Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας, με συνοδηγό τον Στέλιο Ηλία, κέρδισε τις τέσσερις από τις πέντε ειδικές διαδρομές του myKTEO 9ου Φθινοπωρινού Ράλι. Η επιτυχία τους είναι διπλή, γιατί, εκτός από τον αγώνα, κατέκτησαν με την 4η συνεχόμενη νίκη τους το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι. 
Ο αγώνας ξεκίνησε με λιακάδα, αλλά σε αρκετές περιοχές έβρεχε. Ωστόσο κανένα από τα 37 πληρώματα που συμμετείχαν στον αγώνα δεν αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πώς εξελίχθηκε ο αγώνας
Οι Κύπριοι Τσουλόφτας – Ηλία, οδηγώντας για άλλη μία φορά το Volkswagen Polo R5 στο όριο, ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι. Βέβαια ο πρωταθλητής Ελλάδος του 2020 και δύο φορές νικητής του αγώνα Γιάννης Παπαδημητρίου πλησίασε τους πρωτοπόρους στην εναρκτήρια ειδική. Έκανε όμως λάθος επιλογή ελαστικών.  

Ο Γιάννης Παπαδημητρίου με συνοδηγό τον Νίκο Πετρόπουλο και το Skoda Fabia Rally2 Evo πίεσε περισσότερο απ’ όσο έπρεπε, με αποτέλεσμα στη 2η ειδική διαδρομή να έχουν ένα τετ-α-κε. Αυτό ήταν αρκετό για να «αναπνεύσει» το δίδυμο των τελικών νικητών.

Πίσω από τους Τσουλόφτα – Ηλία και Παπαδημητρίου – Πετρόπουλο τερμάτισαν οι αλάνθαστοι Jourdan Serderidis – Frederic Miclotte, που κινήθηκαν σβέλτα με το Skoda Fabia Rally2 Evo. Τερμάτισαν στην 3η θέση και ανέβηκαν στο πόντιουμ των νικητών. 
Οι Γιώργος Κεχαγιάς – Μάριος Τσαούσογλου, στην καλύτερή τους ίσως εμφάνιση στο πρωτάθλημα, εντυπωσίασαν με το «καλημέρα», πλησιάζοντας αρκετά τους πρωτοπόρους, στη συνέχεια όμως ένα κλαταρισμένο ελαστικό, το οποίο άλλαξαν εντός της ειδικής διαδρομής, τους απομάκρυνε αρκετά από την κορυφή. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οδηγώντας το Skoda Fabia Rally2 Evo, το δίδυμο τελικά τερμάτισε στην τέταρτη θέση. Οι Γιώργος Αθανασόπουλος – Σπύρος Μπαρδάκης ήταν εντυπωσιακοί με το Mitsubishi Lancer Evo IX, επικρατώντας στην Ομάδα Ν. Με αυτήν τους την επίδοση ανέβηκαν στην κορυφή του Πρωταθλήματος Ν και άφησαν υποσχέσεις για το μέλλον. 

Στην πρώτη τους απόπειρα σε χωμάτινο αγώνα με ένα κορυφαίων προδιαγραφών αυτοκίνητο της κατηγορίας R5, οι Νίκος Παυλίδης – Δημήτρης Αμαξόπουλος (Skoda Fabia R5) ολοκλήρωσαν στην έκτη θέση του αγώνα, ανεβάζοντας ρυθμό στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές.

Δεύτεροι στην Ομάδα Ν τερμάτισαν οι Ντίνος Τζέμος – Ηλίας Παναγιωτούνης (Mitsubishi Lancer Evo IX) στην επιστροφή του οδηγού στο μπάκετ, εμπρός από τους Κωνσταντίνο Σαμαρά – Στέλιο Χαλδαίο που… τα «βρήκαν σκούρα» στη βροχή με ίδιο αυτοκίνητο. Ένα πρόβλημα με τα φρένα του 9αριού τους, δεν επέτρεψε στους Παναγιώτη Ηλιόπουλο – Νίκο Ιντζόγλου να παλέψουν για κάτι καλύτερο από την τέταρτη θέση της Ομάδας Ν. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος – Γιώργος Κότσαλης στην επιστροφή του οδηγού στο αγαπημένο του Mitsubishi Lancer Evo IX.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην F2, οι περσινοί πρωταθλητές Νώντας Καρανικόλας – Γιώργος Βασιλάκης επέστρεψαν στις επιτυχίες με το Ford Fiesta Rally4, εκμεταλλευόμενοι την εγκατάλειψη από κιβώτιο ταχυτήτων των Σάββα Λευκαδίτη – Κώστα Κόντου. Οδηγώντας το Peugeot 208 Rally4 ταχύτατα, οι Λευκαδίτης-Κόντος είχαν κερδίσει τις τρεις από τις τέσσερις διαδρομές στα δικίνητα, χτίζοντας μια διαφορά σχεδόν ενός λεπτού από τους διώκτες τους, ωστόσο το κιβώτιο ταχυτήτων του ολοκαίνουριου γαλλικού όπλου είχε διαφορετική άποψη. 

Με την επιτυχία τους, οι Καρανικόλας – Βασιλάκης έκαναν ένα σημαντικό βήμα για την κατάκτηση και του φετινού τίτλου στην κατηγορία. Οι «Backo»-«Άρης Ιαβέρης» τερμάτισαν δεύτεροι με το Ford Fiesta R2, εμπρός από τους θεαματικούς Γιάννη Μποζιονέλο – Βαγγέλη Παναρίτη με το πισωκίνητο Ford Escort MKII. 
Στα πρώτα χιλιόμετρα του αγώνα οι Πάνος Ισμαήλος – Allan Harryman (Peugeot 208 R2) που τούμπαραν και εγκατέλειψαν.

Τρίτοι στη C5 πίσω από τους Καρανικόλα – Βασιλάκη και «Backo» – «Άρης Ιαβέρης» τερμάτισαν οι «Sassos» – Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης με Peugeot 206 XS, ενώ στη C3, πίσω από τους Μποζιονέλο – Παναρίτη, ολοκλήρωσαν τον αγώνα τους οι Δημήτρης Κούγιας-Βασίλης Κούγιας (Peugeot 206 RC) και οι Γιώργος Ρήγας – Γιάννης Γεωργιάδης με Ford Escort MKII.

Στη C6, οι Θανάσης Τσάκαλος – Σπύρος Τσέλιος (Toyota Yaris) επικράτησαν των Γιάννη Κασίμη – Χρυσούλας Δικοπούλου που οδήγησαν το ίδιο αυτοκίνητο. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Ηλίας και Νίκος Μανούσκος, επίσης με Toyota Yaris.

Στην κατηγορία των Ιστορικών, οι Κωνσταντίνος Πίτσος – Στέλιος Καραπαπάζης με Ford Sierra RS Cosworth 4×4 συνδύασαν την επιστροφή τους στα ελληνική χώματα με νίκη. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Στέλιος Γιαμαλάκης – Νίκος Σάμιος (Talbot Sunbeam Lotus), εμπρός από τους Μιχάλη Νομικό – Κωνσταντίνο Τροβά (Toyota Starlet).

Δεν τερμάτισαν τον αγώνα λόγω εγκαταλείψεων οι Γιάννης Μπαντούνας – Κωνσταντίνος Σούκουλης (Mitsubishi Lancer Evo VI) από επιλογέα ταχυτήτων, Θέμης Χαλκιάς – Ανδρέας Βίγκου (Ford Fiesta R5) από σπασμένο ημιαξόνιο και Κωνσταντίνος Μυλωνάς – Ηλίας Αγγελής (Toyota Corolla AE92) από σπασμένη ανάρτηση.

Ο αγώνας πραγματοποιήθηκε από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), ενώ ονομαστικός χορηγός ήταν το myKTEO. Στο πλευρό των οργανωτών στάθηκαν η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Δελφών. Χορηγοί του αγώνα ήταν επίσης η Seajets, η Peugeot Γκάλλο η Shell V-Power,  όπως και οι 4Τροχοί. 

Δηλώσεις πρωταγωνιστών
Αλέξανδρος Τσουλόφτας: Είμαι πολύ χαρούμενος που το όνειρό μου, να γίνω Πρωταθλητής Ελλάδος, έγινε πραγματικότητα! Όσον αφορά τον αγώνα, ήταν τέλεια σχεδιασμένος με όμορφες ειδικές διαδρομές! Είχαμε γρήγορο ρυθμό εξ αρχής και τον διατηρήσαμε μέχρι τέλους.

Ιωάννης Παπαδημητρίου: Είναι πολύ θετικό ότι στο φετινό πρωτάθλημα συμμετέχουν οδηγοί όπως ο Τσουλόφτας. Εμείς από την πλευρά μας κινηθήκαμε σε ένα γρήγορο ρυθμό, ωστόσο η αποχή έπαιξε το ρόλο της. Κάναμε μια λάθος επιλογή ελαστικών, με αποτέλεσμα στη δεύτερη ειδική τα λάστιχα να λιώσουν και να φέρουμε τετ-α-κε. Το ευχαριστηθήκαμε όμως. Συγχαρητήρια στους Κύπριους! Ήταν άξιοι νικητές. 

Jourdan Serderidis: Ήταν ένας όμορφος αγώνας. Από την πλευρά μας κινηθήκαμε χωρίς περιττά ρίσκα, με σκοπό να τερματίσουμε χωρίς προβλήματα. Τα καταφέραμε και με αυτό το αποτέλεσμα ανεβήκαμε στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος. Είμαστε χαρούμενοι!

Νικητές κατηγοριών
C1: Αλέξανδρος Τσουλόφτας/Στέλιος Ηλία – Volkswagen Polo GTi R5
C2: Γιώργος Αθανασόπουλος/Σπύρος Μπαρδάκης – Mitsubishi Lancer Evo IX
C3: Γιάννης Μποζιονέλος/Βαγγέλης Παναρίτης – Ford Escort RS2000 MKII
C5: Επαμεινώνδας Καρανικόλας/Γιώργος Βασιλάκης – Ford Fiesta Rally4
C6:  Θανάσης Τσάκαλος/Σπύρος Τσέλιος – Toyota Yaris
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης