Η Toyota συνεχίζει να δίνει το δυναμικότερο παρών σε όλες τις μεγάλες μηχανοκίνητες διοργανώσεις, αναγνωρίζοντας κάθε αγώνα, ως μία πρόκληση για νέα μελέτη και αναβάθμιση των αυτοκινήτων της. Μέσα από τις τεράστιες δοκιμασίες των απαιτητικότερων διοργανώσεων όπως το WRC, η εταιρία δοκιμάζει την αντοχή και τις επιδόσεις των οχημάτων του.

Από την κίνηση στους τέσσερις τροχούς, την ενεργητική ανάρτηση ή ακόμα και τα χειριστήρια με βάση τα οποία ελέγχει ο οδηγός όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου του χωρίς να απομακρύνει τα χέρια του από το τιμόνι, είναι όλα τεχνολογίες που γεννήθηκαν στα motorsports. Πέρα λοιπόν από τη νίκη σε έναν μεγάλο αγώνα, ο απώτερος στόχος είναι η ανάπτυξη ή και η τελειοποίηση καινοτόμων τεχνολογιών που θα μεταφέρονται στα αυτοκίνητα που οδηγούμε καθημερινά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για πρώτη φορά τεχνογνωσία μεταφέρεται από τα επιβατικά αυτοκίνητα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Η φετινή χρονιά, το φετινό πρωτάθλημα και φυσικά ο τεράστιος αγώνας του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κρύβουν μία τεράστια ανατροπή. Για πρώτη φορά, αντί μία τεχνολογία που εξελίχθηκε στον μηχανοκίνητο αθλητισμό να αξιοποιηθεί στα επιβατικά αυτοκίνητα, μία επιτυχημένη τεχνολογία βρίσκει τον δρόμο της από τα επιβατικά αυτοκίνητα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Και αυτή είναι η υβριδική τεχνολογία. 

Η υβριδική τεχνολογία, που η Toyota πρωτοπαρουσίασε πριν από 25 χρόνια στα επιβατικά αυτοκίνητα με το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς Prius, και από φέτος έχει ενσωματωθεί στα κινητήρια σύνολα της κορυφαίας κατηγορίας αγωνιστικών οχημάτων του WRC, τα rally1. Μία τεχνολογία που αγαπήθηκε από πάνω από 20 εκατ. οδηγούς παγκοσμίως και πάνω από 20.000 στην Ελλάδα και έχει κάνει την οδηγική τους καθημερινότητα καλύτερη. Μια τεχνολογία που έχει οδηγήσει στην εξοικονόμηση δισεκατομμυρίων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από το περιβάλλον μας!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η συγκεκριμένη τεχνολογία δεν επιτυγχάνει μόνο την αύξηση της συνολικής απόδοσης του κινητήριου συνόλου των οχημάτων της κατηγορίας rally1 στους 500 περίπου ίππους (θυμίζοντας τα θηριώδη σε ιπποδυνάμεις αγωνιστικά οχήματα της κατηγορίας Group B). Αλλά εισάγει νέα στρατηγική καθώς και νέες παραμέτρους στον τρόπο οδήγησης και την αντίστοιχη ανάκτηση της κινητικής ενέργειας σε ηλεκτρική, ώστε αυτή η επιπρόσθετη δύναμη του κινητήριου συνόλου να είναι διαθέσιμη για τη μεγαλύτερη δυνατή χιλιομετρική απόσταση του εκάστοτε αγώνα. 

Η εμπειρία της Toyota στο κομμάτι της υβριδικής τεχνολογίας είναι, μάλιστα, τόσο αναγνωρισμένη, που τεχνικοί τoυ δικτύου της Toyota Ελλάς έχουν κληθεί από την Οργανωτική Επιτροπή και τη FIA να εργαστούν για την ασφαλή και επιτυχή διεξαγωγή της διοργάνωσης, συμβάλλοντας με την εμπειρία τους και τις γνώσεις τους.

Η Toyota Ελλάς αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή την άκρως επιτυχημένη επιστροφή του θρυλικού Ράλλυ Ακρόπολις και συντάχθηκε ως αρωγός τόσο το 2021 όσο και για το 2022. Μάλιστα μία φετινή νίκη στην Ελλάδα, του παιδί-θαύματος της Toyota Kalle Rovanpera θα εξασφαλίσει τόσο σε αυτόν το πρωτάθλημα, όσο και στην Toyota Gazoo Racing WRT το πρωτάθλημα κατασκευαστών, αποδεικνύοντας πως είναι πρωτοπόρος και σε αυτόν το τομέα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης