Του Περικλή Χαλάτση
Πολλές φορές βλέπουμε στους αγώνες ράλλυ πληρώματα να πηγαίνουν «αέρα» και διερωτόμαστε αν είναι Έλληνες η ξένοι. Και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι όταν διαπιστώνουμε στον τερματισμό ότι πρόκειται για ελληνικά πληρώματα που αν και έχουν λίγα αγωνιστικά χιλιόμετρα εμπειρίας κάνουν χρόνους που πλησιάζουν εργοστασιακούς οδηγούς.
Ένα από αυτά τα πληρώματα που θεωρούμε ότι είναι ιδιαίτερα αξιόλογα και ελπίζουμε σε μια καλή διάκριση στο φετινό αγώνα του WRC που θα γίνει στην Ελλάδα στις αρχές Σεπτεμβρίου, το EKO Rally Acropolis 2023, είναι ο Γιώργος Κεχαγιάς και ο συνοδηγός του Χρήστος Κουζιώνης, που τρέχουν στους ελληνικούς αγώνες με Skoda Fabia Rally2 evo. Στο πλευρό τους βρίσκεται η On Sale Rally Team.
Σε καθαρά αγωνιστικό επίπεδο, η αρχή της σεζόν συνοδεύτηκε με νίκη στο Ράλλυ Βοιωτίας (5 Μαρτίου), αγώνα που προσμετρούσε στο Κύπελλο Ράλλυ Χώματος. Η προετοιμασία ενόψει της έναρξης του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος, ολοκληρώθηκε με εγκατάλειψη από έξοδο στο Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς (2 Απριλίου).
Η πρεμιέρα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος πραγματοποιήθηκε στον Πύργο Ηλείας, με το Ολυμπιακό Ράλλυ (29-30 Απριλίου). Οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης κατέλαβαν τη δεύτερη θέση με το Skoda Fabia Rally2 evo, έχοντας χάσει χρόνο από τετ-α-κε.
Ο δεύτερος γύρος του Πρωταθλήματος ήταν το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας (3-4 Ιουνίου), με επίκεντρο την Θήβα. Η On Sale Rally Team και το πλήρωμά της, τερμάτισαν στην 4η θέση, έπειτα από κλατάρισμα που τους ανάγκασε να αλλάξουν ελαστικό εντός ειδικής διαδρομής, ενώ βρίσκονταν στη δεύτερη θέση.
Ο επόμενος αγώνας στο πρόγραμμα της On Sale Rally Team είναι το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023, 10ος γύρος του WRC και μεγάλη γιορτή του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού, στις 7-10 Σεπτεμβρίου.
Εξηγούμε ευθύς αμέσως.
Σε αυτό το πλαίσιο, προσκάλεσε αρχικά τον Ιταλό Simone Campedelli και στη συνέχεια έφερε στα ελληνικά χώματα δύο φορές τον Andrea Crugnola, που είναι δύο φορές Πρωταθλητής Ιταλίας.
«Από την πρώτη ημέρα δημιουργίας της On Sale Rally Team, θέσαμε ψηλά τον πήχη. Στόχος μας είναι όχι μόνο να πρωταγωνιστούμε στους αγώνες που συμμετέχουμε, αλλά να βελτιώνουμε διαρκώς τον τρόπο λειτουργίας μας, ώστε να φτάσουμε στο επίπεδο των κορυφαίων διεθνών ομάδων.
Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσονται και οι 6 ημέρες εκπαίδευσης με δύο κορυφαίους Ιταλούς οδηγούς ράλλυ, οι οποίοι βρέθηκαν στην Ελλάδα ως καλεσμένοι της ομάδας μας. Σε αγωνιστικό επίπεδο, ο Γιώργος με τον Χρήστο βελτιώνουν διαρκώς τις επιδόσεις τους και έχουν πετύχει αξιοσημείωτα αποτελέσματα, οπότε έχουμε κάθε λόγο να είμαστε αισιόδοξοι για τη συνέχεια».
Το αγωνιστικό δίδυμο
« Με το πέρασμα των αγωνιστικών χιλιομέτρων, αισθάνομαι ολοένα και πιο άνετα πίσω από το τιμόνι του Skoda Fabia Rally2 evo. Οι ημέρες εκπαίδευσης-δοκιμών με έχουν βοηθήσει ώστε αφενός να βελτιώσω την τεχνική μου και αφετέρου, να αυξήσω τις εμπειρίες μου αναφορικά με το στήσιμο του αυτοκινήτου. Από εδώ και έπειτα, χρειάζεται να κάνουμε τα απαραίτητα αγωνιστικά χιλιόμετρα ώστε, εφαρμόζοντας την τεχνική που μάθαμε, να βελτιωνόμαστε βήμα-βήμα.
Αυτό, θεωρώ πως έχει ήδη αρχίσει να επιτυγχάνεται και φαίνεται στις ειδικές διαδρομές των αγώνων που συμμετέχουμε, αφού οι χρόνοι και οι επιδόσεις μας συνολικά παρουσιάζουν βελτίωση. Ευελπιστώ, πως αυτό θα συνεχιστεί στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Ευχαριστώ τον Όμιλο On Sale που μου δίνει τη δυνατότητα να κάνω αυτό που αγαπώ υπό ιδανικές προϋποθέσεις».
«Βρισκόμαστε στο μέσο μιας πολύ ενδιαφέρουσας αγωνιστικής σεζόν, που μας έχει ήδη προσφέρει όμορφες εμπειρίες. Η συνεργασία με την On Sale Rally Team και τον Γιώργο είναι πολύ καλή, ενώ μετά από κάθε αγώνα «δένουμε» και περισσότερο ως πλήρωμα. Σε κάθε εμφάνιση βελτιώνουμε τους χρόνους μας και θεωρώ πως υπάρχουν ακόμη περιθώρια εξέλιξης. Τα αποτελέσματά μας μέχρι στιγμής είναι ενθαρρυντικά και θέλουμε να παρουσιαστούμε ακόμη καλύτεροι στο μεγάλο ραντεβού της χρονιάς, που είναι φυσικά το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις».
Skoda Fabia Rally2 evo
Μήκος: 3.999 χλστ.
Πλάτος: 1.820 χλστ.
Κινητήρας: 1.620 κ.εκ., 4κύλινδρος τούρμπο (βενζίνη) άμεσος ψεκασμός
Ισχύς: 290 ίπποι
Ροπή: 425 Nm
Μετάδοση: 5τάχυτο σειριακό κιβώτιο, τετρακίνηση
Ανάρτηση: McPherson εμπρός και πίσω
Διαφορικά: Μηχανικά εμπρός και πίσω
Φρένα: Δισκόφρενα 300 χλστ., πλάτος 32 χλστ.
Τροχοί: 7’’ x 15’’, ελάχιστο βάρος 8,6 κιλά
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 82,5 λίτρα
Ελάχιστο βάρος αυτοκινήτου: 1.230 κιλά
Το αγωνιστικό βασίζεται στο μοντέλο παραγωγής Skoda Fabia 3ης γενιάς. Η αγωνιστική ομάδα On Sale Rally Team έχει παραγγείλει το Skoda Fabia RS Rally2 -είναι το εξελιγμένο αγωνιστικό «όπλο» 4ης γενιάς- αλλά όπως τους ανακοίνωσαν από το εργοστάσιο δεν μπορούν να τους υποστηρίξουν με ανταλλακτικά και έτσι δεν θα το παραλάβουν πριν το Ράλλυ Ακρόπολις τον Σεπτέμβριο. Η εργοστασιακή αγωνιστική ομάδα της Skoda είπε ότι μπορεί να τους δώσει το Fabia RS Rally2 αλλά χωρίς να τους υποστηρίξει με ανταλλακτικά οπότε οι Κεχαγιάς- Κουζιώνης θα συμμετέχουν στο μεγάλο μας αγώνα με το αυτοκίνητο που ήδη έχουν στη διάθεσή τους. Τους ευχόμαστε Καλή Επιτυχία.