Οι απογοητευτικές εμφανίσεις την περασμένη σεζόν στην F1 και στο πρώτο Grand Prix του 2015, στην Αυστραλία, έχουν φέρει σε δύσκολη θέση τις Red Bull και Renault.
Οι δύο εταιρείες συνεργάζονται στενά εδώ και χρόνια, με τους Γάλλους να προμηθεύουν με μηχανικά σύνολα τους Αυστριακούς. Οι δύο Mercedes των Hamilton και Rosberg είναι άπιαστες, με την Ferrari να δείχνει σημάδια προόδου όπως και η Williams. Αντίθετα, στην Red Bull όλα πήγαν στραβά στην Μελβούρνη και o εκνευρισμός είναι διάχυτος.
Ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull Racing, Ηelmut Μarko, πέταξε τη «βόμβα» περί αποχώρησης της αυστριακής ομάδας από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, ισχυριζόμενος πως με αυτούς τους κανόνες και τις υβριδικές μονάδες ισχύος, όχι μόνο τελειώνει η F1 αλλά αυξάνεται σημαντικά το κόστος.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το διαζύγιο με τη Renault πρέπει να θεωρείται δεδομένο στο τέλος της αγωνιστικής σεζόν, μετά και την εκδήλωση ενδιαφέροντος της γαλλικής εταιρείας για τη δημιουργία μιας πλήρως εργοστασιακής ομάδας.
Η Toro Rosso είναι η πρώτη υποψήφια για εξαγορά από τη Renault, αν και ο γενικός διευθυντής, Cyril Abiteboul, απέφυγε να πει το παραμικρό για το θέμα.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος