Η εμπορική απήχηση που έχει το όνομα της Ferrari σε όλο τον κόσμο είναι τεράστια. Η ιταλική εταιρεία τα τελευταία χρόνια έχει κάνει άνοιγμα στις αγορές της Ασίας, με την Κίνα να αποτελεί το κέντρο της αναθεωρημένης στρατηγικής της.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι η επίσημη ιστοσελίδα της Scuderia Ferrari απέκτησε πλέον και κινεζική έκδοση, με την εταιρεία να το διαφημίζει με ένα χιουμοριστικό video.
Μέχρι πρότινος, η επιλογή στο site της αγωνιστικής ομάδας ήταν μεταξύ ιταλικής, αγγλικής και ισπανικής γλώσσας.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος