Οι δοκιμές εξέλιξης των μονοθέσιων συνεχίζονται στην πίστα της Βαρκελώνης, με τους οδηγούς να πραγματοποιούν εκατοντάδες γύρους και τους μηχανικούς των ομάδων να συγκεντρώνουν δεδομένα και να τα αναλύουν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στόχος των ομάδων αυτή την περίοδο είναι η αξιοπιστία των power unit, η απόδοση των ελαστικών και η αεροδυναμική. Η ταχύτητα έρχεται σε δεύτερη μοίρα, με τις Mercedes, Ferrari και Red Bull Racing να κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους.

Οι πρωταθλητές ωστόσο βρίσκονται στο επίκεντρο των συζητήσεων λόγω ενός ιδιαίτερου συστήματος. Όπως φάνηκε στα πλάνα που έδωσε η F1, ο Lewis Hamilton μετακινεί το τιμόνι εμπρός πίσω στις ευθείες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με αυτόν τον τρόπο αλλάζει τη θετική και την αρνητική γωνία των μπροστινών τροχών όταν κινείται στις ευθείες, κάνοντας το μονοθέσιο πιο σταθερό και βελτιώνοντας την απόδοση των ελαστικών. 

Η Formula 1 ζήτησε από τον τεχνικό διευθυντή της Mercedeς να δώσει εξηγήσεις για το σύστημα, καθώς όλοι ψάχνουν να δουν πόσο νόμιμο είναι και αν πληροί τις προϋποθέσεις της παγκόσμιας ομοσπονδίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο James Allison υποστήριξε ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα νομιμότητας. Επίσης δήλωσε ότι το ονομάζουν DAS (Dual Active Steering) και πρόκειται για μία νέα ιδέα, για την οποία δεν χρειάζεται να αποκαλύψει περισσότερα.

«Δεν θα πω περισσότερα από αυτό που είδατε στα πλάνα. Είναι ένα καινούριο σύστημα, το οποίο ελπίζουμε να μας φανεί χρήσιμο κατά τη διάρκεια της σεζόν. Το πώς το χρησιμοποιούμε και γιατί είναι κάτι που θα κρατήσουμε για τον εαυτό μας. Πάντως καλύπτει πλήρως τους κανόνες της FIA» είπε ο Allison.

 

 

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης