθηκε στην M8 GTE της BMW, αλλά το βρήκαν πολύ βαρύ.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας ανταποκρίθηκε στις απαιτήσεις περισσότερο από όλους τους υπόλοιπους μετά τη μετατροπή του σε υβριδικό turbo κινητήρα. Μετά τις κατάλληλες μετατροπές ακολούθησαν δοκιμές για αντοχή, ψύξη και περισσότερη ισχύ, ενώ το τελευταίο βήμα ήταν η δημιουργία της έκδοσης «P66/3», που περιελάμβανε την προσαρμογή της στο πλαίσιο Dallara του αυτοκινήτου LMDh.
Όλα αυτά έφεραν ως αποτέλεσμα έναν κινητήρα 4,0 λίτρων με 640 ίππους που κοκκινίζει στις 8.200 στροφές.