Επιμέλεια: Πέρης Χαλάτσης
Σε εργοστασιακό επίπεδο η Audi ολοκλήρωσε την εμπλοκή της στη Formula E με μια νίκη.Ο Βραζιλιάνος Lucas di Grassi , στο τιμόνι ενός Audi e-tron FE07, πέτυχε την τελευταία νίκη για την Audi στη Formula E, ενώ ήταν ο ίδιος που είχε κερδίσει και το πρώτο Grand Prix του νεοσύστατου τότε θεσμού, στις 13 Σεπτεμβρίου 2014.
Το «όπλο» της στο Ράλι Ντακάρ θα είναι το πρωτότυπο RS Q e-tron, που θα χρησιμοποιήσει τεχνολογία από τη Formula E. Η Audi θα είναι ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο, που θα αγωνιστεί για τη νίκη στη γενική κατάταξη, με ένα ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Οι μηχανικοί της Audi έχοντας ως βάση την τεχνογνωσία από τη Formula E μετέφεραν αυτούσια τις μελέτες τους στην προετοιμασία του Audi RS Q e-tron.Στο Ράλι Ντακάρ θα οδηγήσουν τα ηλεκτρικά Audi οι Stéphane Peterhansel, Carlos Sainz και Mattias Ekström.
Θα τοποθετηθεί από μία κινητήρια μονάδα σε κάθε άξονα, εξασφαλίζοντας ηλεκτρική τετρακίνηση (quattro), ενώ μία τρίτη MGU, σε συνδυασμό με έναν θερμικό κινητήρα TFSI, θα αναλάβει τον ρόλο φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης, κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Κάθε MGU ζυγίζει μόλις 35 κιλά, με το βαθμό ενεργειακής απόδοσης να φτάνει το εντυπωσιακό 97%. Και αυτό είναι μια απόδειξη του κορυφαίου σημείου στο οποίο έχει φτάσει την τεχνολογία, η Audi.
Μέχρι τις 2 Ιανουαρίου όπου ξεκινάει από τις ερήμους της Σαουδικής Αραβίας,το Ράλι Ντακάρ η Audi θα κάνει αρκετές αλλαγές.Ο αγώνας είναι δύσκολος.Οι ειδικές διαδρομές μεγάλες μέσα στις ερήμους. Θα τελειώσει στις 14 Ιανουαρίου και φυσικά σε έναν τόσο δύσκολο και ειδικό αγώνα, οι εκπλήξεις είναι πολλές.