Πριν από λίγες ημέρες το zougla.gr, αποκάλυψε μία γκάφα της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού με έγγραφα που τόσο η ίδια όσο και συνεργαζόμενα Σωματεία (;), λέσχες ή όπως ο καθένας μπορεί να τα πει, δεχόταν και μάλιστα με την σφραγίδα της, πληρώματα από τα Σκόπια με το όνομα Μακεδονία.
Το δημοσίευμα, όπως ήταν αναμενόμενο δεν άρεσε και είχε ως αποτέλεσμα να Όσα αρχεία και να σβήσουν από τα διάφορα site θα πρέπει να γνωρίζουν ή κάτι να έχουν ακούσει για τα ηλεκτρονικά ίχνη… Μην την μπερδεύουν με την… σβήστρα!διεξαχθεί έρευνα από κάθε πλευρά. Με τη σειρά της η ΟΜΑΕ συγκλήθηκε εκτάκτως την Δευτέρα 9 Νοεμβρίου για να αποφασίσει τι θα κάνει.
Τελικά αντί να βρει τους ενόχους και αυτούς που διασύρουν τη χώρα και το άθλημα ασχολήθηκε με το δημοσίευμα του zougla.gr που με τη σειρά μας κάναμε αυτό που έπρεπε, δηλαδή να βγάλουμε στην δημοσιότητα τα έγγραφα που αποκάλυπταν αυτά που και ένα παιδάκι δημοτικού μπορεί να καταλάβει…
Είναι αστείο αλλά αξίζει να το καταγράψουμε, πως πριν από λίγες ημέρες δεχτήκαμε και τηλεφώνημα από μέλος του ΔΣ που μας ξεκαθάρισε ό,τι θα κινηθεί και νομικά εναντίον μας! Ο ίδιος μάλιστα προέρχεται από Σωματείο που η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού έχει προχωρήσει την ανάκλησή του! Στις 10 Νοεμβρίου η Ομοσπονδία έβγαλε ανακοίνωση κατηγορώντας το zougla.gr για κακόβουλα δημοσιεύματα ενώ πουθενά δεν έδειξε το παραμικρό ενδιαφέρον για το παράπτωμα του Σωματείου ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ που προφανώς δεν την απασχολεί καθώς ο ίδιος ο πρόεδρος είναι ιδρυτικό μέλος.
Ακούστε τις δηλώσεις του Μανώλη Χαλιβελάκη, μέλος ΔΣ της ΟΜΑΕ που μιλά ίσως και για παραποίηση στοιχείων από την πλευρά της Ομοσπονδίας!
Η ανακοίνωση της ΟΜΑΕ και οι απαντήσεις
Ας ξετυλίξουμε όμως το κουβάρι για να λύσουμε απορίες και να αποδείξουμε πως με τα ίδια τους τα γραπτά και ανακοινώσεις πέφτουν στη φάκα… Ξεκινάμε με την ίδια την ανακοίνωση της ΟΜΑΕ που είδε το φως της δημοσιότητας στις 10 Νοεμβρίου.
1η.. Παρατήρηση!
Στην ιστοσελίδα της ΟΜΑΕ αναγράφεται: «Η ΟΜΑΕ δηλώνει ότι το έγγραφο με τις συμμετοχές του αγώνα regularity “Tour Du Peloponnese” που αναρτήθηκε στις 4/11/2015 σε δημοσίευμα της ιστοσελίδας “zougla.gr” δεν είναι έγγραφο ή δημοσίευμα της Ομοσπονδίας».
Το έγγραφο με τις συμμετοχές που δημοσιεύσαμε, φέρει το λογότυπο της Ομοσπονδίας. Εάν το λογότυπο μπήκε χωρίς την έγκριση της ΟΜΑΕ, πρέπει να αναζητηθούν ευθύνες, προφανώς όχι από το Αντί να ψάξουν να βρουν ποιος χρησιμοποιεί παράτυπα το λογότυπο της Ομοσπονδίας βγάζουν ανακοινώσεις για κακόβουλα δημοσιεύματα! zougla.gr. Η ΟΜΑΕ στις 17/9/2015 με επίσημη ανακοίνωσή της χαρακτηρίζει το «Tour du Peloponnesse» «Περιήγηση κλασσικών αυτοκινήτων» και «συνδυασμό Regularity και Touring». Ωστόσο σε αίτημα που κατέθεσε 12/9/2015 στο αρχηγείο της Αστυνομίας για άδεια τέλεσης του «Tour du Peloponnese» το χαρακτηρίζει «Εκδήλωση». Με τη σειρά της, η Ελληνική Αστυνομία – Διεύθυνση Τροχαίας, στις 7/10/2015 δίνει έγκριση τέλεσης Εκδήλωσης «Tour du Peleponnesse». Με ανακοίνωσή της η ΟΜΑΕ στις 9/11/2015 χαρακτηρίζει το «Tour du Peloponnesse» «αγώνα regularity». Με λίγα λόγια κάθε μηνα η διοίκηση της ΟΜΑΕ αλλάζει τον χαρακτηρισμό… Μπορεί να μας πει τι είναι τελικά αυτό το «Tour du Peloponnese»; Επιπλέον αφού σήμερα λέει ότι τελικά ήταν αγώνας regularity και όχι τουρισμός, γιατί δεν είχε αναρτήσει τις συμμετοχές και τον συμπληρωματικό κανονισμό του αγώνα και άφησε να το κάνει η Scuderia Triskelion;
2η… Παρατήρηση
Στην ανακοίνωσή της η ΟΜΑΕ αναφέρει: «Επίσης διαψεύδει ότι το σχετικό έγγραφο, ανάρτηση ή έντυπο οποιασδήποτε άλλης μορφής, περιήλθε σε γνώση της ή ήταν αποδέκτης του.»,«η ΟΜΑΕ δεν φέρει καμία ευθύνη για πράξεις τρίτων»:
Οι «τρίτοι» στους οποίους αναφέρονται είναι οι δύο διοργανωτές που η ΟΜΑΕ εξουσιοδότησε να διοργανώσουν αγώνα σε συνεργασία μαζί της. Μία ιδιωτική εταιρεία ιδιώτης (Scuderia Triskelion) και Οι συνεργάτες από τα παλιά έγιναν τώρα “τρίτοι”. Με λίγα λόγια ο ένας προσπαθεί να ρίξει την ευθύνη στον άλλον… ένα σωματείο (ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ) που ΔΕΝ έχει αθλητική αναγνώριση. Συνεπώς σύμφωνα με τον Αθλητικό Νόμο δεν είχαν δικαίωμα να διοργανώσουν αγώνα της Ομοσπονδίας. Παρόλα αυτά, με αποκλειστική ευθύνη της ΟΜΑΕ τους δόθηκε η εξουσιοδότηση να διοργανώσουν τον συγκεκριμένο αγώνα. Για την εξουσιοδότηση που τους έδωσε και για τις πράξεις τους κατά τη διοργάνωση του αγώνα, υπεύθυνη, θέλει δεν θέλει, είναι η διοίκηση της ΟΜΑΕ, πολύ περισσότερο όταν παρουσιάζεται ως συνεργάτης τους στην ανακοίνωση της ΟΜΑΕ αναρτημένη στην ιστοσελίδα της με ημερομηνία 17/9/2015, όπου αναφέρεται ότι: «Η Scuderia Triskelion σε συνεργασία με το αθλητικό σωματείο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ και την ΟΜΑΕ διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά στην Πελοπόννησο την περιήγηση κλασσικών αυτοκινήτων με την ονομασία Tour de Peloponnese», και «Το αγωνιστικό σκέλος αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον αφού η Triskelion είναι γνωστή για την επιλογή ποιοτικών διαδρομών και την άρτια διοργάνωση που περιλαμβάνει επίσης οδική βοήθεια στην περίπτωση απροόπτου και online υπηρεσίες αποτελεσμάτων από την Sports Timing.».
Με λίγα λόγια η ΟΜΑΕ ομολογούσε δημοσίως από τις 17 Σεπτεμβρίου 2015 ότι είναι διαχρονικός συνεργάτης της Scuderia Triskelion και του ΠΥΘΑΓΟΡΑ και έπλεκε και το εγκώμιό τους! Στις 10/11/2015 με επίσημη ανακοίνωσή της τους αποκαλεί «τρίτους» !!!
Εδώ όμως είναι που γεννιούνται και επιπλέον ερωτήματα καθώς πέρα από το βαθμό της σχέσης της με τους διοργανωτές, η διοίκηση της ΟΜΑΕ είναι υποχρεωμένη να απαντήσει στα παρακάτω:
- Ποιός είναι ο «τρίτος», για τις πράξεις του οποίου δεν γνωρίζει τίποτα και δεν φέρει ευθύνη;
- Ποιός είναι υπεύθυνος για τις πράξεις ή τις δημοσιεύσεις ιδιωτών ή σωματείων, που η ΟΜΑΕ επιλέγει για συνεργάτες της;
- Ποιός ήταν ο παρατηρητής ΟΜΑΕ στον αγώνα και τι είδους ελέγχους έκανε;
- Γιατί το μέλος του Δ.Σ. Παναγιώτης Σιδέρης (Sports Timing) ήταν χρονομέτρης, αφού αυτό απαγορεύεται ρητά από τον Αθλητικό Νόμο;
Να τονίσουμε επίσης πως ιδρυτικό μέλος του σωματείου ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ είναι ο ίδιος ο Πρόεδρος της Στο Σωματείο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ιδρυτικό μέλος είναι ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Δημήτρης Μιχελακάκης! ΟΜΑΕ Δημήτρης Μιχελακάκης, ο οποίος και από αυτή του την ιδιότητα θα έπρεπε να είχε ελέγξει τις αναρτήσεις του διοργανωτή (αν όχι ο ίδιος το προσωπικό της Ομοσπονδίας) όπως:
- Ο κανονισμός
- Ο αναρτημένος από τον διοργανωτή κατάλογος συμμετοχών
- Η αίτηση συμμετοχής, η οποία θα έπρεπε να αναγράφει αριθμό τραπεζικού λογαριασμού του Σωματείου ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ για το παράβολο συμμετοχής σύμφωνα με τον Νόμο (που έφτανε τα 2.600 ευρώ).
3η… Παρατήρηση
Η ανακοίνωση της ΟΜΑΕ αναφέρει: «Ο Κατάλογος Συμμετοχών που απέστειλε ο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ και εγκρίθηκε από την ΟΜΑΕ είναι διαφορετικός»:
Εδώ μάλλον πρέπει να γελάει και ο κάθε… πικραμένος! Ο καθένας μπορεί να καταλάβει πως είναι ισχυρισμός εκ των υστέρων που δεν αποδεικνύεται, αφού η ΟΜΑΕ ουδέποτε δημοσίευσε τον κατάλογο συμμετοχών, όπως θα όφειλε. Αλλά ακόμα και αν είναι έτσι, υπάρχει θέμα, αφού ο κατάλογος συμμετοχών είναι (ή μάλλον… ήταν καθώς τον κατέβασαν, ωστόσο έχουμε τυπώσει την σχετική σελίδα που το αποδεικνύει) αναρτημένος στην ιστοσελίδα του συνδιοργανωτή (Scuderia Triskelion) και είναι αυτή που δημοσιοποιήσαμε αλλά και αυτή που μπορούσε να δει από οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη κάθε ενδιαφερόμενος (με το πλήρωμα να αναγράφεται ως Μακεδονία).
Ένα στοιχείο που επίσης προκαλεί αίσθηση και πρέπει να διερευνηθεί αφορά στον κατάλογο συμμετοχών (Participation list) που αναρτήθηκε με την έναρξη του αγώνα από τον χρονομέτρη. Σε Απορία: Επιτρέπεται μέλος του ΔΣ να έχει οικονομικά πάρε – δώσε με την Ομοσπονδία; αυτόν αναγράφονται τα ονόματα των Σκοπιανών και η σημαία τους. Χρονομέτρης σύμφωνα με τον κανονισμό ήταν ο Παναγιώτης Σιδέρης, μέλος του Δ.Σ. της ΟΜΑΕ. Και αυτός δεν κατάλαβε τίποτα; Επιπλέον γεννιέται το ερώτημα: Μπορεί μέλος του ΔΣ να έχει οικονομικά πάρε – δώσε με την Ομοσπονδία;
Ο παρατηρητής της ΟΜΑΕ, ο οποίος διορίζεται από την ΕΠΑ για κάθε αγώνα, οφείλει να κάνει έλεγχο των συμμετοχών πριν την ανάρτησή τους από τον χρονομέτρη. Ποιος ήταν ο Παρατηρητής ΟΜΑΕ και γιατί δεν το έπραξε, αφού δεν υπήρχε η συμμετοχή του Σκοπιανού πληρώματος;
4η Παρατήρηση
Η ανακοίνωση της ΟΜΑΕ αναφέρει: «Το δημοσίευμα πλήττει το κύρος των αθλητών και των διοργανωτών»:
Το κύρος των διοργανωτών πλήττεται από τους διοικούντες στην ΟΜΑΕ, οι οποίοι, αφού πρώτα Προφανώς στην Ομοσπονδία δεν νοιάζονται για τον όρο Μακεδονία γι αυτό θέλουν να το περάσουν στο… ντούκου εξουσιοδότησαν αναρμόδιους (σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο) να διοργανώσουν αγώνα, αμφισβητούν εκ των υστέρων τις επίσημες αναρτήσεις τους. Ξεκάθαρα οι ίδιοι πλήττουν με τις πράξεις τους τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό. Πουθενά στο κείμενο δεν γίνεται αναφορά για ευθύνες. Ούτε καν για ευθύνες των διοργανωτών. Μία σωστή και υγιής Ομοσπονδία θα όφειλε να έχει, έστω και για τα μάτια του κόσμου, επιπλήξει τους διοργανωτές ή τουλάχιστον, να τους ζητήσει εξηγήσεις για την αναστάτωση που δημιούργησαν με υπαιτιότητά τους. Ωστόσο διαπιστώνουμε πως κανείς δεν φταίει, παρά ενοχλεί το δημοσίευμα του zougla.gr γιατί είναι άκρως αποκαλυπτικό και αποτυπώνει την προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζονται σοβαρά θέματα και μάλιστα εθνικής σημασίας…
Αγώνας ή… κάτι άλλο;
Τελειώνοντας, διότι οι αποκαλύψεις είναι πάρα πολλές και συνεχώς βλέπουν το φως της δημοσιότητας, έχουμε και μία απορία που πρέπει να ελέγξει ο ίδιος ο Υπουργός. Σύμφωνα με την ΟΜΑΕ (έγγραφο 12/9/2015) και με αίτημα της στο αρχηγείο της Αστυνομίας για άδεια τέλεσης του «Tour du Peloponnese» δηλώνει ότι τη διοργάνωση της εκδήλωσης αναλαμβάνει το σωματείο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ. Στον κανονισμό που δημοσιεύτηκε αναφέρουν ότι στην συμμετοχή περιλαμβάνονται έξοδα ξενοδοχείου, φαγητού, βενζίνης, πάρτι κ.ά.
Να ελεγχθούν οι συμμετοχές από την Τράπεζα…
Τελικά τι ακριβώς γίνεται; Μήπως κάποιοι μετατρέπουν ένα αθλητικό σωματείο σε γραφείο παροχής τουριστικών υπηρεσιών; Μην ξεχνάμε πως το παράβολο συμμετοχής ήταν 2.600 ευρώ.
Από αυτά που ξέρουμε τα αθλητικά σωματεία είναι υποχρεωμένα από τον νόμο να εισπράττουν μόνο με Τραπεζική κατάθεση ποσά άνω των 500 ευρώ άρα πως εισέπραξε ο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ το ποσό αυτό; Μήπως το εν λόγω σωματείο θα πρέπει να δώσει αντίγραφο του τραπεζικού του λογαριασμού για να ελεγχθούν οι συμμετοχές;
Η έρευνα συνεχίζεται και το κουβάρι ξετυλίγεται…
Διαβάστε επίσης: Βαφτίσαμε τα Σκόπια “Μακεδονία”
Διαβάστε επίσης: ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Με «μαϊμού» σωματεία που εκπροσωπούν μέλη του ΔΣ λειτουργεί η ομοσπονδία αυτοκινήτου!