Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ο Ιάπωνας κατασκευαστής πέρασε οκτώ σεζόν στη Formula 1 ως εργοστασιακή ομάδα και προμηθευτής κινητήρων, σημειώνοντας 13 βάθρα και πετυχαίνοντας ως καλύτερη επίδοση την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Τώρα ήρθε η ώρα να επιστρέψει.

Στο πλαίσιο της πολυετούς συμφωνίας, η Haas και η Toyota – μέσω του τμήματος μηχανοκίνητου αθλητισμού και έρευνας και ανάπτυξης Toyota Gazoo Racing (TGR) – θα «μοιραστούν τεχνογνωσία και γνώσεις, καθώς και πόρους».

Η συμφωνία θα τρέξει παράλληλα με τη συμφωνία τους με τη Ferrari, με την οποία η Haas συνεργάζεται από τότε που μπήκε στο σπορ το 2016.

Η TGR θα παρέχει υπηρεσίες σχεδιασμού, τεχνικές και κατασκευαστικές υπηρεσίες στη Haas, ενώ η Haas θα προσφέρει σε αντάλλαγμα τεχνική εμπειρογνωμοσύνη και εμπορικά οφέλη. Στόχος είναι η Haas να βελτιώσει την ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητά της στο άθλημα, ενώ η Toyota θα αναπτύξει τις δικές της γνώσεις και δεξιότητες μέσω της F1.

«Είμαι εξαιρετικά ενθουσιασμένος που η MoneyGram Haas F1 Team και η Toyota Gazoo Racing ήρθαν μαζί για να συνάψουν αυτή την τεχνική συνεργασία», δήλωσε το αφεντικό της Haas, Ayao Komatsu.

Ο πρόεδρος της Gazoo Racing Company Tomoya Takahashi πρόσθεσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι η MoneyGram Haas F1 Team και η Toyota Gazoo Racing έχουν συνάψει μια βασική συμφωνία για την έναρξη μιας τεχνικής συνεργασίας, όπως η ανάπτυξη του οχήματος της Haas.

«Θα θέλαμε να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας στον κ. Gene Haas, τον κ. Ayao Komatsu, τον κ. Stefano Domenicali (CEO – Formula 1), τον κ. Fred Vasseur (Team Principal – Scuderia Ferrari) και όλους τους υπάρχοντες συνεργάτες της ομάδας για τον εξαιρετικό επαγγελματισμό και την κατανόηση που έδειξαν σε αυτή τη συνεργασία.

Η συμφωνία ανακοινώθηκε στο Fuji International Speedway που ανήκει στην Toyota την Παρασκευή και το σήμα της Toyota Gazoo Racing θα είναι ορατό στα μονοθέσια της Haas των Nico Hulkenberg και Kevin Magnussen από το Γκραν Πρι των Ηνωμένων Πολιτειών το επόμενο Σαββατοκύριακο στο Όστιν.