Επιμέλεια: Παλληκάρης Γιώργος
Η Formula E σκέφτεται το ενδεχόμενο να στραφεί στο υδρογόνο ώστε τα επόμενης γενιάς μονοθέσια της να «αφήσουν» τις μπαταρίες για να δοκιμάσουν τη νέα τεχνολογία.
Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός να γίνεται «πειραματόζωο» στις νέες τεχνολογίες, πριν ακόμα αυτές υιοθετηθούν στα mainstream μοντέλα. Σύμφωνα με πληροφορίες αλλά και από τα ίδια τα λόγια του Agag, η Formula E στα 4ης γενιάς μονοθέσια της θα δοκιμάσει τις κυψέλες υδρογόνου για παραγωγή ηλεκτρισμού, κάνοντας το επόμενο βήμα από τις μπαταρίες.
Βέβαια να αναφέρουμε πως αυτή η μετατροπή (εάν ευδοκιμήσει φυσικά) θα έρθει στα επόμενα πέντε χρόνια, όταν και θα παρουσιαστεί η 4η γενιά προδιαγραφών, όμως είναι μία σημαντική τοποθέτηση – απάντηση σε όσους θεωρούν πως το υδρογόνο δεν έχει μέλλον.
Χαρακτηριστικά ο συνιδρυτής της Formula E, Alejandro Agag δήλωσε: «Υπάρχουν δύο τρόποι για να χρησιμοποιηθεί το υδρογόνο. Ο ένας και όχι τόσο αποτελεσματικός είναι να καεί, κάτι στο οποίο ήδη δουλεύει μία ομάδα τεχνικών. Ο άλλος είναι οι κυψέλες υδρογόνου οι οποίες θα παράγουν ηλεκτρισμό ο οποίος με τη σειρά του θα προμηθεύει το ηλεκτρικό μοτέρ. Όταν αυτές οι τεχνολογίες διαδοθούν και μπορούν να γίνουν διαθέσιμες για αγώνες, θα κοιτάξουμε να τις εφαρμόσουμε στην πράξη».