Μια νέα σεζόν ξεκίνησε με νέους αντιπάλους για όλες τις εργοστασιακές ομάδες. Ο συναγωνισμός ήταν μεγάλος αλλά δεν έφερε για όλες τις ομάδες τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Νικήτρια αναδείχθηκε η ομάδα της Toyota Gazzo Racing. Οι Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez κέρδισαν τον αγώνα 1000 Miles of Sebring. Η Toyota Gazoo Racing νίκησε τους νεοεισερχόμενους της κατηγορίας Hypercar και έκανε το 1-2.
Ο Conway τερμάτισε 2.168 δευτερόλεπτα μακριά από τον Brendon Hartley ο οποίος μοιράζεται το No. 8 της Toyota με τους Sebastien Buemi και Ryo Hirakawa.
Η AF Corse κατάφερε να βρεθεί στο βάθρο στο ντεμπούτο της με την Ferrari 499P . Η Chip Ganassi Racing τερμάτισε στην 4η θέση με την μοναδική Cadillac V-Series.R μπροστά από τις δύο Porsche 963s της Penske.
Η Toyota πήρε τον έλεγχο από τον πρώτο κιόλας γύρο. Ούτε η Ferrari αλλά ούτε και η Porsche έμειναν ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα που είχαν. Αντίθετα ο team mananger της γιαπωνέζικης φίρμας ήταν απόλυτα ικανοποιημένος. Και για αυτό μετά τον αγώνα ευχαρίστησε προσωπικά τον καθένα οδηγό αλλά και τους μηχανικούς της Toyota Gazzo Racing. Φαίνεται τα προβλήματα που είχαν τον περασμένο χρόνο ξεπεράστηκαν.
Φέτος ξεκίνησαν καλά. Οι οδηγοί και οι μηχανικοί συνεργάστηκαν για να εντοπίσουν τα προβλήματα και να κάνουν βελτιώσεις. Τελικά ο στόχος ήταν αυτός που ήθελαν.
Ο κλασικός αγώνας 12 Ωρών του Sebring, στη Φλόριντα των ΗΠΑ, που μαζί με τις 24 Ώρες του Le Mans και τις 24 Ώρες της Daytona θεωρείται ένα από τα 3 διαμάντια του στέμματος των αγώνων αντοχής προσελκύσει εκατοντάδες χιλιάδες φίλους τους συγκεκριμένου αγωνίσματος.
Ο αρχηγός της αγωνιστικής ομάδας, είπε ότι το GR010 HYBRID ένα «ολοένα και καλύτερο αυτοκίνητο» και ήταν ιδιαίτερα χαρούμενος που το μονοθέσιο #7 κέρδισε τον αγώνα.
Τι έγινε στο Sebring για την ομάδα της Peugeot Sport
Ο Paul Di Resta, στο τιμόνι του #93 PEUGEOT 9X8 και ο Loïc Duval στο τιμόνι του #94, ήταν στην εκκίνηση των 1.000 Μιλίων του Sebring, που έδωσε η Lyn Saint James, μία διάσημη Αμερικανίδα οδηγός. Οι δύο οδηγοί της Peugeot Sport ξεκίνησαν από την 4η και την 5η σειρά εκκίνησης, στη μέση ενός άκρως ανταγωνιστικού grid με άλλους έξι κατασκευαστές. Και τα δύο Peugeot 9X8 είχαν προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων τις πρώτες ώρες του αγώνα. Τα προβλήματα αυτά εντοπίστηκαν και οι μηχανικοί είπαν ότι θα διορθωθούν για τον επόμενο αγώνα.
Το #93 9X8, επέστρεψε στην πίστα μετά από επισκευές και μπόρεσε να κάνει μερικούς γύρους μέχρι την τελευταία ώρα του αγώνα όπου είχε πρόβλημα ανάφλεξης, το οποίο αντιμετωπίστηκε γρήγορα και το μονοθέσιο μπόρεσε να τερματίσει τον αγώνα.
Το #94 PEUGEOT 9X8 σταμάτησε μετά από ένα συμβάν στο υβριδικό του σύστημα. Η ομάδα ακολούθησε τη διαδικασία της FIA και έλαβε όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας. Το αυτοκίνητο επέστρεψε στην πίστα μετά από σχετική ανάλυση, και μετά από πλήρη επίλυση του προβλήματος και με την εγγύηση ότι το αυτοκίνητο ήταν ασφαλές για να επιστρέψει στον αγώνα.
Ακόμη και αν ήταν δύσκολο για τα Peugeot 9X8 να καλύψουν το χαμένο έδαφος, οι οδηγοί έκαναν ό,τι μπορούσαν για να αγγίξουν και να ξεπεράσουν το επίπεδο απόδοσης του αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα είχαν την προσοχή τους στις συνθήκες της πίστας που δεν ήταν υπέρ των δύο Peugeot 9X8.
Και τα δύο αυτοκίνητα μπόρεσαν τελικά να επιστρέψουν στο ρυθμό που αναμενόταν και αμφότερα διέσχισαν τη γραμμή τερματισμού του διεθνούς αγώνα 1000 Μιλίων του Sebring. Αυτό όμως δεν είναι το αποτέλεσμα για το οποίο πήγε στο Sebring η Team Peugeot TotalEnergies. Η ομάδα είναι απογοητευμένη που ο αγώνας δεν αντικατοπτρίζει όλη τη δουλειά που έγινε στα αυτοκίνητα.
Η ομάδα επέστρεψε στο σιρκουί Le Castellet για κάποιες δοκιμές, προκειμένου να έχει καλύτερο επίπεδο απόδοσης στο Portimao της Πορτογαλίας για τον δεύτερο γύρο του FIA WEC, στις 15 και στις 16 Απριλίου.
Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης