Στην πρόσφατη τηλεδιάσκεψη, οι επικεφαλής των ομάδων συμφώνησαν να επιβληθεί ένα ανώτατο όριο στην ετήσια αμοιβή των οδηγών. Η πρότασή τους είναι για 30 εκατομμύρια δολάρια ετησίως και αναμένεται να τεθεί σε ισχύ από το 2023.
Στο πλαφόν αυτό περιλαμβάνονται και οι δύο βασικοί οδηγοί. Για παράδειγμα, αν ο Hamilton πάρει 20 εκατ. δολάρια τον χρόνο, ο Bottas μπορεί να πάρει 10 εκατ. ή λιγότερα. Φυσικά, οι εμπορικές συμφωνίες που κλείνει κάθε πιλότος με χορηγούς δεν έχουν καμία σχέση με το μπάτζετ των ομάδων και τον μισθό.
Η πρόταση των ομάδων θα τεθεί προς συζήτηση στο επόμενο μίτινγκ του Παγκοσμίου Συμβούλιο του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ώστε να επικυρωθεί άμεσα από τη FIA.
Μάλιστα όριο στους μισθούς θα επιβληθεί και στα ανώτερα στελέχη κάθε ομάδας, δηλαδή στους επικεφαλής και στους τεχνικούς διευθυντές.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι από το 2021 το ανώτατο όριο προϋπολογισμού έχει οριστεί στα 145 εκατομμύρια δολάρια. Το 2022 θα πέσει στα 140 εκατ. και το διάστημα 2023-2025 στα 135 εκατ.