Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     



Πρεμιέρα με το 36ο Ολυμπιακό ράλι είχαμε σήμερα για το πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι στο οποίο συμμετείχαν 29 πληρώματα. Με τις συνθήκες και την κατάσταση των ειδικών διαδρομών να μην είναι και στην καλύτερη δυνατή κατάσταση λόγω βροχής, οι συμμετέχοντες πάλεψαν για να μπορέσουν να Στον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος ράλι τα πληρώματα και οι θεατές…. έφαγαν πολύ βροχή!!! βγουν αλώβητοι, να ανέβουν τη ράμπα του τερματισμού και να κερδίσουν ένα όσο το δυνατόν καλύτερο αποτέλεσμα.

Σε όλο αυτό το δύσκολο σκηνικό θα πρέπει να προσθέσουμε την ανταπόκριση του κόσμου που έδωσε βροντερό παρών, σε εκκίνηση, τερματισμό αλλά και ειδικές. Μία εικόνα που σχολιάστηκε θετικά από τους εμπλεκόμενους αλλά άφησε και ελπίδες για αναγέννηση του κορυφαίου θεσμού όσον αφορά τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, στην Ελλάδα.

Το βάθρο με τους νικητές
Στο αγωνιστικό κομμάτι νικητής αναδείχτηκε ο Λάμπρος Κύρκος ο οποίος έχοντας δίπλα του, τον πολύ έμπειρο Γιώργο Πολυζώη κατάφερε να κερδίσει τον αγώνα. Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Θέμης Χαλκιάς – Λεωνίδας Μαχαίρας με Mitsubishi EVO της αγωνιστικής ομάδας RSD. Το πλήρωμα που είχε σχεδόν δύο χρόνια να εμφανιστεί σε κορυφαίο αγώνα (τελευταίος ήταν το 2013 στο Ακρόπολις που αναδείχτηκε πρώτο ελληνικό πλήρωμα) έκανε λάθος επιλογή ελαστικών που στοίχισε σε χρόνο και ίσως σε αποτέλεσμα. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι τοπικοί Τσαπέκης – Κοκκινάκης με Subaru Impreza οι οποίοι κατάφεραν να κερδίσουν και την τελευταία ειδική διαδρομή.

Πρώτη εμφάνιση με EVO!!!
Πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης που έτρεξαν για πρώτη φορά στο ΠΠΡ με Mitsubishi EVO στα χρώματα της Serkova, τερματίζοντας στην 5η θέση έχοντας πίσω τους, το πλήρωμα Μαγιάφης – Μαλακτάρη επίσης με EVO 9. Πιο κάτω, την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Λαινόπουλος – Κολοτούρος, Τζέμος – Φωτεινογιαννόπουλος, Ζούνης  – Βίγκος, Δούδος – Ανδρίκος και Αγγελόπουλος – Δίπλας.

Τερματισμός στην Αρχαία Ολυμπία
Στον τερματισμό που πραγματοποιήθηκε στην Αρχαία Ολυμπία παρουσία πολλών θεατών (καθότι υπήρχε την ίδια μέρα και αγώνα δρόμου) βρέθηκαν 18 πληρώματα. Από τις σημαντικότερες εγκαταλείψεις αυτή του Φιλιππίδη αλλά και του Μπαντούνα που σίγουρα κυνηγούσαν βάθρο αλλά τα μηχανικά προβλήματα δεν τους επέτρεψαν να χαμογελάσουν.

Η συνέχεια του πανελληνίου πρωταθλήματος ράλι θα δοθεί στις 25-26 Απριλίου με το διήμερο ράλι Φθιώτιδος που θα διεξαχθεί σε ασφάλτινες και χωμάτινες ειδικές διαδρομές ενώ θα προσμετρά ξεχωριστά για κάθε ημέρα.

Για να δείτε την τελική κατάταξη πατήστε ΕΔΩ