Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Το ERC ή αλλιώς ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι έχει αναβαθμιστεί σημαντικά και αυτό αποτυπώνεται μήνα με το μήνα, αγώνα με τον αγώνα. Είναι χαρακτηριστικά τα νούμερα για τον συγκεκριμένο θεσμό Εκατομμύρια θα είναι οι τηλεθεατές σε όλο τον κόσμο που θα παρακολουθήσουν το φετινό ράλι Ακρόπολις από έκθεση της εταιρείας Repucom η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα της έρευνας του αθλητικού marketing.  

Σύμφωνα με στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας, για τους πρώτους πέντε γύρους του ERC, η τηλεοπτική κάλυψη σε 160 χώρες έφτασε τους 102 εκατομμύρια τηλεθεατές και τις 381 ώρες χρόνου “on air”. Η αύξηση συγκριτικά με το 2014 άγγιξε το 28%, νούμερο ιδιαίτερα σημαντικό και για την Ελλάδα.

Και αυτό διότι, στις 10-11 Οκτωβρίου με την διοργάνωση του ράλι Ακρόπολις, η προβολή του αγώνα και της χώρας μας θα είναι εξίσου μεγάλη και σημαντική ιδίως την συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Δείτε το θέαμα από φετινό αγώνα του ERC

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πετάει... η τηλεθέαση στο ευρωπαικό πρωτάθλημα ράλι. Με λίγα λόγια εκατομμύρια κόσμος θα απολαύσει σε λίγες ημέρες εικόνες από την Ελλάδα...Το ERC είναι πολύ ανεβασμένο λόγω υψηλού θεάματος...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης