Στην αξιολόγηση και αναδιάρθρωση των οικονομικών στοιχείων αναμένεται να προχωρήσει η Liberty Media, κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων της Formula 1, βάζοντας στο στόχαστρο την πιο δημοφιλή ομάδα του αθλήματος.  

Η αμερικανική εταιρεία που ανέλαβε και επίσημα τα ηνία της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αναζητεί ήδη τρόπους προκειμένου να αναπτυχθεί το σπορ και να το κάνει πιο ελκυστικό σε θεατές, ομάδες, οδηγούς, συνεργάτες και χορηγούς. Στόχος είναι να ενισχύσει την F1 σε κάθε επίπεδο και να αυξήσει τα κέρδη.

Η εταιρεία εξετάζει παράλληλα το ενδεχόμενο ανακατανομής των μπόνους στις ομάδες, υιοθετώντας ένα πιο δίκαιο σύστημα. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της Liberty Media, Gregory Maffei, η κατανομή των χρημάτων είναι άνιση και η Ferrari πρέπει να είναι έτοιμη να αποδεχθεί τις όποιες αλλαγές. Η ιταλική ομάδα λαμβάνει μόνο για τη συμμετοχή στο πρωτάθλημα 70 εκατομμύρια δολάρια ετησίως, ανεξάρτητα τη θέση που θα τερματίσει. Αυτό σημαίνει πως τα έσοδα ξεπερνούν ακόμα και αυτά της Mercedes, που είναι η πρωταθλήτρια.

Ο Maffei θεωρεί πως τα μπόνους που λαμβάνει η Ferrari αδικούν τις άλλες ομάδες και ήρθε η ώρα να μοιραστούν ισόποσα. Σύμφωνα με τον ίδιο, τα χρήματα που θα χάσουν οι Ιταλοί μπορούν να τα ανακτήσουν από χορηγίες και άλλες συνεργασίες.

Αναμένουμε την απάντηση της Scuderia.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος