Επιμέλεια: Π. Χαλάτσης

Ήταν ένας αγώνας που τα είχε όλα. Από συμμετοχές, από συναγωνισμός και αρκετό θέαμα. Το σωματείο (ΑΣΣΟΑΑ) κατάφερε να φέρει στην Ελλάδα και ξένους οδηγούς που έφθασαν και έτρεξαν με υπερόπλα ανεβάζοντας έτσι το επίπεδο συναγωνισμού. Είναι σαφές ότι η ανάβαση Αχλαδόκαμπου έχει κινήσει το ενδιαφέρον τόσο των ξένων οδηγών όσο και της FIA. Φέτος ήρθε και έτρεξε ο Nikolay Zlatkov με το ιδιαίτερα δημοφιλές και απίστευτο Audi Quattro S1 PP και ο Koshou Yordanov με Renault Megane Maxi. Και οι δύο οδηγοί είναι από τη Βουλγαρία και θεωρούνται από τα πιο ισχυρά ονόματα στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα δύο υψηλόβαθμα στελέχη της FIA έλεγξαν επιστάμενα όλη την διαδικασία και τα στοιχεία του αγώνα και έφυγαν με θετικές εντυπώσεις. Αναμένεται να μας στείλουν την έκθεση τους και να δούμε την ανάβαση στον Αχλαδόκαμπο να φιγουράρει στο ευρωπαϊκό καλεντάρι.

Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η συνδρομή του Δήμου Άργους Μυκηνών και προσωπικά του Δημάρχου κου Ιωάννη Μαλτέζου. Συνεργεία του Δήμου καθάρισαν την διαδρομή ,ο Δήμος επίσης παραχώρησε την εκπληκτική αίθουσα Τέχνης και Πολιτισμού του Δήμου Άργους ‘’Μέγας Αλέξανδρος’’ για την διαδικασία της απονομής των επάθλων στους νικητές. Η έντονη προβολή του αγώνα ,οι μάχες για το Ελληνικό Πρωτάθλημα και η παρουσία των ξένων ομάδων τράβηξε το ενδιαφέρον των θεατών, που κατέκλυσαν όλα τα σημεία της διαδρομής απολαμβάνοντας το θέαμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στις μάχες με τα χρονόμετρα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρώτος ο ‘’παλιός’’ Μιχάλης Ευθυμίου με Ford Escort WRC (με χρόνο 7.22.07)  μπροστά από τον  ’’νέο’’ στην Α8 Χρήστο Λάππα με Ford Fiesta R5(7.25.10) Τρίτος ο Βασίλης Mπάτζανος με Citroen Saxo(7.29.54).

Στην ομάδα Ν μάχες για γερά νεύρα με 0,09 του δευτερολέπτου να χωρίζουν τα δύο Mitsubishi Evo 9 την Μηνά Μπενή (7.24.28) και Γιώργου Θανάση(7.24.37).  Στην πάντα ανταγωνιστική κλάση Ν2 πρώτος ο Γιάννης Κακεπάκης (7.54.96) δεύτερος ο Παναγιώτης Σμυρναίος (7.55.16) και τρίτος ο Ιωακείμ Θέος όλοι με Peugeot 106 s16 (7.55.21).

Στην ομάδα Ε πρώτος ο Δαμασκηνός Ευθυμίου με Ford Escort RS Cosworth (7.21.68) ,δεύτερος ο Ευάγγελος Τσιούρης με Renault Clio 2 (7.25.67) και τρίτος ο Ευστάθιος  Καλκούνος με BMW M3 (7.27.22).

Στην κατηγορία των ρεκόρ,  πρώτος ο ήδη πρωταθλητής Μάριος Ηλιόπουλος με Ford Fiesta (6.40.03), που παρότι έχει εξασφαλίσει τον τίτλο ,συμμετείχε για την ‘’αγωνιστική ομορφιά’’ της διαδρομής, και για να κρατήσει ψηλά τα Ελληνικά χρώματα απέναντι στον Nikolay Zlatkov με το πανίσχυρο Audi Quattro S1 PP. Ο Βούλγαρος με μεγάλη πείρα στους ευρωπαϊκούς αγώνες, δεν κατάφερε να νικήσει τον Μάριο Ηλιόπουλο που απέδειξε ότι δεν είναι τυχαία πρωταθλητής.

Ο Βούλγαρος έκανε το δεύτερο καλύτερο χρόνο (6.49.80). Τρίτος ήταν ο Παναγιώτης Παρθένης με Mitsubishi Evo 9 (7.04.38).

Στα Ιστορικά πρώτος ο Παναγιώτης Ευθυμίου με BMW E30 DTM (7.36.50), δεύτερος ο Ηλίας Τσαγγαράς με OPEL ASCONA 400 (7.48.56) και τρίτος ο Γεώργιος Γαβριηλίδης με Ford Escort Mk1 RS1600 (8.15.14)

Όλοι οι οδηγοί σε όλες τις ομάδες και κλάσεις,  έδειξαν τις ικανότητες τους μπροστά στους χιλιάδες θεατές που πέρασαν μια μέρα γεμάτη δράση, συναγωνισμό και θέαμα που μόνο ο Μηχανοκίνητος Αθλητισμός μπορεί να δώσει.

Υποστηρικτές του αγώνα ήταν η SEAJETS και η ΡΕΚΤΙΦΙΕ ORIGINAL και ο Δήμος Άργους-Μυκηνών.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης