Επιμέλεια:Περικλής Χαλάτσης

Μετά από απουσία οκτώ ετών το Ράλι Ακρόπολις που μετρά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών και Κατασκευαστών επιστρέφει στην Ελλάδα. Από τις 9 έως και τις 12 Σεπτεμβρίου, η Ελλάδα θα ζει σε ένα πανηγυρικό κλίμα .

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εκτός από τους εκατοντάδες χιλιάδες φίλους που θα κατακλύσουν τα ελληνικά βουνά για να δουν από κοντά το πέρασμα των οδηγών του Π.Π , θα βρίσκονται στη χώρα μας περισσότεροι από 2.000 ξένοι δημοσιογράφοι που θα έρθουν για να καλύψουν τον αγώνα.

Οι τηλεοπτικές εικόνες και οι φωτογραφίες κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης θα κάνουν και πάλι το γύρο του κόσμου. 

Η αλήθεια είναι ότι το ράλι Ακρόπολις του WRC από το  2014 –που έγινε ο τελευταίος αγώνας- μέχρι σήμερα έλλειψε όχι μόνο σε εμάς αλλά και στους ξένους οδηγούς που το αγάπησαν και το ανακήρυξαν ως ένα από τα καλύτερα ράλι στον κόσμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Άλλωστε δεν είναι τυχαία και η δήλωση του προέδρου της FIA Jean Todt ότι το ράλι Ακρόπολις δεν χρειάζεται συστάσεις.

Η Ανίτα Πασσαλή μαζι με τον Νίκο Μανώλη σχεδίασαν τις νέες Ακροπολικές ειδικές διαδρομές και φυσικά οι άνθρωποι της FIA που ασχολούνται με τους αγώνες του Π. Π. Ράλι ενέκριναν παμψηφεί την επιλογή τους. 

Ο αγώνας που θα μετρά στον  9ο γύρο  του παγκοσμίου Πρωταθλήματος, περιλαμβάνει 300 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Σχεδιάστηκε με δύσκολες αλλά και τεχνικές ειδικές διαδρομές, είναι απαιτητικός και έχει πολλές εναλλαγές. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θα ξεκινήσει κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Η Γή των Θεών θα υποδεχθεί τους θεούς του βολάν και η τεχνολογία θα συναντήσει την Ιστορία.

Ας μην ξεχνάμε ότι πριν απο αρκετές δεκαετίες ,εκατομμύρια τουρίστες επισκέφθηκαν την Ελλάδα επειδή είδαν τις φωτογραφίες της εκκίνησης απο τα ράλι Ακρόπολις κάτω από τον εμβληματικό βράχο. Οι φωτογραφίες αυτές με τα αγωνιστικά κάτω από τον Παρθενώνα έκαναν το γύρο του κόσμου.Ταξίδεψαν σε κάθε γωνιά του πλανήτη!

Από την  Ακρόπολη οι αγωνιζόμενοι θα κάνουν  μια σούπερ ειδική. Το πού θα γίνει ακριβώς δεν έχει ανακοινωθεί αλλά λέγεται ότι θα είναι έκπληξη. Η αλυτάρχης του αγώνα Ανίτα Πασσαλή έχει προτείνει την περιοχή που θα ήθελε να γίνει η σούπερ ειδική αλλά χρειάζεται ειδική έγκριση.

Οι αγωνιζόμενοι μετά την σούπερ ειδική που θα είναι πολύ κοντά στην Αθήνα θα κινηθούν προς την Πελοπόννησο.Θα γίνουν δύο ειδικές διαδρομές, οι «Άγιοι θεόδωροι» ( οι πιο παλιοί την έλεγαν  ειδική της Κινέτας) και το «Λουτράκι». Και οι δύο έχουν βραβευθεί από το κοινό του Ράλι Ακρόπολις γιατί είναι γρήγορες και σκληρές.Η συνέχεια θα δοθεί στις ε.δ. Θήβα και Ελάτεια.

Τις επόμενες ημέρες ο αγώνας μεταφέρεται στην Κεντρική Ελλάδα. Η Λαμία γίνεται το επίκεντρο του αγώνα. Θα θυμηθούμε τις φοβερές ειδικές στην Παύλιανη, τους Βωξίτες και το Ελευθεροχώρι ενώ για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία θα δούμε ειδική στην περιοχή «Ταρζάν». Τελευταία φορά που το ράλι Ακρόπολις είχε την ειδική του Ταρζάν ήταν το 1989.

Το γεγονός ότι η FIA απέκλεισε λόγω Covid 19 το ράλι στη Χιλή και ενέκρινε το Ράλι Ακρόπολις, θα πρέπει να το εκμεταλλευτούμε και να πάρουμε άριστα.
Οι αγωνιζόμενοι θα πρέπει να φύγουν ικανοποιημένοι. Τόσο από το αγωνιστικό στήσιμο του αγώνα όσο και την ελληνική φιλοξενία.   

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης