Του Λουκά Παπαλάμπρου

Είναι ένας από τους μεγαλύτερους οδηγούς στην ιστορία της Formula 1. Μεγαλούργησε με τα χρώματα της Ferrari, στην οποία παρέμεινε για 11 χρόνια, κερδίζοντας περισσότερα από 70 Grand Prix.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η τεράστια καριέρα του με τη Scuderia ξεκίνησε στα μέσα της πρώτης του σεζόν και πιο συγκεκριμένα στο GP Ισπανίας. Η F310 του 1996 δεν ήταν από τα καλύτερα μονοθέσια που είχε ποτέ στα χέρια του ο σπουδαίος Γερμανός.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Williams με οδηγό τον Damon Hill ήταν το ακλόνητο φαβορί. Το πρωί εκείνης της Κυριακής όμως άνοιξαν οι ουρανοί στο Circuit de Catalunya. Η καταιγίδα ήταν απίστευτα ισχυρή και η πίστα είχε γεμίσει νερά. Παρόλα αυτά, οι διοργανωτές αποφάσισαν να ξεκινήσει ο αγώνας.

Ο Schumacher εκμεταλλεύτηκε τις συνθήκες, κινήθηκε στο όριο, δίνοντας ένα ρεσιτάλ οδήγησης που μνημονεύεται ακόμη και σήμερα. Η Ferrari F310 πέρασε πρώτη την καρό σημαία με διαφορά 45,302 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Alesi. Θεατές, μηχανικοί και επικεφαλής των ομάδων, είχαν μείνει άφωνοι με τον Michael.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το «Motorsport Magazine» αναρωτήθηκε αν ο Schumi ήταν «Άνθρωπος ή Μηχανή»; Ο τότε αγωνιστικός διευθυντής της Scuderia Ferrari και νυν πρόεδρος της FIA, Jean Todt, έκλαιγε στην αγκαλιά του σε μία σκηνή που έχει μείνει χαραγμένη στη μνήμη των φίλων της F1.

Η επίσημη σελίδα της σύγχρονης Formula 1 έκανε ειδικό αφιέρωμα στον συγκεκριμένο αγώνα, υποστηρίζοντας πως ανήκει στους κλασικούς της ιστορίας του σπορ. Μάλιστα, έδωσε στη δημοσιότητα όλο το GP από τον πρώτο έως τον τελευταίο γύρο. Όποιος επιθυμεί, μπορεί να το παρακολουθήσει εδώ 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης