Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με την ανάβαση Αχλαδόκαμπου ολοκληρώθηκε ο 4ος γύρος του πανελλήνιου πρωταθλήματος.
    
Η φετινή «μάχη» δόθηκε στην πολύ γρήγορη ειδική διαδρομή των 4.9 χιλιομέτρων, διοργανώθηκε από τα σωματεία «Αυτοκινητιστική Λέσχη Τρίπολης» και «Start Line» ενώ ήταν αφιερωμένη στη μνήμη του Μιχάλη Τσαγγαρά.

O νικητής στην κατηγορία Formula Saloon Σπύρος Παπαδόπουλος σημείωσε και τον απόλυτο χρόνο ημέρας...

Απόλυτο χρόνο ημέρας…
Στην κατηγορία Formula Saloon, νικητής αναδείχθηκε ο Σπύρος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που Και… Ferrari εμφανίστηκε στην ανάβαση Αχλαδόκαμπουπαράλληλα, σημείωσε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας. Τον οδηγό από την Καλαμάτα ακολούθησε τόσο στην γενική της Formula Saloon, όσο και στην FSA που αφορά στα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα μέχρι 2000 κ.εκ., ο συμπατριώτης του Παναγιώτης Ηλιόπουλος (Ferrari 458) με ένα αυτοκίνητο που αναμενόμενα τράβηξε την προσοχή, με τον ήχο και την παρουσία του στον αγώνα εν γένει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την τριάδα της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης (Audi A3), που ήταν και ο ταχύτερος οδηγός της κατηγορίας οδηγώντας υπερτροφοδοτούμενο αυτοκίνητο, επικρατώντας έτσι στην FST2.

Ο Παναγιώτης Λιώρης ήταν ο άρχοντας της κατηγορίας Α...

«Μάχη» Ευθυμίου – Λιώρη…
Στην Ομάδα Α, η μάχη κρίθηκε για λίγα δέκατα του δευτερολέπτου. Ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort Στο δεύτερο σκέλος πήρε το… αίμα του πίσω! WRC) σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στον πρώτο ανέβασμα, όμως στη συνέχεια ο Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC) αντεπιτέθηκε και έφτασε στη νίκη, μόλις για 0,42 δευτερόλεπτα έναντι του αντιπάλου του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο βάθρο της ομάδας Α ανέβηκε ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16), που ήταν  ο ταχύτερος οδηγός της Ομάδας Α έως 2 λίτρα.

Ο Θοδωρής Μούγιος σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην κατηγορία του...

Νίκη εντός έδρας
Στην Ομάδα Ν, νικητής αναδείχθηκε ο επίσης τοπικός Θοδωρής Μούγιος (Mitsubishi Lancer EVO IX), ο Στα εκατοστάτου δευτερολέπτου κρίθηκε η νίκη στην κατηγορία Ν… οποίος επικράτησε ισχυρών οδηγών όπως οι Γιώργος Αργυρίου (Mitsubishi Lancer EVO IX) και Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer EVO IX), με τους διεκδικητές του τίτλου πάντως να έχουν μάχη μέχρι τέλους, αφού ο Αργυρίου κατέκτησε τη δεύτερη θέση με διαφορά μόλις 0,11 δευτερολέπτων.

Έχει... τρελαθεί φέτος ο Γιώργος Κεχαγιάς και δεν αφήνει κανέναν αντίπαλό του να χαμογελάσει! Τέσσερις νίκες σε ισάριθμους αγώνες μετρά ο οδηγός με το εντυπωσιακό Ford Sierra Cosworth

Και πάλι πρώτος!
Στην ομάδα Ε ταχύτερος ήταν και πάλι ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS 500), ακολουθούμενος από μια αρμάδα οδηγών με BMW E30 M3.

Ο λόγος για τους Βασίλη Ντέρμα και Διονύση Τροβά, που διαμόρφωσαν το βάθρο της κατηγορίας.

Ο Ηλίας Τσαγγαράς ήταν ο ταχύτερος στα ιστορικά...

Και ιστορικά στον αγώνα
Τέλος, στα ιστορικά νικητής αναδείχθηκε ο Ηλίας Τσαγγαράς (Opel Ascona 2000), ενώ το βάθρο της κατηγορίας διαμόρφωσαν οι Βαγγέλης Γεωργούλας (Ford Escort RS 2000) και Γιώργος Καρράς (BMW 2002 ti).

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων θα συνεχιστεί στις 2-3 Ιουλίου με την Ανάβαση Καστανιάς, που θα αποτελέσει τον 5ο γύρο του φετινού θεσμού.


Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα πατώντας
ΕΔΩ


Δείτε το ανέβασμα του Νικόλα Περατινού που ενώ ήταν ταχύτερος όλων και με διαφορά στο πρώτο σκέλος αποδείχτηκε άτυχος στο δεύτερο όταν «έσπασε» το μοτέρ του Ford Escort Cosworth…

Η Ferrari 458 Italia του Παναγιώτη Ηλιόπουλου κέρδισε τις εντυπώσεις...

Κλασικός... Μπόχωρης με το πλάι και όσο πάει!!!

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης