Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Όταν μία κουβέντα γίνεται γύρω από ποσά, κέρδη, περιουσιακά στοιχεία και τζίρους, το περιοδικό Forbes είναι το πιο έμπιστο μέσο. Εννοείται πως οι αμοιβές και τα εξτραδάκια, δεν ανακοινώνονται δημόσια, όμως η λίστα του περιοδικού θεωρείται η πιο έγκυρη και πλησιέστερη στην πραγματικότητα πηγή.
Έχοντας λοιπόν τα νούμερα, έχει ενδιαφέρον να δούμε ποιοι οδηγοί κολύμπησαν στα εκατομμύρια και ποιοι αδικήθηκαν μετά το τέλος της σεζόν και την τελική κατάταξη. Πριν δούμε ξεχωριστά τους πιλότους, αξίζει να αναφέρουμε πως οι 10 πιο καλοπληρωμένοι οδηγοί του πρωταθλήματος μαζί, έβγαλαν συνολικά 264 εκατ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 25% στο αντίστοιχο περσινό νούμερο, δείχνοντας την ανοδική πορεία του αθλήματος.
Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής Hamilton πέφτει για πρώτη φορά στην δεύτερη θέση με 55 εκατ. δολάρια ενώ ακολουθεί ο Fernando Alonso με κέρδη 30 εκατ. δολαρίων, ο οποίος έχει ήδη υπογράφει συμβόλαιο με την Aston Martin.
Στην 4η θέση βρίσκεται ο Sergio Perez της Red Bull με έσοδα 26 εκατ. δολαρίων με τον (2ο στην τελική κατάταξη του πρωταθλήματος οδηγών) Charles Leclerc της Ferrari στα 24 εκατ.
Ακολουθεί στην 6η θέση ο Sebastian Vettel με 17 εκατ. δολάρια, ο οποίος ακόμα και όταν κέρδιζε παγκόσμια πρωταθλήματα, ποτέ δεν κατάφερε να μπει στην top 3άδα με τους πιο ακριβοπληρωμένους οδηγούς.
Ο Daniel Ricciardo ο οποίος μόλις ανακοινώθηκε ως τρίτος οδηγός της Red Bull για το 2023, είχε μία πολύ κακή σεζόν, όμως ο μισθός του παρέμεινε στα ύψη με έσοδα 17 εκατ. Ο δεύτερος οδηγός της Ferrari, Carlos Sainz βρίσκεται στην 8η θέση με 16 εκατ.
Ο πολύ καλός και σταθερός φέτος Lando Norris της McLaren παρέμεινε στα 11 εκατ. παρά το γεγονός πως κράτησε σε αξιοπρεπή επίπεδα την ομάδα μόνος του.
Η μεγαλύτερη «αδικία» φαίνεται να είναι στο πρόσωπο του δεύτερου οδηγού της Mercedes και εξαιρετικού φέτος George Russell που συμπληρώνει την 10άδα με 10 εκατ. δολάρια αν και τερμάτισε στην πρώτη 5άδα στους 19 από τους 22 αγώνες.