Του Περικλή Χαλάτση
Όταν ξεκίνησε να κυλάει η αντίστροφη μέτρηση για το FP1 κάποιοι λίγοι πιλότοι βγήκαν στην πίστα και πρόλαβαν να κάνουν έναν υποτυπώδη χρόνο. Άλλωστε στα ανεπίσημα δοκιμαστικά στα Grand Prix (P1,P2,P3) οι πιλότοι δεν «φορτσάρουν», Οι περισσότεροι βρίσκονταν ακόμη στα πίτς και δεν είχαν φορέσει ούτε τα κράνη τους.
Για το λόγο αυτό η FIA ανακοινώθηκε ότι το FP2 που κανονικά ήταν να ξεκινήσει τα μεσάνυκτα θα ξεκινήσει μισή ώρα νωρίτερα (23.30 ώρα Ελλάδος) για να μπορέσουν οι ομάδες να κάνουν «επεμβάσεις» στις παρατηρήσεις των πιλότων.
Πιο απλά το FP2 αντί για διάρκεια μιας ώρας θα έχει 90 λεπτά. Φυσικά αν έχουν προλάβει οι τεχνικοί να συγχρονίσουν το πρόβλημα στο κλειστό σύστημα με τις κάμερες.
Να σας δώσουμε και κάποιες πληροφορίες που μετέφεραν όσοι πιλότοι πρόλαβαν να κάνουν δύο γύρους.
Ο Κινέζος Guanyu Zhou παραπονέθηκε ότι το πάτωμα της Alfa Romeo ακουμπάει στα Kerbs και τα χτυπήματα μεταφέρονται στο κάθισμά του με αποτέλεσμα να καταπονείται το σώμα του.
Το πάτωμα και οι αεροτομές του Fernando Alonso θα διαφέρουν από αυτές που θα έχει ο ομόσταυλός του Lance Stroll.
Η πίστα « Gilles Villeneuve» δεν μπορούμε να πούμε ότι έχει γρήγορες καμπές. Η διαδρομή έχει 6 αριστερές και 8 δεξιές στροφές με τρείς ευθείες (μια πολύ μεγάλη). Η μέση ωριαία ταχύτητα είναι σχετικά χαμηλή, χάρη στις συνεχείς αλλαγές κατεύθυνσης που οφείλονται στην αλληλουχία στροφών και στα συνεχόμενα φρεναρίσματα. Καθοριστικά σημεία είναι η σταθερότητα στο φρενάρισμα, η ελκτική πρόσφυση στην έξοδο των στροφών και η ακρίβεια στην αλλαγή πορείας.