Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης
Στην περιοχή της Μαγνησίας και με την ανάβαση Πορταριάς συνεχίστηκε το πανελλήνιο πρωτάθλημα Παρά τα προβλήματα που υπήρξαν λόγω Covid-19 ο αγώνας έγινε κανονικά και χωρίς απρόοπτα…αναβάσεων που αποτελούσε τον δεύτερο γύρο του φετινού θεσμού.
Ο αγώνας που φέτος πέρασε από χίλια… δύο κύματα λόγω του Covid-19 και των ανακοινώσεων από Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, ΣΟΑΑ κ.λπ. ολοκληρώθηκε με πλούσιο θέαμα και δυνατούς χρόνους που δυστυχώς δεν είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οι φίλοι των αγώνων, εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων.
Τελικά όλα κύλησαν ομαλά, η διοργάνωση στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, το ίδιο και οι συμμετέχοντες, και το βουνό των Κενταύρων υποδέχτηκε τους κορυφαίους οδηγούς που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα αναβάσεων.
Πολύ… γκάζι στην Formula Saloon
Τον απόλυτο χρόνο ημέρας στο σύνολο των κατηγοριών σημείωσε ο Μάριος Ηλιόπουλος με Ford Focus που Τη νίκη κέρδισε ο “Mario” και τις εντυπώσεις ο Χατζημάρκος…ήταν και ο άτυπος νικητής του αγώνα και ο ταχύτερος στην Formula Saloon. Ο πρωταθλητής Ελλάδος είχε στα χέρια του ένα άψογα «στημένο» αγωνιστικό από τον Μελέτη Καρατεκίδη και την ομάδα του και έδειξε πως και φέτος θα είναι το αφεντικό της πιο δύσκολης και θεαματικής κατηγορίας.
Ο οδηγός που εξέπληξε με την απόδοσή του ήταν ο Πασχάλης Χατζημάρκος ο οποίος άφησε πολλές υποσχέσεις καταγράφοντας τον απόλυτο χρόνο ημέρας στο δεύτερο σκέλος. Η διαφορά των 63 εκατοστών του δευτερολέπτου από τον πρώτο μαρτυρούν και την επίδοση του, πίσω από το τιμόνι ενός Mitsubishi EVO. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος με Ferrari 458.
Οι νικητές σε Α, Ν και Ε
Στην ομάδα «Α» ο Παναγιώτης Λιώρης είχε την κλασική κόντρα με τον Μιχάλη Ευθυμίου. Αμφότεροι με Ford Στην κατηγορία Α είχαμε την κλασική κόντρα Λιώρη – Ευθυμίου…Escort RS κινήθηκαν σε πολύ γρήγορο ρυθμό και τελικά νικητής αναδείχτηκε ο πρώτος με διαφορά μόλις 0.93 εκατοστά του δευτερολέπτου (και στα δύο ανεβάσματα). Το βάθρο συμπλήρωσε ο Βασίλης Μπατζάνος με Citroen Saxo VTS.
Αντίστοιχα το βάθρο της κατηγορίας «Ν» συμπλήρωσαν οι, Μηνάς Μπενής (Mitsubishi EVO), Γιώργος Κωνσταντακόπουλος (Mitsubishi EVO) και Βίκτωρας Ρέκκας (Citroen Saxo). Τη νίκη στην κατηγορία «Ε» κατέκτησε εύκολα ο Αλέξανδρος Τσιόγκας με Citroen AX ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Τσούργιαννης και Αποστόλης Αποστόλου αμφότεροι με Peugeot 106.
Ιστορικά και θέαμα με το πλάι…
Τέλος στα ιστορικά αυτοκίνητα ο Γιάννης Κάτσικας με Ford Escort έδειξε πως δεν έχει αντίπαλο κατακτώντας την πρώτη θέση. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Κώστα Κοφινάς και Γιώργος Γαβριλίδης με Alfa Romeo GT και Ford Escort MK1 αντίστοιχα.
Από τον αγώνα δεν έλειψαν και οι οδηγοί που οδήγησαν με το… πλάι και έδειξαν να το απολαμβάνουν!
* πηγή φωτογραφιών: Διοργάνωση, ID Pappas
Για να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα ανά κατηγορία και κλάση πατήστε ΕΔΩ