Του Περικλή Χαλάτση
Με το θερμόμετρο να δείχνει 30 βαθμούς, χιλιάδες Αμερικάνοι κατέκλυσαν την πίστα στο Austin για να παρακολουθήσουν τη μεγάλη «κόντρα» ανάμεσα στους δύο πιλότους της Red Bull και της Mercedes.
Στη σειρά εκκίνησης ο Verstappen ήταν μπροστά. Είχε κερδίσει άλλωστε την Pole Position. Δίπλα του με διαφορά οκτώ μέτρων πιο πίσω ο Hamilton. Τα φώτα έσβησαν και ένας συναρπαστικός αγώνας ξεκίνησε.
Η πίστα στο Austin έχει μια ιδιαιτερότητα. Έχει αντίθετη φορά με αυτή που έχουν οι δείκτες του ρολογιού ενώ οι πίστες στα άλλα Grand Prix έχουν τη φορά που έχουν οι δείκτες και που προτιμούν περισσότερο οι αγωνιζόμενοι.
Στον 28 γύρο για λίγο εμφανίσθηκε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας γιατί υπήρξαν θραύσματα στην πίστα.
Στον 29 γύρο ο Verstappen μπήκε στα πίτς για δεύτερη φορά όπου έβαλε τα ελαστικά με Hard γόμα.
Στον 35 γύρο ο Bottas μπήκε και αυτός για αλλαγή ελαστικών και όταν επανήλθε στον αγώνα ήταν στην 7η θέση.
Ο Φιλανδός που είχε ξεκινήσει από την 9η θέση προσπαθούσε περισσότερο να μπει στην πεντάδα για να βοηθήσει την ομάδα του να κερδίσει τους απαραίτητους βαθμούς για την κατάκτηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος κατασκευαστών.
Στον 38 γύρο ο Hamilton μπήκε και αυτός με τη σειρά του για να κάνει το δεύτερο πίτ στοπ. Παρά τον πολύ καλό χρόνο που έκαναν οι μηχανικοί (2.4’’) ο Hamilton όταν επέστρεψε στην πίστα ήταν οκτώ δευτερόλεπτα πίσω από τον Ολλανδό.
Όσο οι γύροι έφταναν προς το τέλος τόσο το ενδιαφέρον κορυφωνόταν. Ο Bottas προσπαθούσε με τη βοήθεια του DRS να περάσει τον Sainz και στη συνέχεια τον Ricciardo.
Στον 49 γύρο ο Hamilton άρχισε να ανεβάζει το ρυθμό του και να πλησιάζει τον Verstappen. Ο Ολλανδός έβλεπε διαρκώς στους καθρέφτες του τον Hamilton o οποίος προσπαθούσε να τον πλησιάσει για να τον περάσει. Από την άλλη πλευρά ο Ολλανδός προσπαθούσε και να μη χάσει την πρώτη θέση αλλά και να κάνει σωστή διαχείριση των ελαστικών για να αντέξουν μέχρι τον τερματισμό.
Τρείς οδηγοί εγκατέλειψαν. Ο Alonso (Alpine), o Ocon (Alpine) και ο Gasly (AlphaTauri).
Η τελική κατάταξη: