Οι ποινές σε χρόνο που επιβάλλονταν κατά τη διάρκεια του sprint, καθίσταντο περιττές σε περίπτωση που ένας οδηγός εγκατέλειπε. Για παράδειγμα όταν ο Fernando Alonso στο Grand Prix στην Κίνα, δέχθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων μετά από επαφή του μονοθεσίου του με τη Ferrari του Carlos Sainz, στην ουσία δεν τιμωρήθηκε ποτέ.
Και αυτό γιατί ο Ισπανός παγκόσμιος πρωταθλητής εγκατέλειψε τον αγώνα μετά την επαφή αυτή και αυτόματα ακυρώθηκε η ποινή του.
Έτσι αποφάσισε η επιτροπή να κάνει αλλαγές. Από εδώ και πέρα, μια τέτοια τιμωρία θα μεταφράζεται σε oπισθοχώρηση θέσεων στη σειρά εκκίνησης για το Grand Prix, όπως περιγράφεται από την ανανεωμένη έκδοση των κανονισμών.
Το άρθρο 54.3 ορίζει πλέον ότι αν ένας οδηγός «δεν είναι σε θέση να εκτίσει την ποινή του λόγω μη κατάταξης ή εγκατάλειψης στη διάρκεια του sprint, οι αγωνοδίκες μπορούν να επιβάλουν ποινή θέσεων στο grid στον οδηγό στον επόμενο αγώνα του».
Οι επικαιροποιημένοι κανονισμοί στο άρθρο 39.6 ξεκαθαρίζουν επίσης το εξής:
«Οποιοσδήποτε οδηγός του οποίου το μονοθέσιο σταματά σε οποιαδήποτε περιοχή εκτός του pit lane κατά τη διάρκεια της κατατακτήριας περιόδου του αγώνα ή της κατατακτήριας περιόδου του sprint και λαμβάνει φυσική βοήθεια, δεν θα επιτρέπεται να λάβει περαιτέρω μέρος στην εν λόγω περίοδο».