Με το 3ο Φθινοπωρινό ράλι Αμαρύνθου έπεσε η αυλαία του πανελληνίου πρωταθλήματος ράλι. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.) στην παραλιακή κωμόπολη της Εύβοιας, συγκεντρώνοντας 30 συμμετοχές. Καινοτομία του αγώνα σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις ήταν η προσθήκη της ειδικής του Πισσώνα που εξαιτίας των συνθηκών, αποτέλεσε «σπαζοκεφαλιά» για τους αγωνιζόμενους.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, δυστυχώς οι θεατές που βρέθηκαν στο βουνό, δεν παρακολούθησαν την πολυαναμενόμενη μάχη μεταξύ των Καμπύλη-Σταμέλου (Skoda Fabia S2000) και Φιλιππίδη-Μαχαίρα (Mitsubishi Lancer Evo IX). Ο 38χρονος Γιώργος Φιλιππίδης, εκμεταλλεύτηκε το τετ-α-κε του Fabia στην πρώτη ειδική της Κυριακής και έχτισε με το «καλημέρα» διαφορά 15 δευτερολέπτων. Στην τρίτη ειδική, ο Παναγιώτης Καμπύλης επιτέθηκε για να καλύψει τη διαφορά, με αποτέλεσμα να πληγώσει το πρώην εργοστασιακό Skoda Fabia S2000 και να τεθεί πρόωρα εκτός αγώνα. Από εκείνο το σημείο και έπειτα, ο Φιλιππίδης, βελτιώνοντας και το setup του αυτοκινήτου, «ταξίδεψε» προς τον τερματισμό καθώς δεν απειλήθηκε. Με αυτή του την επιτυχία, ολοκλήρωσε στην τρίτη θέση του πανελληνίου πρωταθλήματος ράλι. Πίσω από το τετρακίνητο Lancer τερμάτισαν οι Γιάννης και Γιώργος Γύζης με Renault Clio Williams. Οι νικητές της πρώτης έκδοσης του αγώνα, το 2013, ανέβασαν ρυθμό ειδική με ειδική, ενώ όταν έχτισαν διαφορά ασφαλείας, ελάττωσαν ταχύτητα. Παράλληλα, ήταν το ταχύτερο πλήρωμα στην F2. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Λούκας-Γιώργος Μπάνος με Citroen AX, πετυχαίνοντας έτσι το καλύτερο αποτέλεσμα της σύντομης καριέρας τους στους αγώνες ραλλυ. Μακάρι να τους βλέπουμε πιο συχνά στις ειδικές.
Στις πιο κάτω θέσεις…
Στη δεύτερη θέση της δικίνητης κατηγορίας, τερμάτισε το μικτό πλήρωμα των Γιώργου Σύλλα-Πηνελόπης Αναστασοπούλου με Peugeot 106 S16. Ο 32χρονος οδηγός επέστρεψε με τον καλύτερο τρόπο στην Αμάρυνθο και άφησε πίσω τους την ατυχία που αντιμετώπισε στο πρόσφατο ράλι Αχαιός. Τερμάτισε, μάλιστα, στην τέταρτη θέση γενικής.
Οι Φίλων Παπαδόπουλος-Βαγγέλης Σωτήρχος (Peugeot 206) πλησίασαν αρκετά το 106, ωστόσο προτίμησαν να μη ρισκάρουν, τερματίζοντας έτσι στην τρίτη θέση της F2. Μπορεί να τερμάτισαν στην 7η θέση, ωστόσο οι Πλάγος-Ρέντης (Peugeot 106 S16) δικαιούνταν κάτι περισσότερο, καθώς οι χρόνοι της Κυριακής ήταν εκπληκτικοί. Το Σάββατο, μια «κακόβουλη» πέτρα, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, στην αγωνιστική γραμμή, οδήγησε σε κλατάρισμα, με αποτέλεσμα να χάσουν περίπου 5 λεπτά και μαζί κάθε ελπίδα για κατάκτηση του τίτλου στην F2.
Τα αποτελέσματα στα ιστορικά
Ο αγώνας αποτέλεσε τον τέταρτο γύρο του πρωταθλήματος ιστορικών, έχοντας συντελεστή 1.5 Οι Γιώργος Μουρτζούκος-Νίκος Καραδημήτρης (BMW 2002 Ti) την Κυριακή ήταν ταχύτατοι και δικαίως επικράτησαν των πρωτοπόρων του πρωταθλήματος, Αντώνη Γιοβά-Κώστα Γρηγοριάδη με Audi 80 GT, οι οποίοι εδραιώθηκαν στην κορυφή του θεσμού.
Το βάθρο συμπλήρωσε ο Γιώργος Κασιδόπουλος με Toyota Starlet, έχοντας τον έμπειρο Απόστολο Πάλλα στο δεξί μπάκετ. Ο περσινός πρωταθλητής των ιστορικών, κινήθηκε σε ρηχά νερά, στην όχι και τόσο αγαπημένη του, ασφάλτινη επιφάνεια.
Οι κυριότερες εγκαταλείψεις
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις, εκτός από αυτή των Καμπύλη-Σταμέλου, αξίζει να αναφέρουμε τους Βασιλειάδη-Παπανδρέου, οι οποίοι αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον κινητήρα του Citroen AX, μόλις στην 3η ειδική. Εκτός δρόμου βγήκαν οι Τασιόπουλος-Μπασιούκας (Citroen Saxo VTS), οι οποίοι έκαναν την έκπληξη το Σάββατο, ενώ από σπασμένο ημιαξόνιο εγκατέλειψαν οι Καββαδίας-Φράγκου (Peugeot 206) κι ενώ πάλευαν για μια θέση στο πόντιουμ της F2. Από μηχανική βλάβη δεν ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Κούλης-Σουλάνης (Peugeot 106 S16), ενώ έξοδο είχαν οι Καλαϊτζιάν-Καλογηράτου (Fiat Ritmo 130 TC).
Ευχάριστη νότα αποτέλεσαν οι ζωγραφιές που ετοίμασαν οι μαθητές της περιοχής με θέμα το 3ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου, οι οποίες κόσμησαν την πλατεία της Ευβοιακής κωμόπολης το διήμερο του αγώνα.
Για να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα της γενικής κατάταξης πατήστε ΕΔΩ
Για να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα των ιστορικών αυτοκινήτων πατήστε ΕΔΩ
Δηλώσεις Πρωταγωνιστών:
Γιώργος Φιλιππίδης: Δυστυχώς μετά την εγκατάλειψη του Καμπύλη, ο αγώνας δεν είχε κάποιο ενδιαφέρον. Βέβαια, βελτίωσα το οδηγικό μου στυλ στην άσφαλτο και κυρίως δέσαμε περισσότερο με το συνοδηγό μου.
Γιάννης Γύζης: Αν και ξεκινήσαμε μουδιασμένα το πρωί, βρήκαμε τα πατήματά μας και ανεβάσαμε ρυθμό στη συνέχεια. Από το πρωί, δεν έμπαινε η δεύτερη σχέση στο κιβώτιο, αλλά παρ’ όλα αυτά δεν μας επηρέασε και έτσι πετύχαμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.
Δημήτρης Λούκας: Μας άρεσε ο αγώνας και το διασκεδάσαμε, χωρίς κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα.
Νικητές επιμέρους κλάσεων:
Ν4: Γιώργος Φιλιππίδης / Λεωνίδας Μαχαίρας – Mitsubishi Lancer Evo IX (Δεν προσμέτρησε)
Ν2: Γιώργος Σύλλας / Πηνελόπη Αναστασοπούλου – Peugeot 106 S16
A7: Γιάννης Γύζης / Γιώργος Γύζης – Renault Clio Williams (Δεν προσμέτρησε)
Α6: Φίλων Παπαδόπουλος / Βαγγέλης Σωτήρχος – Peugeot 206
ΕΕ10: Δημήτρης Λούκας / Γιώργος Μπάνος – Citroen AX
Ιστορικά έως 1300 κ.εκ.: Γιώργος Κασιδόπουλος / Απόστολος Πάλλας – Toyota Starlet
Ιστορικά 1600 κ.εκ.: Αντώνης Γιοβάς / Κωνσταντίνος Γρηγοριάδης – Audi 80 GT
Ιστορικά πάνω από 1600 έως και πάνω από 2000 κ.εκ.: Γιώργος Μουρτζούκος / Νίκος Καραδημήτρης – BMW 2002 Ti
Τελική Βαθμολογία Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι
Οδηγοί
Λάμπρος Κύρκος – 136 βαθμοί
Βασίλης Βελάνης – 96 βαθμοί
Γιώργος Φιλιππίδης – 68 βαθμοί
Ευθύμης Χαλκιάς – 56 βαθμοί
Λάμπρος Αθανασούλας – 50 βαθμοί
Συνοδηγοί
Γιώργος Πολυζώης – 136 βαθμοί
Λεωνίδας Μαχαίρας – 106 βαθμοί
Γιάννης Βελάνης – 96 βαθμοί
Νίκος Ζακχαίος – 50 βαθμοί
Διονύσιος Κολοτούρος – 39 βαθμοί
Τελική βαθμολογία Πρωταθλήματος – F2
Οδηγοί
Αντώνης Αγγελόπουλος – 73.5 βαθμοί
Ιωάννης Μποζιονέλος – 57 βαθμοί
Ιωάννης Πλάγος – 55 βαθμοί
Συνοδηγοί
Χρήστος Δίπλας – 73.5 βαθμοί
Άλκης Ρέντης – 73 βαθμοί
Ευάγγελος Παναρίτης – 57 βαθμοί