Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης
Χωρίς να πάρουν ούτε μια αναπνοή οι οδηγοί της F1, οι μηχανικοί των ομάδων, οι δοκιμαστές και η ομάδα της Pirelli μόλις τέλειωσε το Grand Prix στη Γαλλία φόρτωσαν στα τεράστια φορτηγά τα μονοθέσια και ταξίδεψαν στην Ουγγαρία όπου αυτό το Σαββατοκύριακο θα διεξαχθεί το 13ο Grand Prix της σεζόν.
Η πρώτη είναι να παλέψει για να πάρει μια ακόμη νίκη μέσα στην Ουγγαρία. Αυτό έχει ένα ρίσκο. Ας μην ξεχνάμε ότι ο Μονεγάσκος που είναι ίσως ο ταχύτερος οδηγός στον κόσμο έχει 7 Pole Position και μόνο τρείς νίκες. Αυτό σημαίνει ότι αν όλα πήγαιναν κατ ευχή θα ήταν αυτός ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία. Έγιναν όμως αρκετά λάθη από την ομάδα του και ο Leclerc τώρα βλέπει να χάνεται ο παγκόσμιος τίτλος.
Η δεύτερη επιλογή είναι να κάνει ασφαλείς αγώνες και απλά κάθε φορά να ανεβαίνει στο βάθρο. Είτε στη δεύτερη είτε στην τρίτη θέση. Μαθηματικά με τους βαθμούς που θα παίρνει θα κερδίσει και φέτος τον 2ο Παγκόσμιο Τίτλο του.
Κατασκευάστηκε το 1986 και έχει μήκος 4.381 km. Οι αγωνιζόμενοι την Κυριακή θα κάνουν 70 γύρους και θα καλύψουν 306.63 χλμ. Τον ταχύτερο γύρο ( 1.16.627) έχει κάνει το 2020 με την W11 ο Lewis Hamilton.
Αυτή την περίοδο στο Hungaroring έχει υψηλές θερμοκρασίες. Η πίστα είναι συνήθως στεγνή, Η θερμοκρασία οδοστρώματος κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών πέρυσι έφτασε τους 60 βαθμούς Κελσίου. Αλλά στην πραγματικότητα έβρεξε πριν τον αγώνα τα προηγούμενα δυο χρόνια.
Στο περσυνό Grand Prix είχαμε μια κακή εκκίνηση σε βρεγμένη πίστα με αποτέλεσμα στην πρώτη δεξιά στροφή άλλα μονοθέσια δεν έστριψαν και άλλα δεν φρενάρισαν με αποτέλεσμα να έχουμε εξόδους και συγκρούσεις.
Σύμφωνα με τους ειδικούς της Pirelli , το Hungaroring δεν μεταφέρει υψηλά ενεργειακά φορτία. Έχει λεία άσφαλτο και ανομοιομορφίες σε κάποια σημεία. Οι μεγαλύτερες απαιτήσεις από τα ελαστικά αφορούν στην ελκτική πρόσφυση και λιγότερο στη σταθερότητα στο φρενάρισμα.
«Στο παρελθόν το Hungaroring ήταν δύσκολο στις προσπεράσεις. Το νέο πακέτο ελαστικών και μονοθεσίων βοηθά τους οδηγούς να πλησιάσουν πολύ περισσότερο ο ένας τον άλλο. Φέτος πολλά πράγματα έχουν αλλάξει . Ωστόσο το Hungaroring είναι μια στενή πίστα γεμάτη στροφές. Πολλές φορές τα μονοθέσια βρίσκονται το ένα πίσω από το άλλο. Στην Ουγγαρία έχει συχνά πολύ ζέστη, αλλά έβρεξε κιόλας τα προηγούμενα δυο χρόνια: Ως δίδαγμα κρατάμε ότι ποτέ δεν πρέπει να φτάνουμε σε συμπεράσματα. Έχουμε δει εκπλήξεις στο παρελθόν στο Hungaroring και το ίδιο μπορεί να συμβεί και φέτος».
Το Σάββατο 30 Ιουλίου στις 14.00 θα ξεκινήσουν τα τρίτα ελεύθερα δοκιμαστικά και το απόγευμα της ίδια ημέρας (17.00) θα γίνουν τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά από όπου θα βγει και ο Pole Man της Κυριακής.
Ο αγώνας την Κυριακή 31 Ιουλίου θα ξεκινήσει στις 16.00 ώρα Ελλάδος και αναμένεται να τελειώσει στις 18.00
Τόσο τα δοκιμαστικά όσο και τον αγώνα μπορείτε να τα δείτε από την ΕΡΤ, την Cosmote TV και το F1 TV Pro.
Θα προηγηθούν οι αγώνες της F2 και F3