Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι αγώνες αυτοκινήτου στην Ελλάδα, είτε το θέλουμε είτε όχι, δεν έχουν την αίγλη που θα έπρεπε. Κάποιοι θα το θεωρήσουν λογικό και θα «πατήσουν» στην οικονομική κρίση που μαστίζει τη χώρα μας. Όταν δεν έχεις όραμα σαν ομοσπονδία και σε τρώει η… καθημερινότητα κάποιοι άλλοι πρέπει να βγουν μπροστά, να δουλέψουν και να κάνουν τη διαφορά! Η αλήθεια όμως βρίσκεται κάπου αλλού όπως στην έλλειψη οράματος, φαντασίας και όρεξης για δουλειά. Αρκετή δουλειά θα έλεγα γιατί ένα προϊόν όπως είναι οι αγώνες αυτοκινήτου και μάλιστα στην Ελλάδα χρειάζεται ιδιαίτερη μεταχείριση προκειμένου να μπορέσουν να πάνε μπροστά.

Επειδή όμως το ψάρι συνήθως… βρωμάει από την κεφαλή, η κεφαλή στην περίπτωση του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα είναι η ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αποδεδειγμένα, φαίνεται πως δεν θέλει κοντά της τα Μέσα, τους δημοσιογράφους και γενικότερα την προβολή καθώς αυτό δημιουργεί άλλα προβλήματα που σχετίζονται με παρανομίες, μικροσυμφέροντα κ.ο.κ. Όλα αυτά είναι πράγματα που θέλουν μεγάλη ανάλυση, όπως και… απαντήσεις τόσο στα δεκάδες άρθρα που έχουμε δημοσιεύσει στο παρελθόν όσο και σε ερωτήματα που έχει θέσει και συνεχίζει να θέτει μία γυναίκα οδηγός, με την ονομασία Παναγιώτα Δελαγραμμάτικα.

Με μία απλή κίνηση…
Έχοντας ζήσει όλα τα παραπάνω είναι ξεκάθαρο πως η ομοσπονδία δεν κάνει ούτε τα αυτονόητα περιμένοντας από το… Facebook να γίνουν γνωστοί οι αγώνες για τους οποίους οι αθλητές με τις ομάδες τους ξοδεύουν ολόκληρες περιουσίες. Αυτό λοιπόν που ΔΕΝ μπορεί να κάνει ολόκληρη ομοσπονδία (το επιχείρησε παλαιότερα και συγκεντρώθηκαν… 3-4 δημοσιογράφοι τους οποίους κατηγόρησε πως έχουν και οικονομικά συμφέροντα) το έπραξε στο… τσακ μπαμ ο πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος του συνδέσμου οδηγών αγώνων αυτοκινήτου (ΣΟΑΑ).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φωτογραφία από την χθεσινή συνάντηση στην οποία έδωσαν το παρών οι, Στράτης Χατζηπαναγιώτου, Κώστας Στεφανής, Βασίλης Σαρημπαλίδης, Πάρις Ποντίκας, Στράτος Φωτεινέλης, Στάθης Πετρόπουλος, Γιάννης - Μάριος Παπαδόπουλος, Πάνος Σειτανίδης, Πέρης Χαλάτσης, Γιάννης Σταυρόπουλος, Γιώργος Βαρίνος και Άκης Παναγιωτόπουλος. Έλειπαν οι Τάκης Τρακουσέλλης και Άρης Γαλανόπουλος που έλειπαν στο εξωτερικό...

Κάλεσμα…
Χωρίς πολλά, πολλά, ο Μάριος Ηλιόπουλος μαζί με τον Νικόλα Περατινό, κατάφερε να προσκαλέσει Τα Μέσα που ήταν στη συνάντηση καλύπτουν τη μεγαλύτερη μερίδα του φίλαθλου κόσμου…  δημοσιογράφους (και όχι χομπίστες) που εκπροσωπούν τα μεγαλύτερα Μέσα στην Ελλάδα για να συζητήσουν, για το νέο θεσμό που ετοιμάζει ο ΣΟΑΑ και αφορά το ενιαίο πρωτάθλημα. Δηλαδή ένα θεσμό που διεξάγεται με ίδια αυτοκίνητα και νικητής βγαίνει ο πιο ικανός!

Την πρόσκληση αποδέχτηκαν σχεδόν όλοι οι δημοσιογράφοι με εξαίρεση δύο που έλειπαν στο εξωτερικό (και θα έδινα το παρών) και άλλους δύο, που εκπροσωπούν περιοδικά αλλά δεν παρευρέθησαν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φέτος το ενιαίο πρωτάθλημα θα διεξαχθεί με Skoda Fabia 1.2 με 110 ίππους...

Στήριξη στους νέους…
Στη συγκέντρωση που έγινε (συνολικά ήταν 12 άτομα) ειπώθηκαν πολλά, έγιναν προτάσεις και Κοντά στους νέους. Αυτοί είναι το μέλλον…συζητήθηκε τι είναι αυτό που θα πρέπει να γίνει προκειμένου να μαθαίνει ο κόσμος ότι… γίνεται αγώνας!

Η απορία γιατί δεν υπάρχει… προβολή λύθηκε ενώ φάνηκε ξεκάθαρα η διάθεση όλων να αγκαλιάσουν ένα θεσμό που μπορεί να λειτουργήσει σαν μαγνήτης για νέα ταλέντα. Το ζητούμενο ήταν πως όλοι άκουγαν, συζητούσαν και δεν το… έπαιζαν πως αυτοί είναι και δεν υπάρχει άλλος.

Στη μέση ο Μάριος Ηλιόπουλος και στα αριστερά ο Νικόλας Περατινός...

Εξωστρέφεια..
Για πρώτη φορά ίσως, ένας ΣΟΑΑ (όχι επίσημος αλλά μέσω δύο εκπροσώπων του) έδειξε εξωστρεφής και γεμάτος διάθεση να παίξει… μπάλα. Λογικό είναι, γιατί όσοι γνωρίζουν τον Μάριο Ηλιόπουλο, ξέρουν Η κίνηση αυτή είναι σίγουρα κίνηση… ματ για πολλούς και διάφορους λόγους!την τεράστια αγάπη που έχει για το άθλημα και όχι για την προσωπική του προβολή. Ξέρουν πως βάζει βαθειά το χέρι στην τσέπη για να γίνουν αγώνες, να τρέξουν οδηγοί, ακόμα και να διεξαχθεί το ράλι Ακρόπολις. Από την άλλη, ο Νικόλας Περατινός, έχοντας γράψει ιστορία στο χώρο των αγώνων, μας έδειξε γιατί τόσο χρόνια εμπνέει εμπιστοσύνη και σιγουριά. Το “πάντρεμα” έδειξε πως βοηθά, είτε μας αρέσει είτε όχι. Η κίνηση να αγκαλιάσουν (επιτέλους)  τους εκπροσώπους των Μέσων χωρίς να τους θεωρούν εχθρούς, δείχνει και τον σκοπό…

Σε όλα τα παραπάνω αν συνδυάσουμε και την κίνηση της Skoda να μπει στο παιχνίδι δίνοντας σε καλή τιμή το νέο Fabia, τότε τολμώ να πω ότι κάτι καλό φαίνεται στον ορίζοντα.

Η ιστορία πάντως έχει δείξει δύο πράγματα. Πως… «ο τολμών νικά» και «η ισχύς εν τη ενώσει». Σε κάθε περίπτωση το μέλλον θα δείξει και το μέλλον βρίσκεται πολύ κοντά!

 
Ο Μάριος Ηλιόπουλος τρέχει σε αγώνες με Ford Fiesta WRC (και όχι μόνο) ενώ στηρίζει, οδηγούς, αγώνες ακόμα και το ράλι Ακρόπολις...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης