Του Περικλή Χαλάτση
Σήμερα στις 14.00 το μεσημέρι ( 21.00 ώρα Ελλάδος) ξεκινάει ένα δυνατό τριήμερο για την F1 στο Μαϊάμι (USA). Ετοιμασθείτε για έναν αγώνα διαφορετικό από τους άλλους. Αυτό το τριήμερο 5,6 και 7 Μαΐου θα παρακολουθήσουμε τον 5ο αγώνα της χρονιάς και το δεύτερο στην ιστορία της F1 που γίνεται στην πίστα στο Μαϊάμι.
Στις 12.30 μετά τα μεσάνυκτα θα γίνει το Practice 2 όπου και αυτό τα μεταδοθεί από τα συνδρομητικά κανάλια που προαναφέραμε.
Στις 6 Μαΐου (Σάββατο) στις 19.30 ώρα Ελλάδος όσοι έχουν εγγραφεί στον Ant1+ και το F1 TV. θα δουν το Practice 3 και στις 23.00 (ώρα Ελλάδος) θα γίνουν οι χρονομετρημένες δοκιμές για την Pole Position ( Qualifying).
Στις 7 Μαΐου (Κυριακή) στις 15.30 ώρα Αμερικής ( 21.00 ώρα Ελλάδος) θα ξεκινήσει ο αγώνας του 5ου γύρου της χρονιάς. Τον αγώνα μπορείτε να τον παρακολουθήσετε από τον Ant1 (ελεύθερο κανάλι) και από τα συνδρομητικά Ant1+ και το F1 TV.
Η πίστα έχει συνολικό μήκος 5.412 km , οι αγωνιζόμενοι θα κάνουν 57 γύρους και θα καλύψουν συνολικά 308.326 km
Η βαθμολογία οδηγών και κατασκευαστών
Από την αρχή μέχρι το τέλος, ήταν ένας πολύ έντονος αγώνας. Όπως το περιμέναμε, σχεδόν όλοι οι οδηγοί επέλεξαν να εκκινήσουν με την P Zero κίτρινη μέση γόμα, προτού αλλάξουν σε P Zero λευκή σκληρή γόμα.
Μόνο τρεις οδηγοί εκκίνησαν με τη σκληρή γόμα: De Vries (τελευταίος) αλλά και οι Ocon, Hulkenberg. Οι Ocon, Hulkenberg και Russell ήταν οι μόνοι οδηγοί που έβαλαν τη μαλακή γόμα στον αγώνα.
O Mario Isola, Διευθυντής μηχανοκίνητου αθλητισμού, είπε για τον αγώνα στο Azerbaijan:
« Είμαστε ικανοποιημένοι που η σκληρή γόμα αποδείχτηκε αξιόπιστη καθώς στα χέρια κάποιων συμπλήρωσε 300km και ταυτόχρονα επέτρεπε στους οδηγούς να πιέζουν όσο θέλουν. Απόδειξη σ’ αυτό είναι οι εναλλαγές του ταχύτερου γύρου ανάμεσα στους τέσσερις πρώτους, από διαφορετικές ομάδες, πράγμα που επιπρόσθετα δεικνύει την προσαρμοστικότητα αυτής της γόμας. Είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι ο καλύτερος χρόνος μ’ αυτή τη γόμα (1m44.232 από το Verstappen) ήταν 1.8sec ταχύτερος από τον περσινό ταχύτερο γύρο. Η μέση γόμα για την οποία όλοι είχαν περισσότερα στοιχεία, συμπεριφέρθηκε όπως αναμένονταν, παρουσίασε όμως λιγότερη παραμόρφωση, πιθανόν λόγω της επιπλέον πρόσφυσης που παρείχε η νέα άσφαλτος».
Στο Baku οι στρατηγικές επηρεάστηκαν από την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στο πρώτο μέρος του αγώνα. Η πλειοψηφία των οδηγών, συμπεριλαμβανομένων όσων ανέβηκαν βάθρο, άλλαξαν από μέση σε σκληρή γόμα από τον 9ο ως τον 11ο γύρο. Σχεδόν όλοι οι οδηγοί τερμάτισαν με τη σκληρή γόμα, σημειώνοντας τους ταχύτερους χρόνους τους, στο τέλος, παρότι τα ελαστικά τους είχαν διανύσει μεγάλη απόσταση.