Ο καιρός ήταν καλός. Η Ανάβαση Κύμης σχετικά κοντά στην Αττική. Η οργάνωση άψογη. Οι αγωνιζόμενοι ήταν όλοι υπέροχοι και αποζημίωσαν με το παραπάνω όσους βρέθηκαν στη γνωστή ανάβαση.
Για ακόμη μία χρονιά μοναδική, η Ανάβαση Κύμης συγκέντρωσε αρκετές συμμετοχές, αλλά και αρκετό κόσμο. Εκτός από τον αγώνα που μετράει στο πανελλήνιο πρωτάθλημα αναβάσεων, ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε και για τα ιστορικά αυτοκίνητα.
Η διαδρομή της ανάβασης ήταν 2,85 χιλιόμετρα. Ο Δήμος Κύμης-Αλιβερίου διέθεσε λεωφορεία και μετέφερε τους θεατές στις αγαπημένες τους φουρκέτες. Ο αγώνας, αν και είχε αρκετές διακοπές, πρόσφερε θέαμα και συναρπαστικές μάχες.
Στην Ομάδα Ν, ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση με το Honda Civic Type R. Ο νεαρός οδηγός ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη, με αποτέλεσμα να πάρει μια άνετη νίκη. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Παναγιώτης Σμυρναίος, ο οποίος, με το Peugeot 106 S16, κατάφερε να είναι ταχύτερος του Νίκου Σκαρλάτου, με Citroen Saxo VTS.
Στην Ομάδα Α, ο Μιχάλης Ευθυμίου ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος. Με το γνωστό Ford Escort WRC επικράτησε και στα δύο σκέλη του αγώνα, κατακτώντας μία ακόμη νίκη στην Κύμη. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Στάθης Κουκέας με το νέο του αγωνιστικό απόκτημα, το Ford Fiesta R5. Ο Θανάσης Γαλανόπουλος, με το Citroen Saxo VTS, ολοκλήρωσε το βάθρο της Ομάδας Α, πετυχαίνοντας ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για τον ίδιο.
Στην Ομάδα Ε, είχαμε αλλαγές σε σχέση με τα χθεσινά αποτελέσματα των χρονομετρημένων δοκιμών. Ο Βασίλης Κορωνιός με το Peugeot 106 S16 κατάφερε σήμερα να κινηθεί ταχύτερα από όλους και στα δύο σκέλη, κατακτώντας τη νίκη στην 20ή Ανάβαση Κύμης «Γιάννης Ηλιόπουλος». Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Δημήτρης Πλακούτσης με το Peugeot 206 GT. Το βάθρο στην Ομάδα Ε συμπλήρωσε ο Κίμωνας Θέος με το VW Golf GTI, στην πρώτη του εμφάνιση με το συγκεκριμένο αγωνιστικό όχημα στους αγώνες αναβάσεων.
Στην πολυπληθέστερη Ομάδα, αυτή της Formula Saloon, η μάχη που όλοι περίμεναν δεν συνέβη ποτέ, καθώς μία έξοδος του Μάριου Ηλιόπουλου στο πρώτο σκέλος του αγώνα στη στροφή Κ8 τον έθεσε εκτός διεκδίκησης της νίκης. 

Απόντος του Μάριου Ηλιόπουλου ο Πασχάλης Χατζημάρκος θα έπρεπε απλώς να φέρει το αγωνιστικό του στον τερματισμό, καθώς στο πρώτο σκέλος είχε σημειώσει έναν εξαιρετικό χρόνο. Στο 2ο σκέλος ο Χατζημάρκος διατήρησε τη διαφορά που είχε με το δεύτερο και κέρδισε την κατηγορία. Μάχη για τη δεύτερη θέση του βάθρου είχαμε με τους Παναγιώτη Παρθένη και Νίκο Παπαδόπουλο. Τελικά, αυτός που κατάφερε να βρεθεί στη δεύτερη θέση ήταν ο Παναγιώτης Παρθένης (Mitsubishi EVO IX), ο οποίος με ένα πολύ γρήγορο δεύτερο σκέλος κατάφερε να κάμψει την αντίσταση του Νίκου Παπαδόπουλου με το θηριώδες Ford Escort RS2000. Ο Παπαδόπουλος ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Ο μοναδικός συμμετέχων στα Ιστορικά αυτοκίνητα, Ζάχος Ζαχαρίας, έκανε έναν μοναχικό αγώνα με την Toyota Corolla AE86. Ωστόσο, με τα δύο του περάσματα πρόσφερε όμορφες εικόνες στους θεατές που βρέθηκαν στη διαδρομή.
Η αυλαία της Ανάβασης με τις απονομές έγινε στην κεντρική πλατεία της πόλης και η Οργανωτική Επιτροπή ανανέωσε το ραντεβού της για του χρόνου.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τι δήλωσαν οι νικητές

 

Γιάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic Type R, Ομάδα Ν)
«Είμαι πολύ χαρούμενος για τη νίκη μου στην Κύμη. Επιστροφή μετά από καιρό στους αγώνες και είναι από μόνο του πολύ θετικό το συγκεκριμένο γεγονός. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου. Ελπίζω του χρόνου η οργάνωση να ασφαλτοστρώσει όλη τη διαδρομή».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC, Ομάδα Α)
«Η Ανάβαση Κύμης είναι μία από τις αγαπημένες μου και είμαι τρομερά χαρούμενος που κέρδισα φέτος. Περάσαμε ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο, ελπίζω να κάνουμε και άλλους αγώνες στη συνέχεια».

Βασίλης Κορωνιός (Peugeot 106 S16, Ομάδα Ε)
«Ο αγώνας μου άρεσε πάρα πολύ, είχαμε έντονη μάχη με όλα τα παιδιά, κι αυτό δίνει μεγαλύτερη αξία στη νίκη μου. Ευχαριστώ όλους όσους με χειροκρότησαν».

Πασχάλης Χατζημάρκος (Mitsubishi EVO IX, Formula Saloon)
«Είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα, αν και δεν είχα κάποια ιδιαίτερη πίεση μετά την έξοδο του Μάριου (Ηλιόπουλου). Ωστόσο, εγώ ήθελα να πιέσω για να κάνω έναν χρόνο καλύτερο από τον περσινό».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ζάχος Ζαχαρίας (Toyota Corolla AE86, Ιστορικά)
«Κοιτάξτε, εγώ στην ουσία έτρεχα μόνος μου στα Ιστορικά αυτοκίνητα, πέρασα όμορφα και το διασκέδασα, ελπίζω του χρόνου να είναι διαφορετικά». 

Credits φωτογραφιών: Νίκος Αλεξίου
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης