Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης
Με πολύ θέαμα και αρκετό κόσμο στις ειδικές διαδρομές έπεσε η αυλαία του 52ου ράλι ΔΕΘ που προσμετρούσε στο πανελλήνιο κύπελλο ασφάλτου.
Στον αγώνα συμμετείχαν 45 πληρώματα, τα οποία έπρεπε να καλύψουν πέντε ειδικές στην περιοχή της Χαλκιδικής, πολύ γνωστές στον φίλαθλο κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Η έξοδος κόστισε…
Μπορεί στις τέσσερις από τις πέντε ειδικές διαδρομές ταχύτερος να ήταν ο Σωκράτης Τσολακίδης με Skoda Για πρώτη φορά ο Τσολακίδης έχασε την πρώτη θέση του ράλι ΔΕΘ…Fabia R5, ωστόσο τη νίκη κατέκτησε ο Γιώργος Αναπολιωτάκης, ο οποίος συμμετείχε με Ford Fiesta R5.
Και οι δύο κινήθηκαν πολύ γρήγορα, όμως μία έξοδος των Τσολακίδη – Δήμου στη δεύτερη ειδική είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν πολύτιμο χρόνο που τελικά τους κόστισε ακόμη μία νίκη εντός έδρας.
Το βάθρο του αγώνα συμπλήρωσαν οι Παυλίδης – Harrymam με Skoda Fabia R5.
Η εξάδα
Πιο πίσω ακολούθησαν οι Δημήτρης και Εμμανουήλ Κτιστάκης με Peugeot 306 S16, ενώ σε απόσταση 3,49 δευτερολέπτων ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος με Mitsubishi EVO. Στην 6η θέση βρέθηκαν οι Αλυγιζάκης – Χατζηδάκης, επίσης με Mitsubishi EVO.
Άτυχοι οι Σερραίοι…
Άτυχο αποδείχτηκε το πλήρωμα από τις Σέρρες με τα αδέλφια Δημητρίου, καθώς, στην τελευταία ειδική και Τα μέτρα ασφαλείας παίζουν πάντα τον (θετικό) ρόλο τους…συγκεκριμένα στο σημείο με το άλμα, το ψαλίδι «έσπασε» κατά την προσγείωση, με αποτέλεσμα το αγωνιστικό τους αυτοκίνητο να βγει εκτός δρόμου.
Παρ’ όλα αυτά, οδηγός και συνοδηγός βγήκαν χωρίς γρατζουνιά, ενώ τα σωστά μέτρα ασφαλείας της διοργανώτριας λέσχης απέδειξαν πως σε τέτοιες περιπτώσεις κανένας θεατής δεν κινδυνεύει.
Η συνέχεια του πανελληνίου κυπέλλου ασφάλτου θα δοθεί στις 6 Οκτωβρίου με το ράλι Ευβοϊκού.
Για να δείτε τα τελικά αποτελέσματα πατήστε ΕΔΩ