Έπειτα από την ανακοίνωση της εξαγοράς του πλειοψηφικού πακέτου της Formula 1 από τη Liberty Media και τις υποσχέσεις του νέου προέδρου Chase Carey περί αναβάθμισης του σπορ σε όλα τα επίπεδα, αρχίζουν να αποκαλύπτονται τα σχέδια των ανθρώπων που διαχειρίζονται τα εμπορικά δικαιώματα.
Όπως ανέφερε ο νέος ισχυρός άνδρας της F1, για να περάσει το άθλημα σε άλλο επίπεδο, πρέπει να εκμεταλλευτούν την ψηφιακή τεχνολογία, τις χορηγίες και τα τυχερά παιχνίδια. Παράλληλα, άφησε να εννοηθεί ότι το καλεντάρι του πρωταθλήματος μπορεί να αυξηθεί, βάζοντας στο παιχνίδι καινούργιες χώρες και πίστες.
Υπέρ της αύξησης των αγώνων του πρωταθλήματος είναι και η Heineken, μεγάλος χορηγός της F1, με τον διευθυντή εμπορικού σήματος της εταιρείας ζυθοποιίας Gianluca Di Tondo να υποστηρίζει ότι το ενδεχόμενο επέκτασης του σπορ σε νέες αγορές, όπως αυτές του Βιετνάμ και των ΗΠΑ, θα έχει μόνο θετικό αντίκτυπο.
Μάλιστα, ο Di Tondo εξέφρασε την επιθυμία του να διεξαχθεί αγώνας στη Ηo Chi Minh City και στην πόλη του Λας Βέγκας, δύο περιοχές όπου η Heineken έχει πολύ ισχυρή παρουσία.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος