Επιμέλεια: Π. Χαλάτσης

Το 20ό Ράλλυ Κορίνθου, ο τρίτος γύρος του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έγινε το Σαββατοκύριακο (15 και 16 Ιουνίου) από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ). Ο αγώνας περιλάμβανε πέντε ακροπολικές Ειδικές Διαδρομές και ήταν μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους αγωνιζόμενους που θα συμμετάσχουν στον εθνικό μας αγώνα τον Σεπτέμβριο να πάρουν μία μικρή γεύση από το EKO Ράλλυ Ακρόπολις. Συνολικά ξεκίνησαν 48 πληρώματα. Το συνολικό μήκος του αγώνα ήταν 258.93 χλμ ενώ τα αγωνιστικά χιλιόμετρα ήταν  76,73 χλμ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ενδιαφέρον κράτησε μέχρι την τελευταία ειδική αφού οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης με Skoda Fabia RS Rally2, έφυγαν νικητές ανατρέποντας την εις βάρος τους κατάσταση στην τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα. Όσοι βρέθηκαν στις Ειδικές Διαδρομές «Άγιοι Θεόδωροι» και «Πίσια» χάρηκαν αγώνα. Στην PowerStage,  στην τελευταία διαδρομή, το δίδυμο τα «έπαιξε όλα για όλα», αντεπιτέθηκε και δικαιώθηκε, επικρατώντας στον αγώνα για μόλις 63 (!) εκατοστά του δευτερολέπτου!

Οι εκπληκτικοί καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, Γιώργος Αμούτζας-Γιώργος Ηλιόπουλος τέθηκαν επικεφαλής από την αρχή, δείχνοντας μάλιστα να ελέγχουν τον ανταγωνισμό. Στην πρώτη του επαφή με ένα Skoda Fabia Rally2 Evo, το πλήρωμα επέδειξε ωριμότητα, κέρδισε τις δύο πρώτες Ειδικές Διαδρομές και βρέθηκε να προηγείται με διαφορά 12 δευτερολέπτων από τους κύριους αντιπάλους του, Παπαδημητρίου-Κουζιώνη, μια ειδική πριν την ολοκλήρωση του αγώνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο τέλος, όμως, οι Αμούτζας-Ηλιόπουλος δεν κατάφεραν να διαχειριστούν με επιτυχία το προβάδισμα που είχαν αποκτήσει, υποκύπτοντας τελικά στην πίεση των νικητών.

Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Γιώργος Κεχαγιάς-Νίκος Πετρόπουλος, στην επιστροφή του Πρωταθλητή Ελλάδος του 2019 στο μπάκετ.Το πλήρωμα που μοιράστηκε ένα Skoda Fabia R5, έκανε έναν απροβλημάτιστο αγώνα, κέρδισε μία ειδική διαδρομή και έφτασε να «φλερτάρει» μάλιστα με τη δεύτερη θέση, εντυπωσιάζοντας με τις επιδόσεις του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Ο Ιορδάνης Σερδερίδης με συνοδηγό τον Βέλγο Fred Miclotte στην ουσία έκανε πρόβα με το νέο του αυτοκίνητο, το Skoda Fabia RS Rally2 της SXM Competition που θα τρέξει στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις τον Σεπτέμβριο.

«Είναι όμορφο να αγωνίζεσαι στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές της χώρας σου, μπροστά στο Ελληνικό κοινό», ήταν τα πρώτα λόγια του Σερδερίδη, ο οποίος συνέχισε: «Ο στόχος μας στο Ράλλυ Κορίνθου ήταν να κάνουμε όλα τα χιλιόμετρα του αγώνα, ώστε να πάρουμε feedback από τις δύο ειδικές διαδρομές, παραλλαγές των οποίων εντάσσονται και στο Ράλλυ Ακρόπολις σε λίγους μήνες από τώρα. Φέτος δεν ακολουθούμε το Ελληνικό πρωτάθλημα, οπότε η θέση στη γενική κατάταξη δεν μας ενδιέφερε»

Οι Ιορδάνης Σερδερίδης είχε τον άχαρο ρόλο του «καθαρίσματος» στις ειδικές αφού ξεκινούσε πρώτος.  Το δίδυμο Σερδερίδης- Miclotte τερμάτισαν στην 4η θέση.

Μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου, οι οποίοι έφυγαν χαμογελαστοί από την Κόρινθο, τερματίζοντας στην πρώτη θέση της κατηγορίας Rally3, μιας κατηγορίας, κύριο χαρακτηριστικό της οποίας ήταν ο έντονος συναγωνισμός. Το δίδυμο του ασημί Renault Clio Rally3 λαχτάρησε, καθώςνείχε τετ-α-κε με πολλά χιλιόμετρα στην πρώτη ειδική διαδρομή, χωρίς ευτυχώς να τραυματίσει το γαλλικό όπλο. Στη συνέχεια, οι Χατζημάρκος-Τσαούσογλουδεν πτοήθηκαν, πίεσαν, κυνήγησαν τη νίκη στην κατηγορία και εν τέλει τα κατάφεραν!

Αν και έκαναν δυναμικό ξεκίνημα, όντας επικεφαλής στην κατηγορία Rally3 μέχρι την τρίτη ειδική διαδρομή, οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς ( Ford Fiesta Rally 3) υπέκυψαν στην πίεση των νικητών και αρκέστηκαν στη δεύτερη θέση στη Rally3 και στην έκτη γενικής, συλλέγοντας πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος.

Μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι Πέτρος Παντελή-Πάμπος Λαός με Renault Clio Rally3 , οι οποίοι ήταν ανταγωνιστικοί στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Οι νικητές του πρόσφατου Ολυμπιακού Ράλλυ είχαν «τη στιγμή τους» στις αρχές, χάνοντας πολύτιμα δευτερόλεπτα, ενώ και στην τελευταία διαδρομή, αναγκάστηκαν να μειώσουν ταχύτητα σε σημείο που είχαν έξοδο συναθλητές τους.

Οι Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Κομνός ακολούθησαν στην όγδοη θέση, οδηγώντας ένα Renault Clio Rally3, χωρίς να μπορέσουν να απειλήσουν τους προπορευόμενους συνδυασμούς της κατηγορίας. Σημάδια βελτίωσης έδειξαν στο 20ό Ράλλυ Κορίνθου οι Γιώργος Δελαπόρτας-Βαγγέλης Παναρίτης που τερμάτισαν στην ένατη θέση, οδηγώντας ένα Ford Fiesta Rally3. Το μάθημα συνεχίζεται για τον 20χρονο “JJ”, ο οποίος έχοντας τον πολύπειρο Κώστα Στεφανή στο δεξί μπάκετ ενός Ford Fiesta Rally3, συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα.

Την πρώτη τους φετινή νίκη στην F2 πανηγύρισαν στην Κόρινθο οι Χρύσος Παντελή-Βασίλης Κούγιας. Τοπλήρωμα του λευκού Peugeot 208 R2 πραγματοποίησε εντυπωσιακά περάσματα και είχε ωραία κόντρα με το έτερο Ελληνοκυπριακό δίδυμο του αγώνα, αυτό των Πανίκου Πολυκάρπου-Γιώργου Βότση (Peugeot 208 Rally4), μέχρι τη στιγμή που οι δεύτεροι εγκατέλειψαν από σπασμένη ανάρτηση.

Επηρεασμένοι από το ατύχημα στο Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου τον περασμένο Νοέμβριο, οι Σάββας Λευκαδίτης-Ευάγγελος Ακράτος ( Peugeot 208 Rally4) δεν πίεσαν ιδιαίτερα στον αγώνα και τερμάτισαν στη 2η θέση της F2. Την πρώτη τριάδα της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι νικητές της C6, Ιωάννης Κασίμης-Χρυσούλα Δικοπούλου (ToyotaYaris), οι οποίοι κέρδισαν όλες τις ειδικές διαδρομές στην κατηγορία τους, σημειώνοντας την πρώτη τους πρωταθληματική νίκη φέτος.

Νικητές στη Ν αναδείχθηκαν οι Ντίνος Ζυγογιάννης-Νικόλαος Τσέλλος με Mitsubishi Lancer Evo IX. Το δίδυμο είδε τους επικεφαλής έπειτα από την πρώτη διαδρομή του αγώνα, Πάνο Ισμαήλο-Κωνσταντίνο Σούκουλη (Mitsubishi Lancer Evo IX) να εγκαταλείπουν από πρόβλημα στον συμπλέκτη και στη συνέχεια, με κατάλληλη στρατηγική παρέμεινε στην κορυφή του αγώνα μέχρι το τέλος. Οι Αργύρης Τσούλος-Πάνος Σπυρογιάννης (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Νίκος Ντάβαρης-Κωνσταντίνος Μακρής συμπλήρωσαν την πρώτη τριάδα στην κατηγορία.

Στην F2 E, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν, οι Αντώνης Δημόπουλος-Ευθύμης Σκαλτσάς επικράτησαν, οδηγώντας ένα Toyota Starlet KP 60. Το πλήρωμα που βρέθηκε από νωρίς στην κορυφή της κατηγορίας, αντιμετώπισε πρόβλημα με τον άξονα του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να υποχωρήσει μια θέση. Στη συνέχεια, και αφού κατάφεραν να «γιατρέψουν» το αγωνιστικό, ανέβασαν ρυθμό, πετυχαίνοντας άλλη μια νίκη φέτος στην κατηγορία.

Δεύτεροι τερμάτισαν οι Λαμιώτες Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νίκος Παραπέραςμε Toyota Corolla AE 101 που λίγο έλειψε να ολοκληρώσουν πρόωρα την προσπάθειά τους, καθώς στο τέλος αντιμετώπισαν πρόβλημα με το κορωνοπήνιο.

Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Ρήγας-Ιωάννης Γεωργιάδης ( Ford Escort MKII), παρά το κλαταρισμένο ελαστικό που είχαν από τα μισά της τελευταίας διαδρομής.

Στην κατηγορία C6, τους νικητές Κασίμη-Δικοπούλου ακολούθησαν οι Μανώλης Παναγιωτόπουλος-Μάνος Αχτίδας με ToyotaYaris, με τους επικεφαλής της βαθμολογίας του πρωταθλήματος, Στέφανο Γιόκαρη-Γιώργο Μουρτζούκο να τερματίζουν τρίτοι με το κόκκινο Toyota Starlet EP91, κάνοντας σημαντικό βήμα τίτλου.

Στα Ιστορικά, οι Δημήτρης Τρικάρδος-Νίκος Μανούσκος κατάφεραν με ένα Ford Escort MKI να ξεπεράσουν τις κακοτοπιές του αγώνα, τερματίζοντας στην πρώτη θέση, εμπρός από τους Γιώργο Ντόντο-Νίκο Ιντζόγλου (Nissan Sunny)και τους Πέτρο Βασιλόπουλο-Ισμήνη Ναρλή (Ford Escort MKI).

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων αυτές των Δημήτρη Παλαιοκώστα-Ανδρέα Βίγκου (Peugeot 208 Rally4) από σπασμένο ψαλίδι και των εντυπωσιακών Ντίνου Αντωνίου-Αποστόλη Μακάριου (Ford Escort MKII) από σπασμένη ανάρτηση.

Δεν κατάφεραν να τερματίσουν στο Ράλλυ Κορίνθου οι Πανίκος Πολυκάρπου-Γιώργος Βότσης  με το Peugeot 208 Rally4 της Shockslab. To ελληνοκυπριακό πλήρωμα δεν είχε την τύχη με το μέρος του, αφού στην τέταρτη ειδική του αγώνα τραυμάτισε την ανάρτηση του γαλλικού αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να τεθεί εκτός συνέχειας, ενώ βρισκόταν στην κορυφή της κατάταξης της κατηγορίας F2.

Την επιστροφή του αγώνα και πάλι στο Πρωτάθλημα στήριξε ο Δήμος Κορινθίων που αγκάλιασε  από την πρώτη στιγμή την προσπάθεια της Α.Λ.Α.Κορινθίας.

Μεγάλος Χορηγός του αγώνα ήταν η εταιρία PEMA Shipping & Trading, Real Estate.HPEMA με δραστηριότητα στη Ναυτιλία και στο χώρο των ακινήτων. Τα στελέχη  του αγώνα κινήθηκαν με οχήματα της Car Center, με τον Έλεγχο Εξακρίβωσης να λαμβάνει χώρα στις εγκαταστάσεις της HatkarAΕ. Η Γραμματεία του αγώνα φιλοξενήθηκε στο Επιμελητήριο Κορίνθιας.

Τον αγώνα υποστήριξαν ακόμα οι εταιρείες Ασημάκης Ανταλλακτικά, Οικονόμου Shop και PietrisCatering. Χορηγός Φιλοξενίας ήταν το Club Hotel Casino Loutraki. Για την επικοινωνία και προβολή του αγώνα φρόντισαν ηCosmoteTV, το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ και τα τοπικά ΜΜΕ.

Νικητές Κατηγοριών

Rally3: Πασχάλης Χατζημάρκος/Μάριος Τσαούσογλου – Renault Clio Rally3

F2: Χρύσος Παντελή/Βασίλης Κούγιας – Peugeot 208 R2

F2 E: Αντώνης Δημόπουλος/Ευθύμιος Σκαλτσάς – Toyota Starlet

N: Ντίνος Ζυγογιάννης/Νίκος Τσέλλος – Mitsubishi Lancer Evo IX

C1: Ιωάννης Παπαδημητρίου/Χρήστος Κουζιώνης – Skoda Fabia RS Rally2

C2: Πασχάλης Χατζημάρκος/Μάριος Τσαούσογλου – Renault Clio Rally3

C3: ΓιώργοςΡήγας/ΙωάννηςΓεωργιάδης – Ford Escort MKII

C4: Αντώνης Δημόπουλος/Ευθύμιος Σκαλτσάς – Toyota Starlet

C5: Χρύσος Παντελή/Βασίλης Κούγιας – Peugeot 208 R2

C6: Ιωάννης Κασίμης/Χρυσούλα Δικοπούλου – Toyota Starlet EP91

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης