Οι τέσσερις φορές Πρωταθλητές Ελλάδος στην άσφαλτο, Γιώργος Αναπολιοτάκης-Θανάσης Τσιούκας από την πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή «Μπράλος-Παύλιανη» έχτισαν σημαντική διαφορά από τους αντιπάλους τους, δείχνοντας τις διαθέσεις τους. Ήταν οι ταχύτεροι και στην Καλοσκοπή Ι, 2η ειδική του αγώνα αλλά στη συνέχεια “μείωσαν” το ρυθμό αφού έλεγχαν τις διαφορές με τους υπόλοιπους αγωνιζόμενους.

Βέβαια απο τη στιγμή όπου οι σοβατότεροι αντίπαλοί τους, οι Κύπριοι Αλέξανδρος Τσουλόφτας-Στέλιος Ηλία (Volkswagen Polo R5) έγκατέλειψαν απο ημιαξόνιο τα πράγματα έγιναν πιο εύκολα για τους πρωταθλητές.  Αυτή ήταν η δεύτερη νίκη για το πλήρωμα του Ford Fiesta R5 σε Ράλλυ Φθιώτιδος έπειτα από την επιτυχία του 2018.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σήμερα, 1η Ιουλίου, όσοι βρέθηκαν στις ασφάλτινες ειδικές χάρηκαν αγώνα που είχε διοργανώσει άψογα η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.)
Εντυπωσιακοί στα περάσματα τους ήταν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Νίκος Πετρόπουλος που ολοκλήρωσαν στη δεύτερη θέση. Στην επάνοδό του σε ασφάλτινο τερέν έπειτα από 15 χρόνια, ο Πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020 απέδειξε πως οδηγεί γρήγορα σε κάθε επιφάνεια, κερδίζοντας μάλιστα δύο ειδικές διαδρομές, μεταξύ των οποίων και την power stage, και εν τέλει τη μονομαχία για τη δεύτερη θέση. 

Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης που είχαν ωραία κόντρα με τους Παπαδημητρίου-Πετρόπουλο, προσθέτοντας ένα ακόμη θετικό αποτέλεσμα στο ενεργητικό τους. Στην τελευταία ειδική, μάλιστα, στην προσπάθεια τους να διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω, είχαν δύο τετ-α-κε χωρίς ευτυχώς αρνητικές συνέπειες για άλλο ένα Κρητικό πλήρωμα που τίμησε με την παρουσία του το φετινό Ράλλυ Φθιώτιδος.

Στα δικίνητα, η νίκη πήγε στους Πρωταθλητές της F2, Δημήτρη και Μάνο Κτιστάκη, οι οποίοι δικαίως πέτυχαν άλλη μια επιτυχία φέτος, τόσο στην F2, όσο και στη C3, τερματίζοντας τέταρτοι γενικής. Το πλήρωμα του Peugeot 306 S16 απειλήθηκε στην εναρκτήρια διαδρομή από τους Θάνο Μόσχο-Ιωάννη Σαμαρτζή που εξέπληξαν με την ταχύτητά τους, πραγματοποιώντας την καλύτερη επίδοση στην κατηγορία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η συνέχεια για το πλήρωμα του Renault Clio Kit Car δεν ήταν ανάλογη, καθώς στην πρώτη Καλοσκοπή είχαν έξοδο, με αποτέλεσμα να ολοκληρωθεί άδοξα η προσπάθειά τους. 
Αν και έκαναν «μουδιασμένο» ξεκίνημα, πίεσαν στην επανάληψη των ειδικών και τερμάτισαν στη δεύτερη θέση στα δικίνητα και στη C3 οι Δημήτρης Μίχος-Κώστας Χειράκης με το λευκό Peugeot 208 Rally4, ολοκληρώνοντας παράλληλα στην πέμπτη θέση γενικής, ξεπερνώντας μάλιστα στο τέλος το εμπόδιο των Γιώργου Γεροδήμου-Σωτήρη Γρηγορίου με το Opel Astra H OPC που τερμάτισαν στην έκτη θέση, κερδίζοντας τη C2. 
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου της F2 ανέβηκαν οι Ιωάννης Κωνσταντινίδης-Δημήτρης Κυπαρισσάς (Citroen DS3 R3T Max) που είχαν ωραία κόντρα με τους Μίχο-Χειράκη έως το τέλος. Έπειτα από τρεις ανεπιτυχείς προσπάθειες με το Citroen Saxo Kit Car, οι Χρήστος Αυγερόπουλος-Στράτος Γιαβάσης είδαν τη σημαία του τερματισμού. Το πλήρωμα από την Πάτρα τερμάτισε στην έβδομη θέση γενικής και στην τέταρτη της F2, πετυχαίνοντας τον τρίτο (!) χρόνο γενικής στην Power Stage, αντιμετωπίζοντας βέβαια προβλήματα με τον κινητήρα του γαλλικού όπλου.

Πιο πίσω βρέθηκαν οι Τίτος Τιτάκης-Αλέξανδρος Χαλκιαδάκης με Citroen DS3 R3T Max χωρίς να απειλήσουν τους προπορευόμενους, με τους Βούλγαρους Ekaterina Stratieva-Georgi Avramov να κάνουν έναν απροβλημάτιστο αγώνα και να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα με το Opel Corsa Rally4. 
Η νίκη στην Ομάδα Ν πήγε στους Πρωταθλητές του 2021, Δημήτρη Καζάνα-Θεόδωρο Μακράκη με Mitsubishi Lancer Evo IX, οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν το κλατάρισμα που αντιμετώπισαν οι επικεφαλής της κατηγορίας έως τα μισά του αγώνα, Γιώργος Αργυρίου-Δημήτρης Πάσχος με ίδιο αυτοκίνητο. Απόλυτοι κυρίαρχοι στη C5 ήταν οι Σταμάτης Μιχαήλ-Γρηγόρης Κορίνθιος (Peugeot 106 S16) που βρέθηκαν στην κορυφή από την πρώτη έως την τελευταία ειδική του αγώνα, δίχως να κοιτάξουν ποτέ πίσω τους. 

Ένα μηχανικό πρόβλημα στην τελευταία ειδική τους καρδιοχτύπησε, δίχως όμως εν τέλει να χάσουν τη νίκη. Παράλληλα, επικράτησαν και στο Κύπελλο Legends. Δεύτεροι στη C5 και στους Legends ολοκλήρωσαν το ασφάλτινο Ράλλυ Φθιώτιδος οι Αποστόλης Βεργοζήσης-Στέφανος Κλόκας με Peugeot 106 S16 που δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν το ρυθμό των νικητών. Ένα πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του Peugeot 106 S16 στέρησε από τους εν τέλει τρίτους της C5 και του Κυπέλλου Legends, Θανάση Στεργιάδη-Παναγιώτη Γαζγάζη, τη δυνατότητα να παλέψουν για κάτι καλύτερο. 
Στη C6, με αντεπίθεση διαρκείας στις μεσημεριανές ειδικές, επικράτησε ο 18χρονος φέρελπις Βούλγαρος Aleksandar Tomov με συνοδηγό στο Renault Clio Rally5 τον Yavor Brankov. Στη δεύτερη θέση της κατηγορίας και στη δεύτερη της Ομάδας Ν αρκέστηκαν οι Αλέξανδρος Αβραμίδης-Ράνια Κυρλαγκίτση με Citroen Saxo VTS, ενώ άτυχοι στάθηκαν οι Ιωάννης Κουτσοδήμος-Σπύρος Βλάγκας (Peugeot 106 S16) που ενώ πέτυχαν την ταχύτερη επίδοση στο ξεκίνημα, αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν από κιβώτιο ταχυτήτων.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το βάθρο της κατηγορίας Ν και παράλληλα της C6 συμπλήρωσαν οι Βαγγέλης Μασιάλας- Γιάννης Μόσχος με Citroen Saxo VTS. Την πρώτη 15αδα της γενικής ολοκλήρωσαν οι Παύλος Μπαξεβανάκης- Λάζαρος Σκουλαριώτης με Honda Civic Type R, μπροστά από τους Νίκο Βάτσο- Μαρία Κυρλαγκίτση που θα μπορούσαν να βρίσκονται ψηλότερα στην κατάταξη αν δεν κατέβαιναν το πρώτο Χάνι Ζαγγανά χωρίς φρένα.

Στα Ιστορικά, δεν δυσκολεύτηκαν να επικρατήσουν οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας με το εντυπωσιακό Ford Sierra RS Cosworth 4×4. Τρεις φορές κατά τη διάρκεια του αγώνα άλλαξε χέρια η δεύτερη θέση, με τους Λυμπέρη Παπάζογλου-Μαρία Νικολοπούλου (Lancia Delta Integrale) να ανεβαίνουν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στην κατηγορία, αφήνοντας μόλις 4 δευτερόλεπτα πιο πίσω τους «Geo»-Δημήτρη Τριπιντή με το μαύρο Peugeot 205 GTI.

Τέταρτοι ολοκλήρωσαν οι Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου-Βαγγέλης Σεβαστόπουλος με Toyota Starlet EP71 Turbo, εμπρός από τους Gianluca Rocco-Jovan Isailovic (Ford Sierra RS Cosworth 4×4) Τους ακολούθησαν οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης-Θάνος Παπαγεωργίου (Ford Escort MKII) και οι Δημήτρης Αμαξόπουλος-Χαρά Μωραΐτη (Toyota Corolla KE30).

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, συγκαταλέγονται οι Τάκης Καμπύλης-Σταύρος Σταμέλος (Skoda Fabia S2000) από βάση τιμονιού στον δεύτερο «Μπράλο-Παύλιανη», οι Γιώργος Περουλάκης-Λευτέρης Σαρρής (Mitsubishi Lancer Evo VIII) από πίσω διαφορικό, οι Κώστας Κόρακας-Γιώργος Κότσαλης (Mitsubishi Lancer Evo IX) από μπαταρία, οι Ιωάννης Νομικός-Ανδρέας Νομικός που τούμπαραν με το Skoda Fabia S2000, ενώ το μοναδικό αμιγώς γυναικείο πλήρωμα του αγώνα, των Μαριαλένας Παυλή-Βιργινίας Παπαδάκη αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του Nissan Micra K11.

Την ευθύνη του αγώνα είχε η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.) και συνδιοργανωτές του αγώνα ήταν η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, ο Οργανισμός Πολιτιστικής Ανάπτυξης Στερεάς Ελλάδας (Ο.Π.Α.ΣΤ.Ε.) ο Δήμος Λαμιέων, ο Δήμος Δελφών, ο Δήμος Αμφίκλειας-Ελάτειας, ο Δήμος Καμένων Βούρλων και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος. 

Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.) θέλει να ευχαριστήσει τους υποστηρικτές του αγώνα, Opel Karellis Group, Κεντρική Οδός, Flame Stop (Πυροσβεστήρες), Time Out Catering, τα Νερά Ιόλη και την Tsakonitis Printing Solutions.
Πηγή: Γραφείο Τύπου Α.Λ.Α.Λ
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης