Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης
Δεν έχει ξαναγίνει αυτό. Πηγαίναμε για μια επική μάχη για την Pole Position. O Charles Leclerc, είχε κάνει τον καλύτερο χρόνο αλλά τίποτα δεν είχε κριθεί. Όλοι περίμεναν να φορτσάρουν στους τελευταίους γύρους.
Στα σημερινά ελεύθερα δοκιμαστικά ο Max Verstappen έκανε ιδανικούς χρόνους . Το περίεργο ήταν ότι πίσω του ήταν οι δύο Ferrari. Αυτό σημαίνει ότι το Μονακό ευνοεί τόσο την Red Bull όσο και τις Ferrari. Και αυτό θα το εκμεταλλευτούν οι Charles Leclerc και Carlos Sainz.
Άτυχος ήταν ο Mick Junior Schumacher ο οποίος στη στροφή Casino χτύπησε δυνατά πάνω στις μπαριέρες και έκανε σοβαρή ζημιά στην Haas. Μάλιστα πήρε σασί και οι μηχανικοί της ομάδας του δεν πρόλαβαν να επισκευάσουν το μονοθέσιο. Λέγεται ότι τους έλειπαν και ανταλλακτικά από αυτά που σπάνια χρησιμοποιούν.
Για το λόγο αυτό ο μικρός Schumacher αύριο θα ξεκινήσει τελευταίος. Λίγη ώρα πριν στις μπαριέρες είχε στείλει την Williams και ο Latifi.
Στο Q1 ο Max Verstappen έδειξε ότι δύσκολα θα χάσει την πρώτη θέση. Το πίστευε και θα το είχε πετύχει αν ο Vallteri Bottas δεν έκανε την έκπληξη. Έκανε τον καλύτερο χρόνο. Ο Lewis Hamilton βρισκόταν στην 7η θέση.
Στο Q2 η σειρά άλλαξε. Πιο γρήγορο γύρο έκανε ο Charles Leclerc, πίσω του ήταν ο Max Verstappen και στην Τρίτη θέση η Ferrari με τον Carlos Sainz. Ο Bottas ήταν τέταρτος, ο Norris στην 4η θέση και ο Hamilton στην 6η θέση.
Το Μονακό είναι το Grand Prix των εκπλήξεων. Η αγωνία κορυφώθηκε στο Q3.
Στο Q3 καλύτερο χρόνο έκανε ο Leclerc. Ο αγώνας όμως για την Pole Position δεν είχε τελειώσει. Τόσο ο Verstappen όσο και ο Hamilton ανέβαζαν ρυθμούς για να κάνουν τον καλύερο χρόνο. Η άτυχη στιγμή για τον Leclerc ήταν καθοριστική για όλους.
Η σειρά εκκίνησης αύριο είναι:
1. Charles Leclerc Ferrari
2. Max Verstappen Red BullRacing Honda
3. Valleti Bottas Mercedes
4. Carlos Sainth Ferrari
5. Lando Norris McLaren Mercedes
6. Pierrw Gasly Alpha Tauri Honda
Ακολουθούν οι Hamilton,Vettel,Perez και Giovinazzi
Στον αυριανό αγώνα οι πιο έμπειροι τημ μάνατζερ θα δώσουν δείγματα από την κλάση του. Οι οδηγοί θα κάνουν το δικό τους αγώνα. Άλλωστε οι στενοί δρόμοι του Μονακό δεν επιτρέπουν και πολλά. Ούτε υψηλές ταχύτητες ούτε τολμηρές προσπεράσεις. Η μια στροφή διαδέχεται την άλλη και αυτό βοηθάει στο ζέσταμα των ελαστικών. Και εδώ οι επικεφαλής των ομάδων ανάλογα το πότε θα βάλουν τους οδηγούς για αλλαγή ελαστικών θα κρίνουν και το αποτέλεσμα του αγώνα.