Το παγκόσμιο συμβούλιο της FIA, ανακοίνωσε τις αλλαγές που θα ισχύσουν από την επόμενη χρονιά στη Formula 1, προκειμένου να βελτιωθεί το θέαμα.

Πρώτη και σημαντικότερη, είναι η επανεκκίνηση του αγώνα από στάση, μετά την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας. Οι οδηγοί θα εκκινούν όπως ακριβώς στην εκκίνηση, εκτός και αν το αυτοκίνητο ασφαλείας χρησιμοποιηθεί μέσα σε δύο γύρους από την έναρξη (ή επανεκκίνηση) ενός αγώνα ή εάν απομένουν λιγότεροι από πέντε γύροι μέχρι την καρό σημαία.

Επίσης, καταργούνται τα σημερινά ρύγχη των μονοθεσίων, με μια κατάλληλη αλλαγή στους τεχνικούς κανονισμούς. Τα μονοθέσια θα έχουν ποδιές από τιτάνιο, για να πετάνε θεαματικές σπίθες όταν βρίσκουν στις ανωμαλίες της πίστας.

Θα περιοριστούν οι δοκιμές εξέλιξης, τόσο πριν την αγωνιστική σεζόν όσο και κατά τη διάρκειά της, όπου θα αφιερωθούν κατά το ήμισυ στην αξιολόγηση νέων οδηγών. 
Η ποινή για πλήρη αλλαγή του power unit, θα είναι η εκκίνηση από το πίσω μέρος του grid και όχι από τα pit.
Περιορίζεται η χρήση αεροδυναμικών σηράγγων και προγραμμάτων CFD, όπως και οι  διαθέσιμοι κινητήρες για κάθε οδηγό, από πέντε που είναι σήμερα, σε τέσσερις.
Επιτρέπονται δύο περίοδοι χρήσης της αεροδυναμικής σήραγγας σε μία μέρα (αντί για μια που ισχύει τώρα).
Απαγορεύεται η εργασία των μηχανικών κατά το βράδυ της Παρασκευής. Θα επεκταθεί από τις 6 ώρες στις 7 για το 2015 και θα αυξηθεί σε οκτώ ώρες για το 2016.
Πλέον θα είναι υποχρεωτική η χρήση ενός συστήματος δυο σταδίων, για τη συγκράτηση των τροχών των μονοθεσίων.

Τέλος, η απορρίφθηκε η πρόταση για κατάργηση των θερμαντικών «κουβερτών» για τα λάστιχα.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος