Επιμάλεια: Περικλής Χαλάτσης
Οι λίγες σταγόνες βροχής που έπεσαν στη δυτική πλευρά της Πεντέλης, στο Διόνυσο κατά τη διάρκεια του πρωταθληματικού αγώνα δεν επηρέασαν την απόδοση των αγωνιζομένων. Η ανάβαση Διονύσου είχε πολλές συμμετοχές, αρκετό θέαμα και έντονο συναγωνισμό. Χιλιάδες φίλοι των αγώνων έφτασαν στο Διόνυσο με την Ανατολή του ηλίου. Δυστυχώς όμως κάποιοι από τους θεατές δεν σεβάστηκαν τους κανονισμούς ασφαλείας και οι οργανωτές αναγκάστηκαν να κάνουν ολιγόλεπτες διακοπές για να αδειάσει ο δρόμος. Όσοι πάντως έτρεξαν την Κυριακή χάρηκαν τον αγώνα και όσοι βρέθηκαν στην ανάβαση Διονύσου απόλαυσαν θέαμα.
Ο αγώνας ανά κατηγορία
Στο Ενιαίο, με Skoda Fabia ταχύτερος ήταν ο Γ. Σαρταμπάκος, ο οποίος επικράτησε και στα δύο σκέλη της Κυριακής, με καλύτερο χρόνο 2:54.28. Σε απόσταση ασφαλείας πίσω του, ήταν ο Κ. Κοφινάς, με χρόνο 3:07.10 . Ο τρίτος από τους τρείς συμμετέχοντες στην κατηγορία του Ενιαίου, ο Κ. Λαζαρίδης είχε μια έξοδο που τον έθεσε εκτός αγώνα από τα δεύτερα χρονομετρημένα του Σαββάτου.
Πολύ κοντά βρέθηκαν οι δύο διεκδικητές της Ομάδας Ν. Με συνολικό χρόνο 4:56.37 νικητής αναδείχθηκε ο Π. Κύρκος με Mitsubishi Lancer Evo IX. Πίσω του με χρόνο 5:00.71 τερμάτισε ο Μ. Μπενής. Πολύ καλά τα πήγε και ο Μ. Ξανθάκος που έκανε την πρώτη του επανεμφάνιση φέτος στην ομάδα Ν έως 2.000 cc.
Ταχύτερος στις δοκιμές ήταν ο Κ. Καραθανάσης αλλά είχε ένα γλίστρημα στο Α’ σκέλος που τον έριξε 3ο, ενώ γρηγορότερος όλων ήταν ο Δ. Γιαννούλης. Στο Β’ σκέλος οι θέσεις αντιστράφηκαν.Ο σταθερά δεύτερος Μ. Ξανθάκος ήταν ο τελικός νικητής, με συνολικό χρόνο 5:12.21, 0,8″ εμπρός από τον Γιαννούλη και 1,2″ από τον Καραθανάση.
Η κλάση Ν2 ήταν ενδοοικογενειακή υπόθεση των αδελφών Ρέκκα:Ο Βίκτωρας Ρέκκας (Citroen Saxo VTS) έριξε το χρόνο του στα 2:44.63 στο δεύτερο πέρασμα, παίρνοντας και τη νίκη της κλάσης με συνολική επίδοση 5:31.50, ενώ ο Πανάγγελος Ρέκκας (Peugeot 106 S16) χρειάστηκε 5:38.27. Την 3άδα της κλάσης συμπλήρωσε ο Μ. Αβραμίδης (Peugeot 106 S16) με 5:41.13.
Στην Ομάδα Α, ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort RS Cosworth), δεν άφησε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης της υπεροχής του σε αυτό τον αγώνα. Κατέκτησε τη νίκη με συνολικό χρόνο 4:55.51, ενώ ο βασικός ανταγωνιστής του Π. Λιώρης έμεινε στο 5:43.47.
Αντίθετα, στην κλάση Α έως 2.000 cc η μάχη ήταν αμφίρροπη. Οι Β. Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS) και Α. Μητσάκος (Peugeot 106 S16) κέρδισαν από ένα σκέλος, όμως ο εξαιρετικός χρόνος του Μπάτζανου στο πρωινό πέρασμα (2:30.65) έγειρε προς την πλευρά του το τελικό αποτέλεσμα, με επίδοση 5:04.51, έναντι 5:08.26 του Μητσάκου.
Πολύ κοντά τους βρέθηκε ο Δ. Ζάγαρης (Citroen Saxo VTS), με επίδοση 5:11.25 που του χάρισε την 3η θέση.
Έντονος ήταν ο συναγωνισμός για την πρωτιά στην Ομάδα Ε. Ο ταχύτερος των δοκιμαστικών Α. Κούσης (Honda Civic Type R Ε11) βρήκε μερικά ακόμη κρυμμένα δέκατα στον αγώνα, σημειώνοντας ακριβώς τον ίδιο χρόνο και στα δύο σκέλη, 2:34.52. Όμως η βελτίωση του Α. Ντόφη (Ford Escort RS2000 Ε11) ήταν ακόμα μεγαλύτερη, κι έτσι με καλύτερο χρόνο 2:33.86 και συνολική επίδοση 5:08.10 βρέθηκε στην 1η θέση, με διαφορά 0,96″ από τον Κούση.
Σταθερά 3ος πίσω τους ήταν ο Π. Ραπατζίκος (Lancia Delta Integrale Ε12Τ), με 5:16.44, ακολουθούμενος από τον 3ο της κλάσης Ε11, Π. Σαμαρά (Opel Ascona 2.0E), με 5:25.87. Στην Ε10, η νίκη ήταν υπόθεση του Κ. Ντέκα (Peugeot 205 Rallye 1.6), ο οποίος πετυχαίνοντας 5:34.39 επικράτησε απέναντι στον Α. Φάσσα (Peugeot 106 S16) και στον Χ. Ρουσόπουλο (Peugeot 106 Rallye).
Στα Ιστορικά,ο Λ. Τσαγγαράς με το όμορφο και πολύ φασαριόζικο Opel Ascona 400 4/Ε6, ανέβασε ακόμα περισσότερο το ρυθμό του στον αγώνα. Με καλύτερο πέρασμα 2:39.00 και συνολικό χρόνο 5:18.91 κατέκτησε τη νίκη, ενώ τον ακολούθησαν οι Ι. Κάτσικας και Γ. Μαγγίδας, αμφότεροι με Ford Escort RS2000 3/D3, και χρόνο 5:24.75 και 5:38.04, αντίστοιχα. Πίσω τους, ο νικητής της Κατηγορίας 2, Γ. Γαβριηλίδης (Ford Escort Mk1 RS1600 2/C3), με 5:55.81.
Η εντυπωσιακή Formula Saloon μας επιφύλασσε έναν αγώνα γεμάτο ανατροπές. Στο Α’ σκέλος ο Μ. Ηλιόπουλος (Ford Focus RS) έγραψε 2:16.41, κι όλα έδειχναν ότι θα έφτανε σε μια εύκολη νίκη στο Β’, αφού ο Π. Χατζημάρκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) είχε εγκαταλείψει από μηχανική βλάβη. Όμως το απόγευμα ήταν η σειρά του να αντιμετωπίσει πρόβλημα με το ημιαξόνιο, γεγονός που περιόρισε το ρυθμό του και τον άφησε 5ο σε αυτό το σκέλος, με 20″ πιο αργό χρόνο. Όμως ο «Mario» κατάφερε να παραμείνει 1ος στον αγώνα, με συνολική επίδοση 4:52.80, ενώ η βαθμολογία που απέσπασε τον κατέστησε και μαθηματικά Πρωταθλητή της κατηγορίας!
Στη δικίνητη κλάση FST2 ο Ν. Γκίκας (VW Golf 1.8 20V Turbo) ήταν από το Σάββατο ο ταχύτερος. Το ίδιο συνέβη και στον αγώνα. Η επίδοση του ήταν 4:56.00. Ο κυριότερος αντίπαλός του K. Κακαλέτρης (Opel Astra G Coupe) πέρασε οριακά μπροστά μόνο στο Β’ σκέλος, με 2:27.39 έναντι 2:27.46. Πίσω τους, και στη 2η θέση της FST βρέθηκε ο Ε. Γεραλής (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ενώ ακολούθησε ο Ε. Χατζής με την πολύ εντυπωσιακή Alfa Romeo 75 Turbo.
Την ευθύνη για τη διοργάνωση του αγώνα είχε η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής. Σημαντική ήταν η βοήθεια της Περιφέρειας Αττικής,του Δήμου Μαραθώνα, της Τροχαίας Αγίας Παρασκευής, της Αστυνομία της Νέας Μάκρης και της Πυροσβεστικής.