Στο πλαίσιο των αλλαγών που ανακοίνωσε η παγκόσμια ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού από τη σεζόν 2017 περιλαμβάνεται και το νέο σύστημα προστασίας του κεφαλιού των οδηγών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης των φετινών μονοθεσίων που πραγματοποιούνται στην πίστα της Βαρκελώνης, η Ferrari έκλεψε τις εντυπώσεις, τοποθετώντας ένα πρωτοποριακό σύστημα στην SF16-H του Kimi Raikkonen.

Πρόκειται για ένα είδος roll bar που είναι τοποθετημένο αριστερά, δεξιά και εμπρός από το κράνος του οδηγού, προστατεύοντας το κεφάλι του. Ονομάζεται Halo και στόχος ήταν να δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες. Ουσιαστικά πρόκειται για δύο μπάρες από carbon, αεροδυναμικά σχεδιασμένες ώστε να μην επηρεάζουν τη συμπεριφορά του μονοθεσίου, αλλά ούτε και την ορατότητα του οδηγού.   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σύστημα θα αξιολογηθεί περαιτέρω και στη συνέχεια οι αρμόδιοι φορείς της F1 σε συνεργασία με τις ομάδες θα αποφασίσουν αν θα εφαρμοστεί σε όλα μονοθέσια. Όπως δήλωσε ο επικεφαλής ασφάλειας της FIA, Laurent Mekies, η εξέλιξη του Halo έχει ξεκινήσει εδώ και έναν χρόνο και η δοκιμή στη Βαρκελώνη είναι ένα θετικό βήμα προς τα εμπρός.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης